Známe nejlepší české e-shopy roku 2017

26. 3. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka.cz)
Nejkvalitnějším e-shopem na českém trhu byl v uplynulém roce e-shop s parfémy Notino.cz – už podruhé za sebou se stal absolutním vítězem Ceny kvality soutěže ShopRoku. Nejvíce hlasů od internetových uživatelů dostal e-shop ONLINESHOP.cz a cenu Heureky získal e-shop Mixit.

V Ceně popularity získal v letošním roce nejvíce hlasů ONLINESHOP.cz. „Zákazníci letos udělili svým oblíbeným e-shopům rekordní počet hlasů, celkem 138 000. Další důkaz toho, že online nakupování v Česku roste a je o něj zájem – meziročně rostla česká e-commerce vloni o 18 %,“ řekl Tomáš Braverman, ředitel nákupního rádce Heureka.cz. Pro e-shopy je ocenění v soutěži odměnou a skvělou zpětnou vazbou o tom, jak svoji práci dělají dobře Zákazníkům zase informace o vítězství ukazují, kde se opravdu nemusí bát nakoupit. „Letos jsme nově vyhlásili nejen celkového vítěze Ceny popularity, ale zároveň jsme zveřejňovali vítěze i v jednotlivých kategoriích. Mezi dalšími oceněnými se tak objevil například e-shop Růžový slon.cz, F-sport.cz, Prodej Parfémů cz. nebo Kytary.cz,“ dodal Tomáš Braverman.

 Absolutní vítězství v Ceně kvality obhájil e-shop Notino.cz. „Vítěz ceny kvality vychází z celkového hodnocení zákazníků, kteří po nákupu v daném e-shopu vyplní dotazník spokojenosti. Zákazníci v uplynulém roce vyplnili zhruba 4,5 miliónu dotazníků spokojenosti,“ uvedl Tomáš Braverman a pokračoval: „Cílem soutěže je zákazníkům pomoci s výběrem – ukázat na e-shopy, které patří k absolutní špičce české e-commerce, především co se služeb a servisu týče. České e-shopy dlouhodobě patří k vrcholu e-commerce, nabízí zákazníkům prvotřídní servis, a tak rozhodně zaslouží být oceněni.“

 Cenu Heureky obdržel e-shop Mixit.cz. „V Ceně Heureky získal ocenění e-shop Mixit.cz, především díky originalitě nápadu a také vstřícnosti ke svým zákazníkům. I když to není na českém trhu žádný nováček, všechny porotce zaujal,“ doplnil Braverman. Dalším finalistou se stal  e-shop Countrylife.cz, zabývající se zdravou výživou. Posledním finalistou je hračkářství Tyniko.cz, které si zakládá na výrobě a prodeji tradičních dřevěných hraček a didaktických her s ohledem na ekologii.

V loňském roce Češi na internetu utráceli meziročně o 18 % více a celkem tak v českých e-shopech utratili 115 miliard korun

Přehled všech vítězů ve všech kategoriích naleznete na webu soutěže.

Přehled vítězů soutěže ShopRoku 2017

Absolutní vítěz Ceny kvality: Notino.cz

Vítěz Ceny popularity: ONLINESHOP.cz

Vítěz Ceny Heureky: Mixit.cz 

Cena kvality
Absolutní vítězNotino
SekceVítěz1. finalista2. finalista
ElektroDATART.czCentrum FotoŠkodaMegapixel.cz
Výpočetní a telekomunikační technikaT.S.BOHEMIACZC.czTisknuLevne.cz
Móda a doplňkyAltisportAstratex.czSAM 73
Krása a zdravíNotinoElnino.czČočky-kontaktní.cz
Dětské zbožíTopgal.czMZ-RacingJINO.cz
Auto-motoAutodily-Cardo.czŠkoda-díly.czOlejspol
Sport a fitnesskupkolo.czHUDYsport a.s.Ronnie.cz
Dům a zahradaSemínka-Chilli.czMountfieldB2B Partner
Bydlení a designMatějovský povlečeníeshop.tescoma.cztextil-jimi.cz
HobbyProfizoo.czZoocentrumKytary.cz
Zábava a volný časKnihy DobrovskýKosmas.czKNIHCENTRUM.CZ
Erotické zbožíe-kondomy.czRůžový slon.czGaymegastore
Obchodní domyEVA.czMALL.CZConrad 

 

Cena popularity
kategoriee-shop
Absolutní vítěz ceny popularityONLINESHOP.cz
ElektroONLINESHOP.cz
Obchodní domyMall.cz
Krása a zdravíProdejParfemu.cz
Móda a doplňkyAstratex.cz
Výpočetní a telekomunikační technikaCZC.cz
Dům a zahradaMountfield 
Dětské zbožífeedo.cz
Bydlení a designOnline koupelny
Erotické zbožíRůžovýslon.cz
HobbyKytary.cz
Zábava a volný časMegaKnihy.cz
Auto-motoMotoZem
Sport a fitnessF-sport 

Podobné články

České e-shopy neuspokojí každou desátou poptávku – chybí jim technologie

17. 6. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Inventoro)
Koronakrize se pro online prodejce stala „Korona-příležitostí“. Z dat společnosti Inventoro je vidět masivní nárůst online prodejů, který se propisuje přes všechny segmenty produktů. Tempo růstu je ale tak vysoké, že se menší a střední hráči nestíhají přizpůsobit. A to jim v budoucnu paradoxně může zlomit vaz. Čtěte více

E-commerce kopíruje křivky pandemie, květen byl meziročně o 4 % slabší

8. 6. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Česká e-commerce v květnu oproti loňskému roku stagnovala, respektive mírně klesla (o čtyři procenta). Navzdory tomu, že e-commerce mírně poklesla, šlo o silný měsíc – nesmíme zapomenout, že srovnáváme první v offlinu otevřený měsíc s extrémně silným loňským rokem. Čtěte více

Česká e-commerce? 196 miliard korun, 16,2 % českého maloobchodu a 75 tisíc zaměstnanců

27. 5. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Asociace pro elektronickou komerci (APEK), která sdružuje subjekty ze všech kategorií českého on-line prostředí, představila vybraná data z komplexní Studie přínosů e-commerce v ČR. Nejdůležitější výstupy zveřejnila na svých webových stránkách a umožnila tak veřejnosti zjistit více o tomto dynamicky rostoucím odvětví maloobchodu. Čtěte více

E-shopy rostou, ale ostatní mají problémy

26. 5. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Proficio)
Z průzkumu konzultační společnosti Proficio, uskutečněného agenturou STEM/MARK, vyplývá, že 70 % českých firem během pandemie COVID-19 klesly tržby a 44 % zaznamenalo výrazný odliv zákazníků. Firmy však věří, že po rozvolnění opatření se část nakupujících vrátí do kamenných obchodů. Čtěte více