GfK

Nákupní návyky lidí se mění a vy se musíte přizpůsobit
Analýzy

Nákupní návyky lidí se mění a vy se musíte přizpůsobit

S nástupem smartphonů a tabletů se v Česku začíná dramaticky měnit cesta zákazníka ke zboží. V souvislosti s tím dochází k zásadním posunům ve významu jednotlivých prodejních kanálů. Chcete-li jako prodejci zůstat v budoucnu konkurenceschopní, musíte tyto nové trendy v chování českých zákazníků včas identifikovat a efektivně na ně zareagovat.

Přečíst celý článek
GfK: Trh s elektrem v západní Evropě ve 4. čtvrtletí 2012
Analýzy

GfK: Trh s elektrem v západní Evropě ve 4. čtvrtletí 2012

Objem prodeje ve čtvrtém čtvrtletí roku 2012 dosáhl na trhu s technickým spotřebním zbožím v západní Evropě 56,3 miliardy eur. V porovnání s předchozím rokem se jedná o nárůst ve výši 1 %. Celkové tržby za rok 2012 činily 190,7 miliardy eur, což představuje roční nárůst o 0,2 %.

Přečíst celý článek
GfK: Loni se prodalo 720 milionů smartphonů
Novinky

GfK: Loni se prodalo 720 milionů smartphonů

Podle společnosti GfK se loni v předvánočním období poprvé prodalo více chytrých telefonů nežli standardních mobilů. Což lze přičíst tomu, že ceny chytrých telefonů jsou pro zákazníky stále zajímavější. Kolik telefonů se prodalo v ČR?

Přečíst celý článek
Trh s elektrem v ČR a SR ve 4. čtvrtletí 2012
Analýzy

Trh s elektrem v ČR a SR ve 4. čtvrtletí 2012

V České republice ve čtvrtém čtvrtletí roku 2012 trh s technickým spotřebním zbožím meziročně poklesl o téměř 11 %, na Slovensku trh klesl o 8 %.

Přečíst celý článek
GfK: Trh s elektrem v západní Evropě ve 3. čtvrtletí 2012
Analýzy

GfK: Trh s elektrem v západní Evropě ve 3. čtvrtletí 2012

Celkový trh s technickým spotřebním zbožím v západní Evropě dosáhl během třetího čtvrtletí roku 2012 z hlediska objemu tržeb nárůst ve výši 1,5 % ve srovnání se stejným obdobím loňského roku.

Přečíst celý článek
GfK: Pět zjištění o nákupech zákazníků
Analýzy

GfK: Pět zjištění o nákupech zákazníků

Společnost GfK sleduje online i offline cesty spotřebitelů vedoucí ke koupi celé řady produktů od prvotního spouštěcího momentu až po finální nákup. Jaké jsou její poznatky?

Přečíst celý článek
GfK: U nákupu elektroniky hraje prim předchozí zkušenost
Analýzy

GfK: U nákupu elektroniky hraje prim předchozí zkušenost

Už více než 80 % českých domácností nakupujících elektro sortiment tvrdí, že je při výběru tohoto zboží ovlivněno současnou ekonomickou situací a nakupují tam, kde měli již dříve dobrou zkušenost. Které značky jsou mezi zákazníky v kategorii elektro nejoblíbenejší?

Přečíst celý článek
Trh s elektrem v ČR a SR ve 3. čtvrtletí 2012
Analýzy

Trh s elektrem v ČR a SR ve 3. čtvrtletí 2012

Podle výzkumu GfK Temax se celková hodnota trhu s technickým spotřebním zbožím v České republice ve 3. čtvrtletí roku 2012 snížila o 9 % oproti stejnému období předcházejícího roku. Na Slovensku trh klesl o 6 %.

Přečíst celý článek
GfK: Vánoční dárky v ČR a SR nejčastěji do 2 500 korun
Analýzy

GfK: Vánoční dárky v ČR a SR nejčastěji do 2 500 korun

Zákazníci vybírají dárky již nyní. Desetina lidí je však nechává na poslední chvíli a dárky vybírá až týden před Vánocemi. Přitom 44 % českých a 39 % slovenských spotřebitelů v souvislosti s pořízením vánočních dárků uvažuje o možnosti využití povánočních výprodejů. Vyplývá to z průzkumu GfK.

Přečíst celý článek
Platby mobilem, nebo platebními kartami?
Analýzy

Platby mobilem, nebo platebními kartami?

Nahradí mobilní telefon platební karty? Jsme již připraveni platit prostřednictvím mobilního telefonu? Hrozí zánik karetním asociacím? Přeberou mobilní operátoři bankám jejich byznys, nebo tomu bude naopak?

Přečíst celý článek