Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #3

Minule jsme si říkali, že zájemci o naše služby zadávají do vyhledávače mnohdy jiné výrazy, než bychom tam zadali my sami. Důležitá otázka vak zní, co se jim zobrazí poté, co ve výsledcích najdou naše stránky a otevřou je.

Reseller Magazine OnLine
Zdroj: Jakzvýšitprodej.cz
  • 13. 11. 2015
  • 0 min
Aby vaše stránky více prodávaly #3

Proč je to důležité?

Mnoho firem vynakládá desítky a stovky tisíc korun měsíčně na to, aby byly ve výsledcích vyhledavačů na předních pozicích.

Když ale návštěvník klikne na jejich odkaz a otevřou se mu firemní stránky, které ho vítají universálním popisem a sebestředným povídáním typu „Naše firma se zabývá xxx“, je tato investice často zmařena.

Návštěvník sice může pátrat v menu, kde že se to hledaný produkt nebo služba skrývá, ale mnohem jednodušší je ale stránky zavřít a najít jinou prezentaci, ze které bude souvislost nabídky s hledaným výrazem jasná během zlomku sekundy.

Jak v následujících sedmi dnech změníme titulek, obrázky a texty hlavní stránky naší prezentace tak, aby odpovídaly výrazu, který zákazníci hledají nejčastěji?

Autor: Pavel Řehulka

Podobné články

Aby vaše stránky více prodávaly #5
Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #5

Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #4

Aby vaše stránky více prodávaly #3
Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #3

Aby vaše stránky prodávaly více #2
Novinky

Aby vaše stránky prodávaly více #2