Dny dopravy zdarma: Zákazníci v zapojených e-shopech utratili přes půl miliardy korun

21. 11. 2017. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka.cz)
Šestý prodloužený ročník akce Dny dopravy zdarma náležitě odstartoval vánoční sezónu. Zákazníci v e-shopech zapojených do akce utratili přes půl miliardy (592,8 milionu) korun a uskutečnili 427 400 objednávek. Nejvíce se objednávaly knihy, parfémy, doplňky stravy, stolní hry nebo třeba stavebnice Lego.
Foto: Pixabay.com

„Akci jsme prodlužovali na základě zpětné vazby od e-shopů a naším cílem bylo zákazníkům poskytnout více času na rozmyšlení nákupu. Chtěli jsme, aby mohli nakoupit vše, co chtějí pod nejen pod stromeček s dostatečným předstihem. Čísla potvrzují, že to byl krok správným směrem. I když všechny tři dny byly z pohledu objednávek podobně silné, právě poslední den (ve středu) zákazníci objednávali nejvíce,“ řekl Jan Kriegel z nákupního rádce Heureka.cz, a pokračoval: „Nejvíc objednávali zákazníci po večerech mezi osmou a desátou, zvýšený zájem jsme sledovali také hned po startu akce, v pondělí po poledni.“ Podle Kriegla zájem zákazníků stoupal už v neděli ještě před tím, než celá akce vypukla. Dohromady utratili Češi v zapojených e-shopech 592,8 milionu korun a na nákladech za dopravu ušetřili téměř 34 milionů korun.

Nejvíce objednávali Češi zboží ze segmentu dětské zboží, dále kosmetiku a zdraví a také filmy, knihy a hry.

Všechna čísla k letošnímu ročníku včetně infografiky jsou dostupná na webu dendopravyzdarma.cz.

Akci Den dopravy zdarma zastřešuje nákupní rádce Heureka.cz a letos se do ní zapojilo 1 444 e-shopů.

Podobné články

DPD spouští odesílání balíků přes své Pickup Boxy

22. 7. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Společnost DPD umožňuje zákazníkům ze svých samoobslužných Pickup Boxů balíčky nejen vyzvedávat, ale nově také odesílat. Tento nový způsob odesílání ocení například živnostníci či malé a střední e-shopy, které mohou prostřednictvím boxu dostupného 24/7 poslat balík do jiného boxu, výdejního místa Pickup nebo na adresu zákazníka. Čtěte více

Allegro v ČR spouští vlastní výdejní boxy. Z WE|DO se zároveň stává One by Allegro

18. 7. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Allegro)
Logistický operátor WE|DO by Allegro se mění na One by Allegro. Společnost tak sjednocuje název a identitu značky na všech trzích, na kterých aktuálně působí, a to s cílem přinést lepší služby nejen zákazníkům, ale také obchodníkům. Rebranding přichází souběžně s uvedením One Boxů, tedy vlastních výdejních boxů společnosti Allegro, na český trh. Čtěte více

Nákup na třetiny se v Česku zabydlel na více než tisícovce tuzemských e-shopů

9. 7. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Twisto)
Nákup na třetiny, který umožňuje rozložit platby nad 1 500 Kč do tří plateb bez poplatků a navýšení, spustilo Twisto v lednu 2022. Nyní společnost hlásí, že ho lidé využili na více než tisícovce e-shopů. Zákazníci si jej oblíbili například na největším českém e-tržišti Allegro, největším prodejci vstupenek Ticketportal i na české e-commerce stálici Slevomatu. Čtěte více

Předvánoční nákupy budou letos vypadat jinak, protože zákazníci se stále více zadlužují

8. 7. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Salesforce)
Společnost Salesforce proto zpracovala aktuální údaje o nákupním chování, abychom zjistili, jak by mohly vypadat letošní předvánoční nákupy. Ukazuje se, že zákazníci nakupují méně a více sází na hodnotu požadovaného zboží. Nemůžeme říct, že nás zákazníci nevarovali. Od začátku roku hledají úspory a odkládají velké nákupy. Čtěte více