E-commerce

E-komerce v Evropě v roce 2014 vzrostla o 14,3 %
Novinky

E-komerce v Evropě v roce 2014 vzrostla o 14,3 %

Evropská e-komerce má za sebou další úspěšný rok. V roce 2014 dosáhly obraty prodejů po internetu 423,8 miliardy eur, což představuje meziroční nárůst o více než 14 %. Státy EU dosáhly obratu 368,7 miliardy eur, z toho Česká republika přibližně 3,1 miliardy eur.

Přečíst celý článek
Infografika: Práce v e-commerce má budoucnost, firmy budou nabírat
Novinky

Infografika: Práce v e-commerce má budoucnost, firmy budou nabírat

Česká republika se s počtem 37 000 e-shopů řadí mezi evropské e-commerce velmoce. Díky tomu na českém pracovním trhu vzniká poptávka po dalších online specialistech, a tedy i řada pracovních příležitostí. V průzkumu společnosti Online People to uvedlo 77 % dotázaných zaměstnanců. Potvrzují to i firmy, z nichž 47 % plánuje nabírat nové lidi.

Přečíst celý článek
Platba kartou při online nákupech roste, zejména díky mladé generaci
Novinky

Platba kartou při online nákupech roste, zejména díky mladé generaci

Online metody k platbě zboží či služeb při nákupu na internetu využívá stále více zákazníků. Platebním metodám v ČR dominuje podobně jako v západní Evropě a USA platební karta. Nejvíce se nárůst obliby online plateb projevuje u nakupujících ve věku do 34 let.

Přečíst celý článek
Zákazníci preferují osobní odběr zboží z e-shopů
Novinky

Zákazníci preferují osobní odběr zboží z e-shopů

Lidé si oblíbili nákupy na e-shopech, přesto si však zboží rádi vyzvednou osobně. Ročně roste obrat českého segmentu e-commerce přibližně o 10 % a zvyšuje se i podíl internetových obchodů, které mají současně kamennou prodejnu nebo umožňují osobní odběr.

Přečíst celý článek
Digitální věk a moderní technologie nahrávají spotřebitelům
Novinky

Digitální věk a moderní technologie nahrávají spotřebitelům

Studie společnosti MasterCard ukazuje, jak výzkum a inovace v technologiích dělají z digitálního věku dobu, která je výhodná jak pro spotřebitele, tak pro obchodníky i města po celém světě, a pozitivně ovlivňují hospodářský růst a finanční začleňování všech vrstev obyvatel.

Přečíst celý článek
Elektronická evidence tržeb může být příležitostí, jak vydělat stovky milionů korun
Novinky

Elektronická evidence tržeb může být příležitostí, jak vydělat stovky milionů korun

Plánované zavedení elektronické evidence tržeb by s sebou neslo vedle potřeby pokladního softwaru a připojení k internetu také nutnost živnostníků opatřit si vhodné elektronické zařízení. Podle odhadů prodejce elektroniky Expert Elektro by se nákup IT techniky potřebné pro provoz online evidence tržeb živnostníky mohl celkově vyšplhat i na stovky milionů korun.

Přečíst celý článek
Nová strategie jednotného digitálního trhu EK reaguje na postoj internetových obchodníků
Novinky

Nová strategie jednotného digitálního trhu EK reaguje na postoj internetových obchodníků

Evropská komise představila novou strategii jednotného digitálního trhu v Evropské unii. Za pomoci tří pilířů o šestnácti bodech tak vytyčila hlavní priority EU v rozvoji nejen e-komerce. Strategie by měla být základem pro zajištění dalšího růstu digitálního trhu a online prostředí vůbec.

Přečíst celý článek
Češi nejvíce utrácejí na britských, lucemburských a irských e-shopech
Novinky

Češi nejvíce utrácejí na britských, lucemburských a irských e-shopech

Na internetu nakupují Češi stále více. Vedle domácích e-shopů jsou nejoblíbenější britské, lucemburské, irské, americké, německé a slovenské.

Přečíst celý článek
E-shopy v prvním čtvrtletí zlevňovaly tablety a telefony
Novinky

E-shopy v prvním čtvrtletí zlevňovaly tablety a telefony

Vyčkat s nákupem elektroniky se koncovým zákazníkům vyplatilo. Například průměrné ceny tabletů oproti říjnu loňského roku klesly v březnu 2015 o více než 6 %, a lidé tak mohli ušetřit až 450 korun. U mobilních telefonů byl rozdíl v ceně necelých 5 %.

Přečíst celý článek
Internet of Everything pomůže zvýšit tržby
Novinky

Internet of Everything pomůže zvýšit tržby

Moderní technologie mají v obchodě již své nezastupitelné místo. Pro obchodníky moderní trendy znamenají šanci lépe své zákazníky poznat. Právě využití potenciálu skrytého v technologiích éry Internet of Everything pro lepší předpověď potřeb a přání zákazníků, budování jejich loajality nebo například zvýšení efektivity jejich nákupů může přinést významný růst tržeb.

Přečíst celý článek