Češi udělí 12 000 hodnocení e-shopů denně

23. 2. 2017. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka.cz)
Vloni zákazníci udělili v průměru 12 000 recenzí a hodnocení denně. Negativní je přitom jen každá 25. recenze. U některých e-shopů je to dokonce až každá stá recenze.
Foto: Freeimages.com

„Už dávno neplatí, že si zákazníci v recenzích jenom stěžují. Naopak – trendem je vyjádřit svoji spokojenost - obchodníky pochválit a poděkovat za servis případně službu navíc, kterou ​jim poskytli,“ řekl Jan Kriegel, ředitel zákaznického centra nákupního portál Heureka.cz a pokračoval: „Podíl nedoporučujících recenzí je dlouhodobě pod hranicí 4 %. U špičky mezi českými e-shopy, vítězi soutěže ShopRoku, je však tento podíl ještě výrazně nižší – pod hranicí jednoho procenta.“

Rychlost, zajímavé doplňkové služby, prvotřídní servis zákazníků – to vše ve spojení především s kvalitní komunikací e-shopu je skvělým základem proto, dosáhnout od zákazníků vynikajícího hodnocení. „Z reakcí zákazníků víme, že dokážou odpustit i nějakou tu chybičku – pokud se zákazníky e-shop jedná na rovinu a nemlží, nemusí ​ani případná komplikace znamenat žádnou tragédii,“ dodal Jan Kriegel z Heureky.

Data vyplývají z programu Ověřeno zákazníky a soutěže ShopRoku, jejíž osmý ročník právě probíhá.​

Podobné články

Češi chtějí QR kódy. Více než polovina je vyhledává i při nakupování na internetu

5. 6. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: PayU)
Online nakupování je pro Čechy samozřejmostí a stále častěji od něj očekávají maximálně pohodlný, rychlý a transparentní způsob platby. Výsledky aktuálního průzkumu agentury Perfect Crowd pro společnost PayU* ukazují, že platby pomocí QR kódu patří mezi metody, o které mají zákazníci skutečný zájem. Celkem 63 % z nich uvedlo, že by je využívalo častěji, pokud by k tomu měli příležitost. Čtěte více

DPD díky portálu myDPD for business zjednoduší proces doručování pro firemní zákazníky

20. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Společnost DPD spouští pro registrované firemní zákazníky nový flexibilní portál s transparentním a jednoduchým přístupem k procesu doručování balíků. Na jednom místě tak odesílatelé naleznou seznam všech sledovaných zásilek a mohou si kdykoliv ověřit, zda a kdy byly doručeny příjemci. Čtěte více

Čtyři důvody, proč by e-shopy měly implementovat e-mailová schémata

16. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailkit)
V době, kdy Google, Yahoo, Microsoft nebo iCloud zpřísňují pravidla doručování, hledají marketéři e-shopů způsoby, jak zajistit, že jejich sdělení skutečně dorazí do schránky příjemce. Jedním z nejefektivnějších, ale často přehlížených řešení, jsou e-mailová schémata. Čtěte více

DPD začíná doručovat do OX Point boxů

12. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
DPD rozšiřuje svou síť DPD Pickup o více než 300 OX Point boxů. Pro zákazníky DPD to znamená rozšíření možností, kde si mohou své balíčky z e-shopů vyzvednout. Po této integraci mohou využít již kolem 8 000 výdejních míst Pickup a boxů po celém Česku a více než 128 000 míst v celé Evropě. Čtěte více