Marketing

Česko v e-mailingu stále zaostává za Západem o pět let
Novinky

Česko v e-mailingu stále zaostává za Západem o pět let

Čeští e-commerce hráči stále podceňují nejefektivnější marketingový kanál, kterým je e-mailing. Místo strategického přístupu se spoléhají na „kobercové nálety" v předvánoční sezóně, říká Jakub Olexa, ředitel české technologické společnosti Mailkit, která od roku 2006 vyvíjí vlastní doručovací systém pro e-mailovou komunikaci.

Přečíst celý článek
Až 95 % odesílatelů e-mailů jsou spameři aneb kvalitní databáze kontaktů není o množství
Novinky

Až 95 % odesílatelů e-mailů jsou spameři aneb kvalitní databáze kontaktů není o množství

Z tisíce odesílatelů e-mailů jen padesát posílá legitimní obchodní zprávy – zbylých 950 jsou spameři a odesílatelé nevyžádané pošty.

Přečíst celý článek
Čtyři důvody, proč by e-shopy měly implementovat e-mailová schémata
Novinky

Čtyři důvody, proč by e-shopy měly implementovat e-mailová schémata

V době, kdy Google, Yahoo, Microsoft nebo iCloud zpřísňují pravidla doručování, hledají marketéři e-shopů způsoby, jak zajistit, že jejich sdělení skutečně dorazí do schránky příjemce. Jedním z nejefektivnějších, ale často přehlížených řešení, jsou e-mailová schémata.

Přečíst celý článek
E-mail v roce 2025: Bezpečnější, ale náročnější na správu
Novinky

E-mail v roce 2025: Bezpečnější, ale náročnější na správu

Zatímco světem hýbou novinky z oblasti AI a sociálních médií, klasický e-mail prochází vlastní revolucí. Zásadní změny v zabezpečení a rostoucí výzvy s robotickými interakcemi budou formovat podobu e-mailové komunikace i v roce 2025. Pro firmy to znamená nutnost přizpůsobit se novým pravidlům, nebo riskovat ztrátu důležitého komunikačního kanálu.

Přečíst celý článek
E-commerce v roce 2025: Trendy, které rozhodnou o úspěchu
Novinky

E-commerce v roce 2025: Trendy, které rozhodnou o úspěchu

E-commerce vstupuje do nové éry, která redefinuje způsob, jakým lidé nakupují a firmy prodávají. Rok 2025 se ponese ve znamení inovací, personalizace a technologických pokroků. Pro české obchodníky to znamená nejen příležitosti, ale i výzvy.

Přečíst celý článek
PR a marketing v době AI: Příležitosti a hrozby
Novinky

PR a marketing v době AI: Příležitosti a hrozby

AI technologie se stávají neocenitelným pomocníkem v marketingu a PR. Nabízejí nové možnosti, jak přizpůsobit obsah konkrétním zákazníkům a poskytnout jim lepší zážitek. Automatizace však s sebou nese například i riziko ztráty lidské kreativity. Nad tím, jak ovlivní AI technologie trh marketingu a PR, se zamyslel Tomáš Vacek z marketingové agentury Contexto.

Přečíst celý článek
Transformace sociálních sítí na vlivné obchodní nástroje nabírá na obrátkách
Novinky

Transformace sociálních sítí na vlivné obchodní nástroje nabírá na obrátkách

Rok 2024 se ve světě digitálního marketingu a online obchodu jeví jako průlomový. Sociální sítě, které začaly jako jednoduchý nástroj pro navazování kontaktů, se postupně transformovaly v mocné obchodní nástroje. Čím je tento vývoj způsoben a jak ho využít pro zvýšení firemních zisků vysvětlují experti z agentury LCG New Media.

Přečíst celý článek
Pět tipů pro úspěšný e-mail marketing
Novinky

Pět tipů pro úspěšný e-mail marketing

Každý podzim přináší firmám vrchol sezóny z hlediska objemů prodeje a očekávaného zisku. Zatímco produktové týmy pečlivě připravují lákavé předvánoční nabídky, e-mailové kampaně často zůstávají stranou pozornosti. Přinášíme pět tipů, které posunou váš e-mail marketing na novou úroveň.

Přečíst celý článek
Dramatický nárůst falešných kliknutí ohrožuje vánoční  e-mailové kampaně
Novinky

Dramatický nárůst falešných kliknutí ohrožuje vánoční e-mailové kampaně

V klíčovém období pro e-mailový marketing, zahrnující Black Friday a vánoční sezónu, upozorňuje společnost Mailkit na alarmující trend. Od začátku roku 2024 zaznamenala 100% nárůst v detekci falešných kliknutí, s nejvýraznějším vzestupem v druhém týdnu října.

Přečíst celý článek
Postupy, bez kterých se v B2B direct sales neobejdete
Novinky

Postupy, bez kterých se v B2B direct sales neobejdete

Direct sales, tedy přímý prodej, je v B2B segmentu stále velmi důležitý. Pojďme se podívat na několik osvědčených tipů od marketingové společnosti myTimi, které vám mohou pomoci zvýšit efektivitu vašich přímých prodejů.

Přečíst celý článek