Heureka pokračuje v nákupech – kupuje logistickou společnost Balíkobot

26. 8. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka)
Posílení služeb v oblasti zpracování a přenosu logistických dat v marketplace a rozšíření a zatraktivnění služeb partnerům – to jsou jedny z hlavních cílů další akvizice skupiny Heureka Group. Ta kupuje službu Balíkobot, která aktuálně patří majoritně investorům Martinovi Kasovi a Davidu Folprechtovi.

Nástroj, který e-shopům a dalším odesílatelům výrazně usnadňuje předávání dat dopravcům a umožňuje přesné online sledování pohybu zásilek, zapadá Heurece do dlouhodobých cílů budovat největší evropský marketplace. Hodnotu akvizice nechce žádná ze stran komentovat.

Rok a půl po koupi brněnské technologické firmy Dataweps hlásí Heureka další akvizici. Tou je nákup nástroje Balíkobot, služby pro snadnější správu a předávání logistických dat směrem k dopravcům.

„Spojení s partnerem, který má silné know-how v oblasti logistiky významně obohatí a posune naše služby v rámci budování největšího evropského marketplace a jednotné platformy Heureka Group,“ uvedl k novému spojení Tomáš Braverman, CEO skupiny Heureka Group. Ta aktuálně působí v devíti zemích regionu CEE. „Dlouhodobě se snažíme naše vztahy s partnery prohlubovat a pomáhat jim s prodejem napříč celým regionem, kde působíme. Věříme, že široké možnosti zpracování informací o logistice a pomoc s celým procesem předávání dat dopravcům ocení nejen e-shopy, ale ve výsledku díky přesnějším a rychlejším informacím také koncoví zákazníci. A to nejen v marketplace, ale v celém programu Ověřeno zákazníky,“ dodal Braverman. 

„Za Balíkobotem jsem stál od samého počátku a jsem velmi rád, že ho předáváme právě do rukou tak zkušeného hráče jako je Heureka. Balíkobot roste každoročně o desítky procent a má velmi zkušený tým v čele s Martinem Šauerem. Ve skupiny Heureka očekávám další dynamický růst, expanzi do zahraničí a synergie ze spolupráce ve skupině,“ doplnil ke propojení Martin Kasa. 

Služba Balíkobot funguje na trhu od roku 2014 a zajišťuje automatizovanou výměnu dat o balících, paletách a dopisech z e-shopového (nebo podnikového) systému přímo dopravcům, díky čemuž se výrazně zrychluje i samotná logistika zboží. 

„Díky vstupu silného partnera s působností v celém regionu střední a východní Evropy budeme moci lépe škálovat a rozvíjet naše služby. Ve skupině Heureka Group chceme hledat synergie pro rozvoj nových služeb, které pomohou našim zákazníkům lépe zvládat logistické procesy,“ doplnil Martin Šauer, CEO Balíkobotu. 

Na vedení Balíkobotu se aktuálně nic nemění. Ve struktuře skupiny Heureka Group bude Balíkobot samostatnou entitou, která bude hledat synergie v případech, kde to dává smysl. CEO Balíkobotu Martin Šauer bude nově podléhat CEO celé Heureka Group Tomáši Bravermanovi.

Podobné články

Úspěšný prodejce potřebuje propojenou komunikační síť

19. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Konecta )
Digitální technologie transformovaly způsob, jakým zákazníci interagují s prodejci. Studie odhalují, že většina klientů dnes při nákupu využije hned několik online i offline komunikačních kanálů. To zvyšuje tlak na prodejce, kteří jsou nuceni poskytovat plynulé a konzistentní služby napříč všemi platformami. V ten moment přichází na scénu strategie omnichannel. Čtěte více

Česká e-commerce zakončila první kvartál roku se 4% růstem

18. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
První čtvrtletí roku 2024 přineslo pokračující vzestup v oblasti e-commerce. Podle dat společnosti Heureka Group se po úspěšném závěru předchozího roku podařilo udržet pozitivní trend a první kvartál roku skončil s celkovým růstem tržeb o 4 % ve srovnání s předchozím rokem. Mírně se také zvýšila průměrná hodnota objednávky na 1 512 Kč. Čtěte více

Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a svoji ekonomickou situaci vnímají lépe

17. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Loajalita zákazníků v on-line prostředí je každým rokem silnější a pro e-shopy důležitá. I tak mají nadále nové kvalitní internetové obchody slibnou šanci na trhu uspět. Jak totiž ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), čtyři z deseti internetových nakupujících jen v letošním prvním čtvrtletí vybrali pro svůj nákup z jejich pohledu dosud nevyzkoušený e-shop. Čtěte více

ShopRoku 2023 zná své vítěze

16. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Už popatnácté nákupní rádce Heureka.cz vyhlásil vítěze soutěže ShopRoku. Nejoblíbenější je největší český e-shop Alza.cz, speciální cenu Heureky získalo české hračkářství Hugo chodí bos, udržitelným e-shopem roku je Elis design. Výhercem kategorie Visa Special Award pro e-shopy zapojené do Heureka Marketplace je mall.cz. Ocenění za kvalitu získal knihobot.cz. Čtěte více