E-commerce
Nejvíce obchodních sdělení míří na Seznam.cz
Tuzemské e-shopy a další podniky směřují na své zákazníky i obchodní partnery desítky tisíc e-mailů denně. Na vzorku více než 1 700 účtů se v aplikaci SmartEmailing podívali, na které domény obchodní sdělení nejčastěji míří.
Přečíst celý článekNejvětší bariérou pro (častější) nákup na internetu jsou náklady na dopravu
Počítače, notebooky a tablety vybírá pouze na internetu 48 % Čechů, což je v porovnání se zbytkem Evropy daleko více. Naopak Češi v nákupu na internetu zaostávají za evropským průměrem v nákupu finančních služeb, oděvů, módy, nebo přípravků na péči o dítě.
Přečíst celý článekKonec diskriminace v Evropě? V EU končí geo-blocking pro e-shopy
V pondělí 3. 12. 2018 nabylo účinnosti nové nařízení Evropské komise o tzv. geo-blockingu. Žádný evropský internetový obchod by tak již neměl odmítnout objednávku spotřebiteli jen proto, že nakupuje z jiného státu Unie či k platbě využívá české platební karty. Nově by ani nemělo docházet k automatickému přesměrování mezi národními verzemi e-shopů.
Přečíst celý článekDalší rekordní Vánoce startují
Na pátek 23. listopadu připadá v letošním roce stále oblíbenější svátek marketingu a slev – Black Friday. Do České republiky dorazil Černý pátek z USA, kde následuje vždy po Dni díkůvzdání. U nás se „svátek“ ujal především u e-shopů, pro které tak definitivně začíná hlavní vánoční sezona. Také letos by měla být ve znamení rekordů.
Přečíst celý článekJak se z Black Friday stal v evropské e-commerce začátek předvánočních nákupů
Black Friday je v oblasti internetového nakupování jedním z nejdůležitějších dní. Svátek vznikl v USA a již mnoho let je dnem s největšími tržbami obchodníků. Jeho oblíbenost vzrůstá také v Evropě. Tento rok připadá na 23. listopad.
Přečíst celý článekCZC.cz hlásí 20% růst a investice do budoucnosti
V uplynulém finančním období (1. 4. 2017 – 31. 3. 2018) dosáhl e-shop CZC.cz tržeb z prodeje zboží a služeb v hodnotě 3, 684 miliardy korun bez DPH, což představuje v oblasti maloobchodního prodeje meziroční růst téměř o 20 %. Po roce v provozní ztrátě, související s integrací systémů do skupiny E-commerce Holding (ECH), dosáhlo CZC.cz provozního zisku 9,3 milionu korun.
Přečíst celý článekKdy dosáhne český trh e-commerce čtvrt bilionu korun?
Podíl online nakupování na celkovém obratu maloobchodu činí v České republice zhruba deset procent, přitom ve Velké Británii je to již 19 %. Český trh e-commerce zároveň už několik let po sobě vykazuje velmi slušné tempo růstu - meziročně o 15 až 20 %. A tento trend zatím nijak výrazně nezpomaluje.
Přečíst celý článekM-commerce v Česku roste, přes mobil nakupují nejčastěji mladí
Zkušenost s nakupováním po internetu má v ČR téměř každý. Dlouhou dobu byl takový nákup v e-shopu spojován s objednávkou přes počítač či notebook. V posledních letech však stále více stoupá počet objednávek z chytrých telefonů či tabletů. Jaká je budoucnost české m-commerce?
Přečíst celý článekProblém s reklamací odradí od e-shopu až polovinu zákazníků
Téměř dvě třetiny Čechů mají zkušenost s reklamací zboží, které si objednali na internetu. Pokud přitom narazí na nějaký problém, u poloviny hrozí, že si příště vyberou jiný e-shop. Výhrady k postupu prodejce přitom zákazníci mají u zhruba čtyř reklamací z deseti.
Přečíst celý článekPřímý marketing nemá obtěžovat, ale prodávat
S přímým marketingem se setkal asi každý z nás. Ne všichni si to však uvědomují. Termín "přímý marketing" je známý zejména v reklamní komunitě. Běžní lidé definici přímého marketing ani znát nepotřebují. Nijak jim to neovlivní život. Slovní spojení přímý marketing vzniklo doslovným překladem z anglického výrazu "direct marketing". V praxi se často používá i tento cizojazyčný termín. Oč tedy jde? Direct marketing je druh reklamy, který umožňuje firmám a neziskovým organizacím komunikovat přímo se svými zákazníky.
Přečíst celý článek