E-mailing
Spamové pasti i GDPR zabraly. Obchodníci dělají e-mailing zodpovědněji
Hrozby blokací kvůli „trefování“ spamových pastí, GDPR i přísnější požadavky poskytovatelů e-mailingových řešení přispěly k tomu, že obchodníci začali v posledních měsících přistupovat k rozesílání obchodních sdělení zodpovědněji. Více než na kvantitu odeslaných zpráv hledí na kvalitu databází a správný postup pro získávání kontaktů.
Přečíst celý článekInfografika: Na Moravě se spamem bojují, v Čechách takových lidí ubývá
Nejčastěji si Češi spojují spam s nevyžádanou poštou. V průzkumu z roku 2018 takto odpovědělo 65 % dotázaných. Jako e-maily s nebezpečnou přílohou chápe spam 18 % respondentů. Deset procent z nich pak spam vnímá jako e-maily, které jsou posílané hromadně mnoha adresátům.
Přečíst celý článekVánoce vrátily množství marketingových sdělení do stavu před GDPR
Podle některých znamenalo datum 25. května 2018, tedy nástup GDPR, konec e-mail marketingu. Aktuální čísla ale ukazují, že nové nařízení mělo vliv zejména na čistotu databází, na něž komerční sdělení obchodníci posílají. Množství odesílaných e-mailů je přitom po deseti měsících jeho platnosti již zpět na loňské úrovni.
Přečíst celý článekSpam a phishing v roce 2017 – ve znamení Bitcoinu i fotbalu
V roce 2017 sledovali kyberzločinci aktuální světové dění a události, které se následně snažili využít k oklamání uživatelů. Podle reportu společnosti Kaspersky Lab mezi takové události patřilo například blížící se mistrovství světa ve fotbale nebo stoupající popularita Bitcoinu.
Přečíst celý článekE-maily stále na špičce v návratnosti digitálního marketingu
E-mail marketing poskytuje stále nejlepší návratnosti (ROI) v digitálním marketingu, zjistili Adastra a Econsultancy v posledním průzkumu Email Marketing Industry Census. Na druhém místě se těsně umisťuje SEO (optimalizace pro vyhledávače).
Přečíst celý článekPozornost věnovaná e-mailům trvale roste
Průměrný čas strávený čtením e-mailů se mezi lety 2011–2016 zvýšil o 7 %. E-maily jsou tak v době snižování pozornosti uživatelů světlou výjimkou a představují vhodnou příležitost (nejen) pro marketingové využití.
Přečíst celý článekE-maily řešíme stále častěji na mobilech, obliba PC klesá
Ačkoli e-mail můžeme stále považovat za nejdůležitější formu (firemní) komunikace, způsoby jeho využívání se mění v souladu s aktuálními trendy. Stolní počítače ke čtení e-mailů používáme stále méně, naopak se zvýšila popularita přístupu k e-mailům prostřednictvím webových rozhraní a mobilních zařízení.
Přečíst celý článekDeset tipů na zvýšení tržeb z e-mailingu
Společnost Mailkit připravila přehled deseti tipů, které vám pomohou zefektivnit e-mailové marketingové kampaně. Pokud chcete zlepšit výsledky svých mailingů, jste na správném místě.
Přečíst celý článekE-mail je ve firemní komunikaci nezastupitelný, způsoby využití se ale mění
Navzdory všem předpovědím o úpadku e-mailové korespondence v souvislosti s rozmachem sociálních sítí zůstává právě e-mail jedním z nejdůležitějších komunikačních nástrojů v pracovním i osobním styku. Ukázalo to několik na sobě nezávislých průzkumů provedených v průběhu minulého roku. Způsoby využití elektronické pošty se však přeci jen mění.
Přečíst celý článekŘešení OneConnect od GFI posílí zabezpečení e-mailové komunikace
Společnost GFI představila betaverzi své cloudové platformy pro zajištění bezpečnosti a kontinuity podnikové elektronické pošty OneConnect Beta. Řešení umožní chránit podnikovou infrastrukturu před spamy, viry, malwarovými hrozbami a výpadky e-mailového provozu.
Přečíst celý článek