E-commerce

Hranice mezi jednotlivými prodejními kanály mizí, omnichannel se stává nutností
Novinky

Hranice mezi jednotlivými prodejními kanály mizí, omnichannel se stává nutností

Digitální transformace rozšiřuje možnosti prodejců přiblížit se přáním zákazníků. Hlavním důvodem stále masivnějšího růstu vícekanálového (omnichannel) prodeje je fakt, že zákazníci chtějí pohodlně nakoupit tam, kde právě jsou – v kamenném obchodě, mobilní aplikaci i na e-shopu.

Přečíst celý článek
ShopRoku 2018: Bodovaly stálice i úplní nováčci. A jak si vedli zástupci IT?
Novinky

ShopRoku 2018: Bodovaly stálice i úplní nováčci. A jak si vedli zástupci IT?

Už podesáté vyhlásil nákupní rádce Heureka.cz nejpopulárnější a nejkvalitnější e-shopy na českém trhu. Kromě již osvědčených e-shopů bodovalo o i několik nováčků, z nichž někteří vás možná překvapí.

Přečíst celý článek
Genderová vyváženost na e-shopech neplatí
Novinky

Genderová vyváženost na e-shopech neplatí

Česko je e-shopovou velmocí, na internetu nakoupí alespoň jednou ročně 90 % jeho uživatelů. Obrat prodejů za rok 2018 přesáhl 135 miliard korun a posunul tak opět rekordní hranici. Kdo ale zboží vybírá a objednává? Je rozdíl mezi muži a ženami? A existuje zboží, které se typicky objednává spíše on-line?

Přečíst celý článek
Éra „post-digitálního“ světa přináší možnost vytvářet zákaznické zkušenosti na míru
Novinky

Éra „post-digitálního“ světa přináší možnost vytvářet zákaznické zkušenosti na míru

Nastává doba „post-digitální“, kdy úspěch firem bude záviset na jejich schopnosti zvládnout řadu nových technologií, které umožňují nabízet zákazníkům, zaměstnancům a obchodním partnerům personalizované zkušenosti a přizpůsobenou realitu.

Přečíst celý článek
Češi předhánějí zbytek Evropy v nákupech na zahraničních e-shopech
Novinky

Češi předhánějí zbytek Evropy v nákupech na zahraničních e-shopech

Stále více Čechů si nechává dovážet zboží ze zahraničních e-shopů. Loni nakoupilo na zahraničních e-shopech 62 % Čechů, což je o 11 % více než v roce 2017. Evropský průměr je přitom 58 %.

Přečíst celý článek
Alza.cz v roce 2018 dosáhla obratu 25 miliard korun
Novinky

Alza.cz v roce 2018 dosáhla obratu 25 miliard korun

Podle předběžných výsledků dosáhla společnost Alza.cz v roce 2018 obratu ve výši 25 miliard korun bez DPH (972 milionů eur). Meziroční nárůst činí zhruba 19,3 %. Rekordní rok přinesl 10,3 milionu objednávek (meziroční nárůst o 30 %), báze unikátních zákazníků vzrostla na 3,7 milionu.

Přečíst celý článek
Infografika: České e-commerce se daří, Češi v e-shopech utratili 135 miliard korun
Novinky

Infografika: České e-commerce se daří, Češi v e-shopech utratili 135 miliard korun

Další úspěšný rok za sebou mají české e-shopy. Jejich obrat za rok 2018 dosáhl 135 miliard korun, jak vyplývá z analýzy nákupního rádce Heureka.cz a Asociace pro elektronickou komerci. Meziročně tedy Češi utráceli o 17 % více. Celkově největší objem peněz utratili zákazníci na internetu za známé značky elektroniky, konkrétně za Samsung, Apple a Xiaomi.

Přečíst celý článek
E-shopy mají za sebou další rekordní Vánoce
Novinky

E-shopy mají za sebou další rekordní Vánoce

Pět miliard v jednom týdnu, 45 miliard za celé předvánoční období. Taková čísla hlásí české internetové obchody. Přestože mají vrchol sezony za sebou, zahálet v následujících dnech a týdnech nebudou. Prakticky ihned po Štědrém dnu totiž podle Asociace pro elektronickou komerci (APEK) odstartují výprodejové akce.

Přečíst celý článek
Obliba čínských e-shopů u Čechů trvá, nakupují v nich více než v EU nebo USA
Novinky

Obliba čínských e-shopů u Čechů trvá, nakupují v nich více než v EU nebo USA

Čtyři z deseti Čechů, kteří nakupují přes internet, používají čínské e-shopy. Oblíbenost internetových obchodů z nejlidnatější země světa se mezi tuzemskými uživateli drží na mnohem vyšší úrovni než u e-shopů ze zemí Evropské unie nebo Spojených států.

Přečíst celý článek
Nákupy na e-shopech za jediný den překonaly miliardu korun
Novinky

Nákupy na e-shopech za jediný den překonaly miliardu korun

Obraty internetových obchodů v pondělí 10. prosince předčily očekávání a vůbec poprvé přesáhly miliardu korun za den. Podle Asociace pro elektronickou komerci (APEK) by magickou hranici mohly vánoční on-line prodeje atakovat i v dalších dnech. S celkovými prodeji také výrazně stoupl zájem zákazníků o osobní odběry objednaného zboží.

Přečíst celý článek