Aby vaše stránky více prodávaly #3
Minule jsme si říkali, že zájemci o naše služby zadávají do vyhledávače mnohdy jiné výrazy, než bychom tam zadali my sami. Důležitá otázka vak zní, co se jim zobrazí poté, co ve výsledcích najdou naše stránky a otevřou je.
Proč je to důležité?
Mnoho firem vynakládá desítky a stovky tisíc korun měsíčně na to, aby byly ve výsledcích vyhledavačů na předních pozicích.
Když ale návštěvník klikne na jejich odkaz a otevřou se mu firemní stránky, které ho vítají universálním popisem a sebestředným povídáním typu „Naše firma se zabývá xxx“, je tato investice často zmařena.
Návštěvník sice může pátrat v menu, kde že se to hledaný produkt nebo služba skrývá, ale mnohem jednodušší je ale stránky zavřít a najít jinou prezentaci, ze které bude souvislost nabídky s hledaným výrazem jasná během zlomku sekundy.
Jak v následujících sedmi dnech změníme titulek, obrázky a texty hlavní stránky naší prezentace tak, aby odpovídaly výrazu, který zákazníci hledají nejčastěji?
Autor: Pavel Řehulka