Známe nejlepší české e-shopy roku 2017

26. 3. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka.cz)
Nejkvalitnějším e-shopem na českém trhu byl v uplynulém roce e-shop s parfémy Notino.cz – už podruhé za sebou se stal absolutním vítězem Ceny kvality soutěže ShopRoku. Nejvíce hlasů od internetových uživatelů dostal e-shop ONLINESHOP.cz a cenu Heureky získal e-shop Mixit.

V Ceně popularity získal v letošním roce nejvíce hlasů ONLINESHOP.cz. „Zákazníci letos udělili svým oblíbeným e-shopům rekordní počet hlasů, celkem 138 000. Další důkaz toho, že online nakupování v Česku roste a je o něj zájem – meziročně rostla česká e-commerce vloni o 18 %,“ řekl Tomáš Braverman, ředitel nákupního rádce Heureka.cz. Pro e-shopy je ocenění v soutěži odměnou a skvělou zpětnou vazbou o tom, jak svoji práci dělají dobře Zákazníkům zase informace o vítězství ukazují, kde se opravdu nemusí bát nakoupit. „Letos jsme nově vyhlásili nejen celkového vítěze Ceny popularity, ale zároveň jsme zveřejňovali vítěze i v jednotlivých kategoriích. Mezi dalšími oceněnými se tak objevil například e-shop Růžový slon.cz, F-sport.cz, Prodej Parfémů cz. nebo Kytary.cz,“ dodal Tomáš Braverman.

 Absolutní vítězství v Ceně kvality obhájil e-shop Notino.cz. „Vítěz ceny kvality vychází z celkového hodnocení zákazníků, kteří po nákupu v daném e-shopu vyplní dotazník spokojenosti. Zákazníci v uplynulém roce vyplnili zhruba 4,5 miliónu dotazníků spokojenosti,“ uvedl Tomáš Braverman a pokračoval: „Cílem soutěže je zákazníkům pomoci s výběrem – ukázat na e-shopy, které patří k absolutní špičce české e-commerce, především co se služeb a servisu týče. České e-shopy dlouhodobě patří k vrcholu e-commerce, nabízí zákazníkům prvotřídní servis, a tak rozhodně zaslouží být oceněni.“

 Cenu Heureky obdržel e-shop Mixit.cz. „V Ceně Heureky získal ocenění e-shop Mixit.cz, především díky originalitě nápadu a také vstřícnosti ke svým zákazníkům. I když to není na českém trhu žádný nováček, všechny porotce zaujal,“ doplnil Braverman. Dalším finalistou se stal  e-shop Countrylife.cz, zabývající se zdravou výživou. Posledním finalistou je hračkářství Tyniko.cz, které si zakládá na výrobě a prodeji tradičních dřevěných hraček a didaktických her s ohledem na ekologii.

V loňském roce Češi na internetu utráceli meziročně o 18 % více a celkem tak v českých e-shopech utratili 115 miliard korun

Přehled všech vítězů ve všech kategoriích naleznete na webu soutěže.

Přehled vítězů soutěže ShopRoku 2017

Absolutní vítěz Ceny kvality: Notino.cz

Vítěz Ceny popularity: ONLINESHOP.cz

Vítěz Ceny Heureky: Mixit.cz 

Cena kvality
Absolutní vítězNotino
SekceVítěz1. finalista2. finalista
ElektroDATART.czCentrum FotoŠkodaMegapixel.cz
Výpočetní a telekomunikační technikaT.S.BOHEMIACZC.czTisknuLevne.cz
Móda a doplňkyAltisportAstratex.czSAM 73
Krása a zdravíNotinoElnino.czČočky-kontaktní.cz
Dětské zbožíTopgal.czMZ-RacingJINO.cz
Auto-motoAutodily-Cardo.czŠkoda-díly.czOlejspol
Sport a fitnesskupkolo.czHUDYsport a.s.Ronnie.cz
Dům a zahradaSemínka-Chilli.czMountfieldB2B Partner
Bydlení a designMatějovský povlečeníeshop.tescoma.cztextil-jimi.cz
HobbyProfizoo.czZoocentrumKytary.cz
Zábava a volný časKnihy DobrovskýKosmas.czKNIHCENTRUM.CZ
Erotické zbožíe-kondomy.czRůžový slon.czGaymegastore
Obchodní domyEVA.czMALL.CZConrad 

 

Cena popularity
kategoriee-shop
Absolutní vítěz ceny popularityONLINESHOP.cz
ElektroONLINESHOP.cz
Obchodní domyMall.cz
Krása a zdravíProdejParfemu.cz
Móda a doplňkyAstratex.cz
Výpočetní a telekomunikační technikaCZC.cz
Dům a zahradaMountfield 
Dětské zbožífeedo.cz
Bydlení a designOnline koupelny
Erotické zbožíRůžovýslon.cz
HobbyKytary.cz
Zábava a volný časMegaKnihy.cz
Auto-motoMotoZem
Sport a fitnessF-sport 

Podobné články

Český zákazník začíná být opět loajální, o to složitější ale je si jeho důvěru získat

2. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Česká e-commerce se po dvou letech červených čísel opět nadechuje. Zákazníci ovšem byli nuceni přizpůsobit zdivočelé inflaci své rozpočty a nákupní zvyklosti – a řadu nových návyků si uchovají i letos, i když očekávají reálný růst mezd. Čtěte více

Úspěšný prodejce potřebuje propojenou komunikační síť

19. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Konecta )
Digitální technologie transformovaly způsob, jakým zákazníci interagují s prodejci. Studie odhalují, že většina klientů dnes při nákupu využije hned několik online i offline komunikačních kanálů. To zvyšuje tlak na prodejce, kteří jsou nuceni poskytovat plynulé a konzistentní služby napříč všemi platformami. V ten moment přichází na scénu strategie omnichannel. Čtěte více

Česká e-commerce zakončila první kvartál roku se 4% růstem

18. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
První čtvrtletí roku 2024 přineslo pokračující vzestup v oblasti e-commerce. Podle dat společnosti Heureka Group se po úspěšném závěru předchozího roku podařilo udržet pozitivní trend a první kvartál roku skončil s celkovým růstem tržeb o 4 % ve srovnání s předchozím rokem. Mírně se také zvýšila průměrná hodnota objednávky na 1 512 Kč. Čtěte více

Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a svoji ekonomickou situaci vnímají lépe

17. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Loajalita zákazníků v on-line prostředí je každým rokem silnější a pro e-shopy důležitá. I tak mají nadále nové kvalitní internetové obchody slibnou šanci na trhu uspět. Jak totiž ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), čtyři z deseti internetových nakupujících jen v letošním prvním čtvrtletí vybrali pro svůj nákup z jejich pohledu dosud nevyzkoušený e-shop. Čtěte více