Novinky

Aby vaše stránky prodávaly více #2

V minulém díle jsme si říkali, že když lidé na internetu hledají dodavatele produktů nebo služeb, píší do vyhledávače „klíčová slova“. Abychom však byli úspěšní, bude třeba do dané problematiky proniknout lépe.

Reseller Magazine OnLine
Zdroj: Jakzvýšitprodej.cz
  • 6. 11. 2015
  • 1 min
Aby vaše stránky prodávaly více #2

Klíčovými slovy totiž mohou být například i výrazy, které sami používáme, když lidem popisujeme, co děláme: „Prodáváme X“, „dodáváme Y“, „provozujeme Z“.

Tyto výrazy totiž často vyjadřují spíše popis činnosti nebo produktu, ale nejsou tím, co zákazníka napadne, když o možném dodavateli přemýšlí.

Zákazníci totiž nemají stejné odborné vzdělání jako my. A zadávají do vyhledavačů mnohdy výrazy, které nám samotným připadají primitivní.

Příklad?

Mnoho tiskáren se ve své prezentaci pyšní výrazem „komplexní polygrafická výroba“. Tento výraz najdete na vizitkách, složkách a internetových stránkách mnoha polygrafických firem. A někteří se mohou pyšnit tím, že mají u výrazu „polygrafická výroba“ obsazenou první pozici.

Když se ale zeptáte zákazníků, co chtějí koupit, odpoví, že potřebují „tisk vizitek“, „barevné hlavičkové papíry“ nebo „originální novoročenky“.

Jak v následujících sedmi dnech zjistíme, co to jsou za výrazy, které zákazníci zadávají do vyhledavačů, aby našli dodavatele z našeho oboru?

Autor: Pavel Řehulka

Podobné články

Aby vaše stránky více prodávaly #5
Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #5

Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #4

Aby vaše stránky více prodávaly #3
Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #3

Aby vaše stránky prodávaly více #2
Novinky

Aby vaše stránky prodávaly více #2