GfK
Nákupní návyky lidí se mění a vy se musíte přizpůsobit
S nástupem smartphonů a tabletů se v Česku začíná dramaticky měnit cesta zákazníka ke zboží. V souvislosti s tím dochází k zásadním posunům ve významu jednotlivých prodejních kanálů. Chcete-li jako prodejci zůstat v budoucnu konkurenceschopní, musíte tyto nové trendy v chování českých zákazníků včas identifikovat a efektivně na ně zareagovat.
Přečíst celý článekGfK: Trh s elektrem v západní Evropě ve 4. čtvrtletí 2012
Objem prodeje ve čtvrtém čtvrtletí roku 2012 dosáhl na trhu s technickým spotřebním zbožím v západní Evropě 56,3 miliardy eur. V porovnání s předchozím rokem se jedná o nárůst ve výši 1 %. Celkové tržby za rok 2012 činily 190,7 miliardy eur, což představuje roční nárůst o 0,2 %.
Přečíst celý článekGfK: Loni se prodalo 720 milionů smartphonů
Podle společnosti GfK se loni v předvánočním období poprvé prodalo více chytrých telefonů nežli standardních mobilů. Což lze přičíst tomu, že ceny chytrých telefonů jsou pro zákazníky stále zajímavější. Kolik telefonů se prodalo v ČR?
Přečíst celý článekTrh s elektrem v ČR a SR ve 4. čtvrtletí 2012
V České republice ve čtvrtém čtvrtletí roku 2012 trh s technickým spotřebním zbožím meziročně poklesl o téměř 11 %, na Slovensku trh klesl o 8 %.
Přečíst celý článekGfK: Trh s elektrem v západní Evropě ve 3. čtvrtletí 2012
Celkový trh s technickým spotřebním zbožím v západní Evropě dosáhl během třetího čtvrtletí roku 2012 z hlediska objemu tržeb nárůst ve výši 1,5 % ve srovnání se stejným obdobím loňského roku.
Přečíst celý článekGfK: Pět zjištění o nákupech zákazníků
Společnost GfK sleduje online i offline cesty spotřebitelů vedoucí ke koupi celé řady produktů od prvotního spouštěcího momentu až po finální nákup. Jaké jsou její poznatky?
Přečíst celý článekGfK: U nákupu elektroniky hraje prim předchozí zkušenost
Už více než 80 % českých domácností nakupujících elektro sortiment tvrdí, že je při výběru tohoto zboží ovlivněno současnou ekonomickou situací a nakupují tam, kde měli již dříve dobrou zkušenost. Které značky jsou mezi zákazníky v kategorii elektro nejoblíbenejší?
Přečíst celý článekTrh s elektrem v ČR a SR ve 3. čtvrtletí 2012
Podle výzkumu GfK Temax se celková hodnota trhu s technickým spotřebním zbožím v České republice ve 3. čtvrtletí roku 2012 snížila o 9 % oproti stejnému období předcházejícího roku. Na Slovensku trh klesl o 6 %.
Přečíst celý článekGfK: Vánoční dárky v ČR a SR nejčastěji do 2 500 korun
Zákazníci vybírají dárky již nyní. Desetina lidí je však nechává na poslední chvíli a dárky vybírá až týden před Vánocemi. Přitom 44 % českých a 39 % slovenských spotřebitelů v souvislosti s pořízením vánočních dárků uvažuje o možnosti využití povánočních výprodejů. Vyplývá to z průzkumu GfK.
Přečíst celý článekPlatby mobilem, nebo platebními kartami?
Nahradí mobilní telefon platební karty? Jsme již připraveni platit prostřednictvím mobilního telefonu? Hrozí zánik karetním asociacím? Přeberou mobilní operátoři bankám jejich byznys, nebo tomu bude naopak?
Přečíst celý článek