Heureka.cz
Nejvíce zlevňují čtečky knih, tablety a TV
Meziroční pokles průměrné ceny o 28 % u elektronických čteček knih, o 25 % u LCD televizorů a tabletů, naopak navýšení průměrné ceny o 25 % u digitálních fotoaparátů, to jsou nejvýraznější cenové skoky komodit na českém internetu za druhé čtvrtletí 2012.
Přečíst celý článekObliba e-shopových srovnávačů cen roste
K vyhledávání informací o produktech stále více lidí využívá služeb nákupních rádců a vyhledávačů cen, v loňském roce jejich služby využilo více než 35 procent českých nakupujících. Nejvyužívanější jsou internetové vyhledávače, jejich oblíbenost však u zákazníků každoročně klesá. Vyplývá to z výzkumu webů Heureka.cz a Aukro.cz.
Přečíst celý článekŽádejte zákazníky, aby psali recenze o nákupu u vás
Přibližně 89 procent českých zákazníků čte před nákupem na internetu hodnocení prodejců, až 80 procent nakupujících hodnocení po nákupu samo píše. Svým přátelům doporučuje zboží nebo e-shop více než polovina z nich. Vyplývá to z výzkumu webů Heureka.cz a Aukro.cz.
Přečíst celý článekPoptávka po TV na internetu stále roste
Podle internetového srovnávače Heureka.cz, poptávka po televizorech před mistrovstvím světa v hokeji vzrostla v Čechách o osm procent, na Slovensku o deset procent. Největší zájem byl o 3D televizory, jejichž průměrná cena letos meziročně klesla o 20 procent. Další růst se ještě očekává.
Přečíst celý článekV e-shopech většina Čechů utratí až 5 000 Kč
Téměř 65 procent uživatelů utratí na internetu více než 5 000 Kč ročně a přibližně pětina více než 20 000 Kč. Vyplývá to z průzkumu webů Heureka.cz a Aukro.cz.
Přečíst celý článekPrůměrná cena TV v 1. čvrtletí 2012 byla 7 958 Kč
Na internetu meziročně opět nejvíce zlevnily LCD a LED televizory a čtečky elektronických knih. Největší růst ceny zaznamenala kategorie pevných disků a mobilních telefonů. Vyplývá to z dat internetového srovnávače cen Heureka.cz.
Přečíst celý článekPlatba při dobírce a osobní odběr vládnou e-shopům
Nejběžnějším způsobem platby za zboží na internetu je stále dobírka. Stále více roste i obliba osobního odběru. Tak nejen toto vyplynulo z výzkumu webů Heureka.cz a Aukro.cz, kterého se zúčastnilo necelých 7 000 dotazovaných.
Přečíst celý článek