Řešení OneConnect od GFI posílí zabezpečení e-mailové komunikace

22. 11. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: GFI)
Společnost GFI představila betaverzi své cloudové platformy pro zajištění bezpečnosti a kontinuity podnikové elektronické pošty OneConnect Beta. Řešení umožní chránit podnikovou infrastrukturu před spamy, viry, malwarovými hrozbami a výpadky e-mailového provozu.

Řešení odfiltruje spam a eliminuje virové hrozby přicházející prostřednictvím e-mailové komunikace s využitím dvou antivirových jader a pokročilých mechanismů pro detekci spamu. V případě výpadku on-premise řešení Exchange Server pak dokáže GFI OneConnect převzít funkci doručování a odesílání e-mailů do doby odstranění závady, aniž by došlo ke ztrátě důležitých e-mailů či jakémukoliv přerušení provozu.

„Zajištění bezpečného a nepřerušovaného e-mailového provozu patří mezi nejvyšší priority podnikových IT oddělení,“ řekl Joe Kern, ředitel produktové integrace v GFI Software. „Abychom toho dosáhli, využili jsme svého know-how a zkušeností získaných jak v oblasti vývoje on-premise, tak cloudových produktů, a vytvořili jsme hybridní řešení, které umožňuje zajistit vysokou dostupnost e-mailových služeb.“

GFI OneConnect Beta je dostupná již nyní, finální verze přijde na trh počátkem roku 2017 včetně produktových detailů a ceníku. Do budoucna je v plánu rozšíření platformy GFI OneConnect o další služby včetně například archivace podnikové elektronické pošty.

Plně funkční 30 denní trial verzi GFI One Connect Beta lze vyzkoušet zde.

Podobné články

Úspěšnost vašeho online marketingu závisí i na vaší reputaci

10. 7. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailkit)
V době, kdy se velká část obchodu přesunula na internet, závisí úspěšnost podnikatelů na úspěšnosti jejich online marketingu. Společnosti investují do získávání nových zákazníků skrze placenou reklamu, PPC a SEO, ale z pohledu návratnosti investic a dlouhodobého růstu podnikání je zcela zásadní e-mailový marketing. Čtěte více

Objem rozesílaných e-mailů narostl o desítky procent. Co dělat, pokud je musíte posílat také?

26. 3. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailkit)
Společnost Mailkit, která stojí za stejnojmenným nástrojem pro marketingovou automatizaci, pozorně sleduje, jaký dopad má aktuální situace týkající se koronavirové nákazy na to, jakým způsobem firmy po celém světě rozesílají e-mailingové kampaně. Co odborníci vysledovali a co vám radí? Čtěte více

Jaká je budoucnost e-mailů? Ovlivňují ji nové bezpečnostní standardy

14. 1. 2020. (redaktor: Reseller Magazine OnLine, zdroj: DCD Publishing)
Očekává se, že nové protokoly a standardy napomohou tomu, aby prosté otevření e-mailu nebylo tak riskantní operací, jako je tomu dnes. Čtěte více

Češi dávají e-mailům osm sekund

30. 8. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Acomware)
Téměř třetinu e-mailů zavřou Češi v prvních osmi sekundách. Delší dobu strávíme čtením zpráv v mobilním telefonu než na monitoru počítače, ovšem z hlediska konverzí stále vedou počítače. Nejpopulárnější jsou české e-mailové klienty například od Seznamu a s rostoucím využitím Gmailu a Apple zařízení budou častěji nasazovány interaktivní e-maily. Čtěte více