Heureka.cz

Infografika: Sortiment e-shopů se vloni výrazně rozšířil
Novinky

Infografika: Sortiment e-shopů se vloni výrazně rozšířil

Nakupování potravin a oblečení na úkor mobilních telefonů a počítačů. Tak nějak by se dal shrnout uplynulý rok pohledem online nakupování. Ne že by se elektronika nenakupovala – stále je segment IT, mobilních telefonů a černé a bílé techniky na internetu tím nejsilnějším – dohromady tvoří, i když jen těsně, více než polovinu online trhu.

Přečíst celý článek
Jsou slevy skutečně takové, jak obchodníci slibují?
Novinky

Jsou slevy skutečně takové, jak obchodníci slibují?

V období povánočních výprodejů a lednových slevy Češi nakupují zhruba o třetinu více než v průběhu roku. Obchodníci slibují slevy až do výše osmdesáti procent, realita trhu je však často jiná. Jaká je skutečnost dle portálu Heureka.cz?

Přečíst celý článek
Češi během Dne dopravy zdarma utratili 222 milionů korun
Novinky

Češi během Dne dopravy zdarma utratili 222 milionů korun

Pátý ročník akce Den dopravy zdarma, organizované nákupním portálem Heureka.cz, je u konce. I letos čísla překonala předchozí ročníky. Celkový obraz zapojených e-shopů se přehoupl přes 222 milionů korun. Počet objednávek meziročně vzrostl o 20 %.

Přečíst celý článek
V menším počtu e-shopů letos Češi utratí o 15 miliard korun více než vloni
Novinky

V menším počtu e-shopů letos Češi utratí o 15 miliard korun více než vloni

Odhadovaný obrat českých e-shopů pro letošní rok činí dle Heureky 96 miliard korun, což je o 19 % více, než tomu bylo vloni. Nejdynamičtěji, stejně jako v pololetí, rostly segmenty oblečení, jídla, ale i domu a zahrady, kosmetiky nebo sportu. Počet e-shopů tento rok opět klesl na aktuálních 36 200.

Přečíst celý článek
Za první pololetí utratili Češi v e-shopech 41 miliard korun, nejnižší cena při jejich výběru již nerozhoduje
Novinky

Za první pololetí utratili Češi v e-shopech 41 miliard korun, nejnižší cena při jejich výběru již nerozhoduje

Celkově v prvním pololetí Češi nechali v e-shopech 41 miliard korun. Meziroční nárůst o 18 % potvrdil, že chuť nakupovat online Čechům stále nechybí. Významně rostly především segmenty kosmetiky a zdraví, jídla a oblečení. Češi už si navíc na internetu nevybírají jen nejlevnější nabídky – takto nakupuje jen 6 % uživatelů.

Přečíst celý článek
Alza se stahuje z Heureky
Novinky

Alza se stahuje z Heureky

Největší český e-shop, Alza.cz, se stahuje z cenového vyhledávače Heureka. Důvod? Heureka, která spolu s e-shopem Mall.cz aktuálně přechází pod skupinu Rockaway, která mimo jiné vlastní i CZC.CZ, již údajně není nezávislá. Alza místo toho plánuje investovat do zkvalitňování a zefektivňování vlastních služeb a procesů. Odchod zvažují i další e-shopy.

Přečíst celý článek
Infografika: České e-shopy v roce 2015 utržily 81 miliard korun
Novinky

Infografika: České e-shopy v roce 2015 utržily 81 miliard korun

Obrat českých e-shopů v roce 2015 vzrostl o 20 %. Na maloobchodních prodejích se e-shopy, kterých je v ČR v současné chvíli asi 38 000, podílejí 8 %. Již třetina zákazníků využívá k nákupům na e-shopech mobily.

Přečíst celý článek
Vítězství v soutěži ShopRoku 2015 obhájila Alza i LevnéElektro
Novinky

Vítězství v soutěži ShopRoku 2015 obhájila Alza i LevnéElektro

Ze čtyř milionů recenzí a hodnocení udělených v loňském roce vzešel vítěz sedmého ročníku soutěže o nejlepší internetové e-shopy ShopRoku 2015, kterou pořádá nákupní portál Heureka.cz. Vítězství ve svých kategoriích obhájily e-shopy Alza.cz a LevnéElektro, Cenu Heureky si odnesl projekt Člověka v tísni, e-shop Skutečnýdárek.cz.

Přečíst celý článek
Češi vloni napsali na internetu čtyři a půl milionu recenzí e-shopů
Novinky

Češi vloni napsali na internetu čtyři a půl milionu recenzí e-shopů

Čtyři a půl milionu recenzí udělili v minulém roce Češi při svých nákupech na internetu. A téměř všechny jsou přitom pozitivní, jen 3,5 % jsou nedoporučující. Nejvíce hodnotí zákazníci nákupy již tradičně před Vánoci, nejméně během letních měsíců.

Přečíst celý článek
Heureka.cz se zaměřila na nejčastější prohřešky e-shopů
Novinky

Heureka.cz se zaměřila na nejčastější prohřešky e-shopů

Nesprávné informace o dostupnosti produktu, špatná a pomalá komunikace nebo arogantní chování zaměstnanců e-shopu. To jsou nejčastější prohřešky, kterých se české e-shopy dopouštějí. A většina zákazníků je netoleruje.

Přečíst celý článek