Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #1

Pokud prodáváte zboží či služby vyšší hodnoty, musíte počítat s tím, že zákazníci budou vaši nabídku srovnávat s ostatními na internetu. Pro mnoho firem je internetová prezentace hlavním zdrojem poptávek, a proto se na ni v následujících dílech podíváme.

Reseller Magazine OnLine
Zdroj: Jakzvýšitprodej.cz
  • 30. 10. 2015
  • 0 min

Většina z nás má již nějaké stránky vytvořené. A pokud jsme za ně utratili spoustu peněz, libujeme si v tom, jak krásně vypadají, když se na ně každý druhý den pyšně díváme.

Jenže vidí je i naši zákazníci?

Když se nás lidé ptají, co děláme, většina z nás odpovídá ve smyslu:

„Prodáváme X“, „dodáváme Y“, „provozujeme Z“.

Potenciální zákazníci hledají své dodavatele mimo jiné i pod těmito výrazy.

A my si tak můžeme jednoduše zkontrolovat, co se lidem zobrazí, když ony výrazy X, Y nebo Z zadají do hledacího okénka Seznamu nebo Googlu.

Mnoho průzkumů (a naše vlastní zkušenost) potvrzuje, že pokud nejsme v těchto výsledcích na první nebo druhé stránce, jako bychom vůbec nebyli.

Na jaké stránce se zobrazuje ve výsledcích hledání naše prezentace a co uděláme, abychom to zlepšili?

Autor: Pavel Řehulka

Podobné články

Aby vaše stránky více prodávaly #5
Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #5

Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #4

Aby vaše stránky více prodávaly #3
Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #3

Aby vaše stránky prodávaly více #2
Novinky

Aby vaše stránky prodávaly více #2