Dny dopravy zdarma: Zákazníci v zapojených e-shopech utratili přes půl miliardy korun

21. 11. 2017. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka.cz)
Šestý prodloužený ročník akce Dny dopravy zdarma náležitě odstartoval vánoční sezónu. Zákazníci v e-shopech zapojených do akce utratili přes půl miliardy (592,8 milionu) korun a uskutečnili 427 400 objednávek. Nejvíce se objednávaly knihy, parfémy, doplňky stravy, stolní hry nebo třeba stavebnice Lego.
Foto: Pixabay.com

„Akci jsme prodlužovali na základě zpětné vazby od e-shopů a naším cílem bylo zákazníkům poskytnout více času na rozmyšlení nákupu. Chtěli jsme, aby mohli nakoupit vše, co chtějí pod nejen pod stromeček s dostatečným předstihem. Čísla potvrzují, že to byl krok správným směrem. I když všechny tři dny byly z pohledu objednávek podobně silné, právě poslední den (ve středu) zákazníci objednávali nejvíce,“ řekl Jan Kriegel z nákupního rádce Heureka.cz, a pokračoval: „Nejvíc objednávali zákazníci po večerech mezi osmou a desátou, zvýšený zájem jsme sledovali také hned po startu akce, v pondělí po poledni.“ Podle Kriegla zájem zákazníků stoupal už v neděli ještě před tím, než celá akce vypukla. Dohromady utratili Češi v zapojených e-shopech 592,8 milionu korun a na nákladech za dopravu ušetřili téměř 34 milionů korun.

Nejvíce objednávali Češi zboží ze segmentu dětské zboží, dále kosmetiku a zdraví a také filmy, knihy a hry.

Všechna čísla k letošnímu ročníku včetně infografiky jsou dostupná na webu dendopravyzdarma.cz.

Akci Den dopravy zdarma zastřešuje nákupní rádce Heureka.cz a letos se do ní zapojilo 1 444 e-shopů.

Podobné články

E-shopy opět čekají o Vánocích rekordní tržby. Měly by přesáhnout 50 miliard korun

12. 11. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Vánoce se nezadržitelně blíží a s nimi i nejvýznamnější sezona pro provozovatele internetových obchodů. Češi nakupují v e-shopech pravidelně a již prakticky veškeré myslitelné zboží, nákupy dárků pod stromeček však stále tvoří nejvýznamnější část celoročních obratů. Letos by celkové předvánoční on-line prodeje dle očekávání Asociace pro elektronickou komerci (APEK) měly přesáhnout 50 miliard korun. Čtěte více

Češi na internetu pravidelně nakupují a roste jejich loajalita k oblíbeným e-shopům

30. 10. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEk)
Nakupování na internetu je již běžnou součástí každodenního života. Češi si v e-shopech pořizují zboží pravidelně a jejich zájem o pohodlný nákup neklesá. Jak ukázal aktuální výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), polovina uživatelů internetu starších patnácti let objedná zboží on-line alespoň desetkrát ročně. Stále častěji se pak při svých nákupech vrací do vyzkoušených obchodů. Čtěte více

Obliba nákupů přes internet nepřetržitě roste

10. 10. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: ČSÚ)
Tržby internetových a zásilkových obchodů rostou od roku 2000 a neovlivnila je ani hospodářská krize. Tempo růstu internetového prodeje dle Českého statistického úřadu v posledních letech navíc zrychluje. Čtěte více

Jídlo na e-shopech nakupuje každý třetí Čech a doménou e-shopů je erotické zboží

18. 9. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Acomware )
Více než třetina Čechů nakupuje na internetu potraviny, z toho 16 % alespoň jednou měsíčně. Zájem o internetové nákupy však sílí bez ohledu na druh zboží – již 21 % Čechů přiznává, že nakupuje převážně v e-shopech. Nejvíce je lidé preferují u erotického zboží. Čtěte více