Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #4

Častá chyba internetových prezentací spočívá v tom, že návštěvníka přivedeme na stránky a hned ho začneme tlačit k nákupu.

Reseller Magazine OnLine
Zdroj: Jakzvýšitprodej.cz
  • 20. 11. 2015
  • 0 min

Ano, cílem našich stránek je podpořit prodej.

Ale očekávání, že lidé začnou nakupovat ihned poté, co naše stránky uvidí, je stejně naivní, jako očekávání, že obchodní zástupce získá zakázku do deseti sekund poté, co začne se zákazníkem jednat.

Úvodní stránky naší internetové prezentace tedy neslouží k tomu, abychom hned prodali, ale spíše k tomu, abychom zákazníkovi dali důvod na stránkách zůstat a vnořit se do nich.

Co v následujících sedmi dnech doplníme na naši hlavní stránku, aby návštěvník získal důvod na stránkách zůstat a prozkoumat je?

Autor: Pavel Řehulka

Podobné články

Aby vaše stránky více prodávaly #5
Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #5

Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #4

Aby vaše stránky více prodávaly #3
Novinky

Aby vaše stránky více prodávaly #3

Aby vaše stránky prodávaly více #2
Novinky

Aby vaše stránky prodávaly více #2