E-commerce

Nejvíce obchodních sdělení míří na Seznam.cz
Novinky

Nejvíce obchodních sdělení míří na Seznam.cz

Tuzemské e-shopy a další podniky směřují na své zákazníky i obchodní partnery desítky tisíc e-mailů denně. Na vzorku více než 1 700 účtů se v aplikaci SmartEmailing podívali, na které domény obchodní sdělení nejčastěji míří.

Přečíst celý článek
Největší bariérou pro (častější) nákup na internetu jsou náklady na dopravu
Novinky

Největší bariérou pro (častější) nákup na internetu jsou náklady na dopravu

Počítače, notebooky a tablety vybírá pouze na internetu 48 % Čechů, což je v porovnání se zbytkem Evropy daleko více. Naopak Češi v nákupu na internetu zaostávají za evropským průměrem v nákupu finančních služeb, oděvů, módy, nebo přípravků na péči o dítě.

Přečíst celý článek
Konec diskriminace v Evropě? V EU končí geo-blocking pro e-shopy
Novinky

Konec diskriminace v Evropě? V EU končí geo-blocking pro e-shopy

V pondělí 3. 12. 2018 nabylo účinnosti nové nařízení Evropské komise o tzv. geo-blockingu. Žádný evropský internetový obchod by tak již neměl odmítnout objednávku spotřebiteli jen proto, že nakupuje z jiného státu Unie či k platbě využívá české platební karty. Nově by ani nemělo docházet k automatickému přesměrování mezi národními verzemi e-shopů.

Přečíst celý článek
Další rekordní Vánoce startují
Novinky

Další rekordní Vánoce startují

Na pátek 23. listopadu připadá v letošním roce stále oblíbenější svátek marketingu a slev – Black Friday. Do České republiky dorazil Černý pátek z USA, kde následuje vždy po Dni díkůvzdání. U nás se „svátek“ ujal především u e-shopů, pro které tak definitivně začíná hlavní vánoční sezona. Také letos by měla být ve znamení rekordů.

Přečíst celý článek
Jak se z Black Friday stal v evropské e-commerce začátek předvánočních nákupů
Novinky

Jak se z Black Friday stal v evropské e-commerce začátek předvánočních nákupů

Black Friday je v oblasti internetového nakupování jedním z nejdůležitějších dní. Svátek vznikl v USA a již mnoho let je dnem s největšími tržbami obchodníků. Jeho oblíbenost vzrůstá také v Evropě. Tento rok připadá na 23. listopad.

Přečíst celý článek
CZC.cz hlásí 20% růst a investice do budoucnosti
Novinky

CZC.cz hlásí 20% růst a investice do budoucnosti

V uplynulém finančním období (1. 4. 2017 – 31. 3. 2018) dosáhl e-shop CZC.cz tržeb z prodeje zboží a služeb v hodnotě 3, 684 miliardy korun bez DPH, což představuje v oblasti maloobchodního prodeje meziroční růst téměř o 20 %. Po roce v provozní ztrátě, související s integrací systémů do skupiny E-commerce Holding (ECH), dosáhlo CZC.cz provozního zisku 9,3 milionu korun.

Přečíst celý článek
Kdy dosáhne český trh e-commerce čtvrt bilionu korun?
Novinky

Kdy dosáhne český trh e-commerce čtvrt bilionu korun?

Podíl online nakupování na celkovém obratu maloobchodu činí v České republice zhruba deset procent, přitom ve Velké Británii je to již 19 %. Český trh e-commerce zároveň už několik let po sobě vykazuje velmi slušné tempo růstu - meziročně o 15 až 20 %. A tento trend zatím nijak výrazně nezpomaluje.

Přečíst celý článek
M-commerce v Česku roste, přes mobil nakupují nejčastěji mladí
Novinky

M-commerce v Česku roste, přes mobil nakupují nejčastěji mladí

Zkušenost s nakupováním po internetu má v ČR téměř každý. Dlouhou dobu byl takový nákup v e-shopu spojován s objednávkou přes počítač či notebook. V posledních letech však stále více stoupá počet objednávek z chytrých telefonů či tabletů. Jaká je budoucnost české m-commerce?

Přečíst celý článek
Problém s reklamací odradí od e-shopu až polovinu zákazníků
Novinky

Problém s reklamací odradí od e-shopu až polovinu zákazníků

Téměř dvě třetiny Čechů mají zkušenost s reklamací zboží, které si objednali na internetu. Pokud přitom narazí na nějaký problém, u poloviny hrozí, že si příště vyberou jiný e-shop. Výhrady k postupu prodejce přitom zákazníci mají u zhruba čtyř reklamací z deseti.

Přečíst celý článek
Přímý marketing nemá obtěžovat, ale prodávat
Novinky

Přímý marketing nemá obtěžovat, ale prodávat

S přímým marketingem se setkal asi každý z nás. Ne všichni si to však uvědomují. Termín "přímý marketing" je známý zejména v reklamní komunitě. Běžní lidé definici přímého marketing ani znát nepotřebují. Nijak jim to neovlivní život. Slovní spojení přímý marketing vzniklo doslovným překladem z anglického výrazu "direct marketing". V praxi se často používá i tento cizojazyčný termín. Oč tedy jde? Direct marketing je druh reklamy, který umožňuje firmám a neziskovým organizacím komunikovat přímo se svými zákazníky.

Přečíst celý článek