Dny dopravy zdarma: Zákazníci v zapojených e-shopech utratili přes půl miliardy korun

21. 11. 2017. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka.cz)
Šestý prodloužený ročník akce Dny dopravy zdarma náležitě odstartoval vánoční sezónu. Zákazníci v e-shopech zapojených do akce utratili přes půl miliardy (592,8 milionu) korun a uskutečnili 427 400 objednávek. Nejvíce se objednávaly knihy, parfémy, doplňky stravy, stolní hry nebo třeba stavebnice Lego.
Foto: Pixabay.com

„Akci jsme prodlužovali na základě zpětné vazby od e-shopů a naším cílem bylo zákazníkům poskytnout více času na rozmyšlení nákupu. Chtěli jsme, aby mohli nakoupit vše, co chtějí pod nejen pod stromeček s dostatečným předstihem. Čísla potvrzují, že to byl krok správným směrem. I když všechny tři dny byly z pohledu objednávek podobně silné, právě poslední den (ve středu) zákazníci objednávali nejvíce,“ řekl Jan Kriegel z nákupního rádce Heureka.cz, a pokračoval: „Nejvíc objednávali zákazníci po večerech mezi osmou a desátou, zvýšený zájem jsme sledovali také hned po startu akce, v pondělí po poledni.“ Podle Kriegla zájem zákazníků stoupal už v neděli ještě před tím, než celá akce vypukla. Dohromady utratili Češi v zapojených e-shopech 592,8 milionu korun a na nákladech za dopravu ušetřili téměř 34 milionů korun.

Nejvíce objednávali Češi zboží ze segmentu dětské zboží, dále kosmetiku a zdraví a také filmy, knihy a hry.

Všechna čísla k letošnímu ročníku včetně infografiky jsou dostupná na webu dendopravyzdarma.cz.

Akci Den dopravy zdarma zastřešuje nákupní rádce Heureka.cz a letos se do ní zapojilo 1 444 e-shopů.

Podobné články

Úspěšný prodejce potřebuje propojenou komunikační síť

19. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Konecta )
Digitální technologie transformovaly způsob, jakým zákazníci interagují s prodejci. Studie odhalují, že většina klientů dnes při nákupu využije hned několik online i offline komunikačních kanálů. To zvyšuje tlak na prodejce, kteří jsou nuceni poskytovat plynulé a konzistentní služby napříč všemi platformami. V ten moment přichází na scénu strategie omnichannel. Čtěte více

Česká e-commerce zakončila první kvartál roku se 4% růstem

18. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
První čtvrtletí roku 2024 přineslo pokračující vzestup v oblasti e-commerce. Podle dat společnosti Heureka Group se po úspěšném závěru předchozího roku podařilo udržet pozitivní trend a první kvartál roku skončil s celkovým růstem tržeb o 4 % ve srovnání s předchozím rokem. Mírně se také zvýšila průměrná hodnota objednávky na 1 512 Kč. Čtěte více

Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a svoji ekonomickou situaci vnímají lépe

17. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Loajalita zákazníků v on-line prostředí je každým rokem silnější a pro e-shopy důležitá. I tak mají nadále nové kvalitní internetové obchody slibnou šanci na trhu uspět. Jak totiž ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), čtyři z deseti internetových nakupujících jen v letošním prvním čtvrtletí vybrali pro svůj nákup z jejich pohledu dosud nevyzkoušený e-shop. Čtěte více

ShopRoku 2023 zná své vítěze

16. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Už popatnácté nákupní rádce Heureka.cz vyhlásil vítěze soutěže ShopRoku. Nejoblíbenější je největší český e-shop Alza.cz, speciální cenu Heureky získalo české hračkářství Hugo chodí bos, udržitelným e-shopem roku je Elis design. Výhercem kategorie Visa Special Award pro e-shopy zapojené do Heureka Marketplace je mall.cz. Ocenění za kvalitu získal knihobot.cz. Čtěte více