Investiční platforma finGOOD začala poskytovat úvěry pro e-shopy

16. 12. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: finGOOD)
Úvěrování projektů ve výši jeden až pět milionů korun pro e-shopy a další firmy z oblasti e-commerce začala v tuzemsku poskytovat investiční společnost finGOOD. Výhodou půjčky na české crowdfundingové platformě finGOOD je, že zájemci z daného segmentu mohou kapitál poskytnutý investory využít čistě podle svých potřeb.

Investiční platforma finGOOD nabízí novou službu úvěrování projektů ve výši jeden až pět milionů korun pro e-shopy s obratem mezi 10–100 miliony korun s úvěrovou dobou 6–36 měsíců. Skupinové financování vybraného projektu zajistí registrovaní investoři, kteří tímto způsobem nadstandardně zhodnocují svůj kapitál.

Hlad investorů po rozšíření investičních možností a snaha o diverzifikaci portfolia nyní dává šanci rostoucím e-commerce projektům získat financování za solidních a férových podmínek,“ upozornil Vít Hutař, CMO platformy finGOOD, a dodal: „Pro rozhodování investorů je důležité, že zájem o služby on-line projektů ze strany zákazníků dlouhodobě výrazně roste.

Nabídka úvěrů získaných prostřednictvím investiční crowdfundingové platformy finGOOD přichází v době enormního zájmu zákazníků o on-line nakupování. Potíž však je, že i etablované e-shopy si dnes v případě klasických bankovních úvěrů sáhnou maximálně na překlenovací financování na doplnění zásob. Ale projekty se zdravou perspektivou potřebují kapitál i na kvalitní personál, nové vybavení nebo softwarový vývoj.

E-commerce projektům se díky kvalitnímu inhouse hodnocení risku ze strany analytiků finGOOD a zájmu investorů otevírá šance získat krátko či střednědobé a hlavně flexibilní financování za solidních a férových podmínek. „Klademe správné otázky, a proto dokážeme dostávat správné odpovědi. To je pro udržení důvěry investorů na naší platformě klíčové,” zdůraznil CEO společnosti finGOOD Vít Endler.

První půjčka pro e-shop byla na platformě finGOOD realizována už v průběhu října, ihned po prvním oznámení záměru úvěrování projektů pro firmy ze segmentu e-commerce. „Zájem předčil očekávání, cílové dva miliony korun se od investorů vybraly již za 15 dnů. Aktivity rychle expandujícího e-shopu jim za to na oplátku přinesou solidní roční zhodnocení 8,5 % v průběhu dalších 36 měsíců,“ konstatoval Endler.

Výhodou crowdfundingového úvěru na platformě finGOOD je, že e-shopy mohou kapitál poskytnutý investory využít svobodně a čistě podle svých potřeb. Mohou tak investovat nejenom do skladových zásob, ale kapitál jim umožní nadechnout se a podpořit i marketing, vyřešit personální otázky, využít nové příležitosti a rozvíjet se.

Součástí úvěrů na finGOOD nejsou žádné skryté poplatky, firma tak vždy ví, za kolik a na jak dlouho si půjčuje. Crowdfundingová platforma po dodání a vyhodnocení všech potřebných podkladů osloví databázi svých investorů a celý projekt zviditelní v médiích a prostřednictvím online kanálů. Spojení e-commerce a P2B crowdfundingu dnes dává všem zúčastněným smysl více než kdykoli předtím.

Podobné články

Digitalizace B2B je masový trend: 80 % firem inovuje e-shop a snaží se oslovit koncové zákazníky

27. 7. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: BOOTIQ )
Poptávka roste po konfigurátorech produktů, zjednodušení komunikace zákaznického centra i rozšíření možností marketingu. Změny se odehrávají rovněž mezi výrobci, dodavateli a obchodníky, kdy dochází k rozšiřování partnerských sítí a vzájemné integrace portálů a skladů. Ve výsledku to znamená zkrácení zákaznické cesty i rozšíření prodejních kanálů velkoobchodů. Čtěte více

COVID přinesl zvýšený zájem o dodání zboží domů a na výdejní místa

27. 7. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Pandemie COVID-19 zasáhla do řady odvětví a změnila zažité zvyky. Česká e-commerce patří mezi ty skupiny, které během loňského a letošního roku uspěly. Jedním z hlavních faktorů tohoto úspěchu byla schopnost pružně reagovat na možnosti, jak dodat zboží zákazníkům, kteří přirozeně měnili své preference v požadavcích na doručení balíků. Čtěte více

Množství vratek se vlivem pandemie a rekordního růstu české e-commerce zdvojnásobilo

12. 7. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Balikobot.cz)
Vloni dosáhly obraty českých e-shopů rekordních 196 miliard korun, což představovalo meziroční růst o 26 %. Když ovšem roste v e-commerce skokově objem zásilek, dá se očekávat i výrazný růst počtu vratek a k tomu také došlo. Ze standardních a konzistentních 7 % vratek před pandemií se jejich množství během pandemie zdvojnásobilo na 15 % všech zásilek. Čtěte více

Vylepšete svůj e-mailový marketing automatizovanými kampaněmi

9. 7. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Webkomplet)
Šetří čas, peníze i nervy. Řeč je o automatizacích, které dnes neodlučitelně patří k modernímu e-mailingu. Kromě tří již zmíněných faktorů jsou automatické kampaně oproti klasickým rozesílkám výhodnější i díky větší doručitelnosti či vyšší míře proklikovosti. Dokáží rovněž citlivěji reagovat na chování zákazníka. Čtěte více