Obchod
O které zákazníky nesmíte přijít?
Představte si, že si musíte ze svých zákazníků vybrat 20 % těch, které si chcete ponechat. A všem ostatním musíte napsat dopis, že už jim bohužel vaše služby a produkty nebudete dodávat. Které zákazníky si chcete ponechat? Jmenovitě?
Přečíst celý článekProč vlastně odešli?
Před několika týdny jsem psal, že databáze zákazníků vám odhalí ty, kteří už u vás delší dobu nic nekoupili. A že se jim můžete připomenout. Někteří koupí a někteří ne. A tento týden nás zajímají právě ti, kteří nás odmítnuli.
Přečíst celý článekJak prodávat pomocí bezplatné zkoušky
Minulý týden jsme si říkali, že zákazníci mají strach, zda splníme to, co jim slibujeme. Obavu zákazníků z nákupu můžeme překonat i tak, že jim dáme možnost naše produkty či služby nejdříve vyzkoušet.
Přečíst celý článekA dáte mi to písemně?
Naslibovat mi toho můžete spoustu, ale dáte mi to písemně? V době podvodů, podrazů a politiky plné šibalů má každý zákazník strach, že ho někdo okrade.
Přečíst celý článekBráníte zákazníkům nakupovat?
Minulý týden jsme z pozice potenciálního zákazníka hledali vaši firmu. Tentokrát si ale představte, že jste se jako nový zákazník rozhodli u vás něco koupit.
Přečíst celý článekDozví se o vás potenciální zákazníci?
Představte si na chvíli, že jste potenciálním zákazníkem vaší firmy. O existencí firmy zatím nevíte. Ale máte v úmyslu koupit něco z toho, co vaše firma prodává.
Přečíst celý článekZdarma informace o konkurenci
Chcete vědět, jaké novinky chystá vaše konkurence? Chcete se dozvědět, jakmile změní svůj ceník na internetu? Anebo chcete zjistit, kdy se na internetu objeví text s vaším jménem? Ukážu vám hned dva způsoby, jak to udělat – automaticky a navíc zdarma.
Přečíst celý článekJak zní vaše osobní půlminutová reklama?
Víte, co vaši lidé odpovídají na otázku „Čím se zabývá vaše firma?“? Takový řidič speditérské firmy pravděpodobně odpoví, že dělá šoféra ve firmě Přeprava s.r.o. a že po městě rozváží zboží.
Přečíst celý článekVíte o prodeji už skutečně všechno?
Představte si, že jste poprvé na návštěvě u lékaře a on vás hned v úvodu přivítá slovy: „Lidské tělo je stejné už tisíce let a to, co jsem se naučil v padesátých letech na medicíně, mi bohatě stačí…"
Přečíst celý článekJak opatrujete to nejcennější, co ve firmě máte?
Mnoho lidí považuje za majetek domy, auta a stroje. Skutečné bohatství firmy ale leží jinde.
Přečíst celý článek