Aby vaše stránky více prodávaly #1
Pokud prodáváte zboží či služby vyšší hodnoty, musíte počítat s tím, že zákazníci budou vaši nabídku srovnávat s ostatními na internetu. Pro mnoho firem je internetová prezentace hlavním zdrojem poptávek, a proto se na ni v následujících dílech podíváme.
Většina z nás má již nějaké stránky vytvořené. A pokud jsme za ně utratili spoustu peněz, libujeme si v tom, jak krásně vypadají, když se na ně každý druhý den pyšně díváme.
Jenže vidí je i naši zákazníci?
Když se nás lidé ptají, co děláme, většina z nás odpovídá ve smyslu:
„Prodáváme X“, „dodáváme Y“, „provozujeme Z“.
Potenciální zákazníci hledají své dodavatele mimo jiné i pod těmito výrazy.
A my si tak můžeme jednoduše zkontrolovat, co se lidem zobrazí, když ony výrazy X, Y nebo Z zadají do hledacího okénka Seznamu nebo Googlu.
Mnoho průzkumů (a naše vlastní zkušenost) potvrzuje, že pokud nejsme v těchto výsledcích na první nebo druhé stránce, jako bychom vůbec nebyli.
Na jaké stránce se zobrazuje ve výsledcích hledání naše prezentace a co uděláme, abychom to zlepšili?
Autor: Pavel Řehulka