Heureka.cz

Heureka Group představuje novou identitu, součástí jsou zbrusu nové partnerské značky pro B2B komunikaci
Novinky

Heureka Group představuje novou identitu, součástí jsou zbrusu nové partnerské značky pro B2B komunikaci

Největší evropský nákupní rádce, skupina srovnávačů střední a východní Evropy Heureka Group, představila nové logo a firemní identitu. Představeny byly i tři nové B2B značky, které pomohou jasně a srozumitelně komunikovat k obchodním partnerům.

Přečíst celý článek
Česká e-commerce v roce 2021 vzrostla o 14 %
Novinky

Česká e-commerce v roce 2021 vzrostla o 14 %

Jízda na horské dráze, příměr, který perfektně vystihuje meziroční vývoj české e-commerce za uplynulý rok. Období až dvojnásobných meziročních tržeb vystřídalo na konci roku vystřízlivění v podobě mírného meziročního poklesu. I přesto se nakonec vyšplhal meziroční obrat e-shopů ve srovnání s rokem 2020 o 14 % na 223 miliard korun.

Přečíst celý článek
Kdo se může pochlubit titulem ShopRoku od Heureky?
Novinky

Kdo se může pochlubit titulem ShopRoku od Heureky?

Celkem 200 000 hlasů rozhodlo v letošním, už dvanáctém, ročníku soutěže ShopRoku o jejím vítězi. Více než tisíc přihlášených e-shopů a šest milionů recenzí, tak zní shrnutí tří hlavních kategorií, které Heureka každoročně vyhlašuje v soutěži ShopRoku.

Přečíst celý článek
Komunikaci celé skupiny Heureka Group vede Martin Žabka
Personálie

Komunikaci celé skupiny Heureka Group vede Martin Žabka

Komunikační tým skupiny Heureka Group od března 2021 vede Martin Žabka, který nastoupil na nově vytvořenou pozici Group Head of Communications. Ve své nové roli je zodpovědný za mediální komunikaci, interní komunikaci, sociální sítě a za oblast firemní odpovědnosti pro skupinu devíti zemí střední a východní Evropy, ve kterých Heureka Group působí.

Přečíst celý článek
Vloni se v Česku na internetu prodalo zboží a služby za 196 miliard korun
Novinky

Vloni se v Česku na internetu prodalo zboží a služby za 196 miliard korun

Internetové obchody zažily v roce 2020 podle očekávání rekordní rok. Podle Asociace pro elektronickou komerci (APEK) a nákupního rádce Heureka.cz dosáhly obraty e-shopů 196 miliard korun, což znamená meziroční růst 26 %. Podíl české e-commerce na maloobchodu v ČR přesáhl 16 %, což znamená skokový růst o přibližně tři procentní body.

Přečíst celý článek
Infografika: Koronavirus a nákupy on-line? 51 % Čechů nakoupilo zboží navíc
Novinky

Infografika: Koronavirus a nákupy on-line? 51 % Čechů nakoupilo zboží navíc

Rok 2020 byl ve znamení on-line nákupů. Češi rekordně utráceli a e-commerce se na celém maloobchodě podílela z 16 %. Změny v běžném životě, které přinesl koronovirus a související omezení, ale znamenaly také potřebu pořídit si nové zboží, ať již šlo o více času stráveného doma, home office, distanční výuku či sportování.

Přečíst celý článek
Říjnová e-commerce rostla o 31 %
Novinky

Říjnová e-commerce rostla o 31 %

Byť se kamenné obchody zavřely až koncem měsíce, měla vládní opatření ve spojení se začátkem vánoční sezóny na růst e-commerce velký vliv. Nákupní rádce Heureka.cz srovnal meziroční růst top kategorií na internetu během první a druhé koronavirové krize.

Přečíst celý článek
Letošní Vánoce vytáhnou obrat e-commerce ke třetinovému meziročnímu růstu
Novinky

Letošní Vánoce vytáhnou obrat e-commerce ke třetinovému meziročnímu růstu

Start hlavní nákupní sezóny ve spojení s útlumem „offline“ aktivit opět pocítili především internetoví obchodníci – průběžná říjnová čísla ukazují meziroční nárůst o desítky procent. Podle předběžných odhadů tak vytáhne vánoční sezóna celoroční čísla e-commerce ke třetinovému meziročnímu růstu.

Přečíst celý článek
Češi v prvním pololetí 2020 utratili na internetu 74 miliard korun
Novinky

Češi v prvním pololetí 2020 utratili na internetu 74 miliard korun

Vlivem opatření souvisejících s koronakrizí, kdy se na čas celý retail přesunul téměř výhradně do onlinu, utratili Češi v e-shopech 74 miliard korun. Nejsilnějším měsícem byl prozatím březen s celkovým meziročním růstem o 40 %. Významně rostly segmenty jako je nábytek, dům a zahrada.

Přečíst celý článek
České e-commerce rostlo i v květnu. Meziročně skoro o čtvrtinu
Novinky

České e-commerce rostlo i v květnu. Meziročně skoro o čtvrtinu

Při pohledu na květnové statistiky je patrné, že online nákupy Čechů ovlivnila především rozhodnutí vlády o konání hromadných akcí – oproti předchozímu měsíci vyrostly kategorie spojené s pořádáním svateb (až o tisíce procent) a také další podobné kategorie jako jsou party doplňky, lampiony a podobně.

Přečíst celý článek