Češi udělí 12 000 hodnocení e-shopů denně

23. 2. 2017. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka.cz)
Vloni zákazníci udělili v průměru 12 000 recenzí a hodnocení denně. Negativní je přitom jen každá 25. recenze. U některých e-shopů je to dokonce až každá stá recenze.
Foto: Freeimages.com

„Už dávno neplatí, že si zákazníci v recenzích jenom stěžují. Naopak – trendem je vyjádřit svoji spokojenost - obchodníky pochválit a poděkovat za servis případně službu navíc, kterou ​jim poskytli,“ řekl Jan Kriegel, ředitel zákaznického centra nákupního portál Heureka.cz a pokračoval: „Podíl nedoporučujících recenzí je dlouhodobě pod hranicí 4 %. U špičky mezi českými e-shopy, vítězi soutěže ShopRoku, je však tento podíl ještě výrazně nižší – pod hranicí jednoho procenta.“

Rychlost, zajímavé doplňkové služby, prvotřídní servis zákazníků – to vše ve spojení především s kvalitní komunikací e-shopu je skvělým základem proto, dosáhnout od zákazníků vynikajícího hodnocení. „Z reakcí zákazníků víme, že dokážou odpustit i nějakou tu chybičku – pokud se zákazníky e-shop jedná na rovinu a nemlží, nemusí ​ani případná komplikace znamenat žádnou tragédii,“ dodal Jan Kriegel z Heureky.

Data vyplývají z programu Ověřeno zákazníky a soutěže ShopRoku, jejíž osmý ročník právě probíhá.​

Podobné články

ATC Náhradník pomůže při vyhledávání alternativních produktů

30. 4. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: AT Computers)
Společnost AT Computers spustila na svém webu novou funkci nazvanou Náhradník, která ušetří váš čas. Jedním kliknutím na tlačítko „Najdi náhradníka – alternativu“ si můžete u vámi vyhledaného produktu zobrazit náhradníky, a to podle těch nejdůležitějších parametrů – jednoduše tak naleznete ideální náhradu požadovaného zboží. Čtěte více

Nejlepší cesta k zákazníkům vede přes e-mail aneb výhody e-mail marketingu

23. 4. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mail Komplet)
Cena, efektivita, ziskovost. Tak by se daly krátce popsat hlavní důvody, proč si e-mailing dlouhodobě udržuje výsostné postavení mezi online marketingovými kanály. Mohlo by se zdát, že v konkurenci sociálních médií již e-mail marketing nemá co nabídnout, výzkumy však hovoří jinak. Čtěte více

Kdo se může pochlubit titulem ShopRoku od Heureky?

20. 4. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka)
Celkem 200 000 hlasů rozhodlo v letošním, už dvanáctém, ročníku soutěže ShopRoku o jejím vítězi. Více než tisíc přihlášených e-shopů a šest milionů recenzí, tak zní shrnutí tří hlavních kategorií, které Heureka každoročně vyhlašuje v soutěži ShopRoku. Čtěte více

Češi zůstanou u online nákupů, chtějí ale podpořit i kamenné prodejny

14. 4. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: GLS)
Každý druhý Čech chce podle průzkumu provedeného pro firmu GLS po skončení pandemie nakupovat online i v kamenných prodejnách. Výhradně u online nákupů zůstane 15 % dotázaných. Čtvrtina Čechů bude více nakupovat v kamenných prodejnách, aby je podpořila. Češi ale budou zároveň více šetřit. Čtěte více