Češi udělí 12 000 hodnocení e-shopů denně

23. 2. 2017. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka.cz)
Vloni zákazníci udělili v průměru 12 000 recenzí a hodnocení denně. Negativní je přitom jen každá 25. recenze. U některých e-shopů je to dokonce až každá stá recenze.
Foto: Freeimages.com

„Už dávno neplatí, že si zákazníci v recenzích jenom stěžují. Naopak – trendem je vyjádřit svoji spokojenost - obchodníky pochválit a poděkovat za servis případně službu navíc, kterou ​jim poskytli,“ řekl Jan Kriegel, ředitel zákaznického centra nákupního portál Heureka.cz a pokračoval: „Podíl nedoporučujících recenzí je dlouhodobě pod hranicí 4 %. U špičky mezi českými e-shopy, vítězi soutěže ShopRoku, je však tento podíl ještě výrazně nižší – pod hranicí jednoho procenta.“

Rychlost, zajímavé doplňkové služby, prvotřídní servis zákazníků – to vše ve spojení především s kvalitní komunikací e-shopu je skvělým základem proto, dosáhnout od zákazníků vynikajícího hodnocení. „Z reakcí zákazníků víme, že dokážou odpustit i nějakou tu chybičku – pokud se zákazníky e-shop jedná na rovinu a nemlží, nemusí ​ani případná komplikace znamenat žádnou tragédii,“ dodal Jan Kriegel z Heureky.

Data vyplývají z programu Ověřeno zákazníky a soutěže ShopRoku, jejíž osmý ročník právě probíhá.​

Podobné články

Česká e-commerce zakončila první kvartál roku se 4% růstem

18. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
První čtvrtletí roku 2024 přineslo pokračující vzestup v oblasti e-commerce. Podle dat společnosti Heureka Group se po úspěšném závěru předchozího roku podařilo udržet pozitivní trend a první kvartál roku skončil s celkovým růstem tržeb o 4 % ve srovnání s předchozím rokem. Mírně se také zvýšila průměrná hodnota objednávky na 1 512 Kč. Čtěte více

Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a svoji ekonomickou situaci vnímají lépe

17. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Loajalita zákazníků v on-line prostředí je každým rokem silnější a pro e-shopy důležitá. I tak mají nadále nové kvalitní internetové obchody slibnou šanci na trhu uspět. Jak totiž ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), čtyři z deseti internetových nakupujících jen v letošním prvním čtvrtletí vybrali pro svůj nákup z jejich pohledu dosud nevyzkoušený e-shop. Čtěte více

ShopRoku 2023 zná své vítěze

16. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Už popatnácté nákupní rádce Heureka.cz vyhlásil vítěze soutěže ShopRoku. Nejoblíbenější je největší český e-shop Alza.cz, speciální cenu Heureky získalo české hračkářství Hugo chodí bos, udržitelným e-shopem roku je Elis design. Výhercem kategorie Visa Special Award pro e-shopy zapojené do Heureka Marketplace je mall.cz. Ocenění za kvalitu získal knihobot.cz. Čtěte více

Vlastník Datartu může převzít Electro World a NAY

5. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: ÚOHS)
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže povolil spojení, v jehož důsledku získá společnost HP Tronic (majitel Datartu) skupinu NAY, pod kterou mimo jiné spadá také síť Electro World. Rozhodnutí již nabylo právní moci. Čtěte více