Investiční platforma finGOOD začala poskytovat úvěry pro e-shopy

16. 12. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: finGOOD)
Úvěrování projektů ve výši jeden až pět milionů korun pro e-shopy a další firmy z oblasti e-commerce začala v tuzemsku poskytovat investiční společnost finGOOD. Výhodou půjčky na české crowdfundingové platformě finGOOD je, že zájemci z daného segmentu mohou kapitál poskytnutý investory využít čistě podle svých potřeb.

Investiční platforma finGOOD nabízí novou službu úvěrování projektů ve výši jeden až pět milionů korun pro e-shopy s obratem mezi 10–100 miliony korun s úvěrovou dobou 6–36 měsíců. Skupinové financování vybraného projektu zajistí registrovaní investoři, kteří tímto způsobem nadstandardně zhodnocují svůj kapitál.

Hlad investorů po rozšíření investičních možností a snaha o diverzifikaci portfolia nyní dává šanci rostoucím e-commerce projektům získat financování za solidních a férových podmínek,“ upozornil Vít Hutař, CMO platformy finGOOD, a dodal: „Pro rozhodování investorů je důležité, že zájem o služby on-line projektů ze strany zákazníků dlouhodobě výrazně roste.

Nabídka úvěrů získaných prostřednictvím investiční crowdfundingové platformy finGOOD přichází v době enormního zájmu zákazníků o on-line nakupování. Potíž však je, že i etablované e-shopy si dnes v případě klasických bankovních úvěrů sáhnou maximálně na překlenovací financování na doplnění zásob. Ale projekty se zdravou perspektivou potřebují kapitál i na kvalitní personál, nové vybavení nebo softwarový vývoj.

E-commerce projektům se díky kvalitnímu inhouse hodnocení risku ze strany analytiků finGOOD a zájmu investorů otevírá šance získat krátko či střednědobé a hlavně flexibilní financování za solidních a férových podmínek. „Klademe správné otázky, a proto dokážeme dostávat správné odpovědi. To je pro udržení důvěry investorů na naší platformě klíčové,” zdůraznil CEO společnosti finGOOD Vít Endler.

První půjčka pro e-shop byla na platformě finGOOD realizována už v průběhu října, ihned po prvním oznámení záměru úvěrování projektů pro firmy ze segmentu e-commerce. „Zájem předčil očekávání, cílové dva miliony korun se od investorů vybraly již za 15 dnů. Aktivity rychle expandujícího e-shopu jim za to na oplátku přinesou solidní roční zhodnocení 8,5 % v průběhu dalších 36 měsíců,“ konstatoval Endler.

Výhodou crowdfundingového úvěru na platformě finGOOD je, že e-shopy mohou kapitál poskytnutý investory využít svobodně a čistě podle svých potřeb. Mohou tak investovat nejenom do skladových zásob, ale kapitál jim umožní nadechnout se a podpořit i marketing, vyřešit personální otázky, využít nové příležitosti a rozvíjet se.

Součástí úvěrů na finGOOD nejsou žádné skryté poplatky, firma tak vždy ví, za kolik a na jak dlouho si půjčuje. Crowdfundingová platforma po dodání a vyhodnocení všech potřebných podkladů osloví databázi svých investorů a celý projekt zviditelní v médiích a prostřednictvím online kanálů. Spojení e-commerce a P2B crowdfundingu dnes dává všem zúčastněným smysl více než kdykoli předtím.

Podobné články

Zákazníci chyby neodpouštějí

12. 1. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: SAS Institute)
Mezinárodní průzkum společnosti SAS na vzorku 10 tisíc zákazníků odhalil některé zajímavosti v chování při nákupu produktů a služeb během současné epidemie covid-19. Klíčová je při nárůstu digitálního nakupování zejména zákaznická zkušenost. Například třetina zákazníků (34 %) „skončí“ se svým obchodníkem hned po první negativní zkušenosti. Čtěte více

Vloni se v Česku na internetu prodalo zboží a služby za 196 miliard korun

8. 1. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Internetové obchody zažily v roce 2020 podle očekávání rekordní rok. Podle Asociace pro elektronickou komerci (APEK) a nákupního rádce Heureka.cz dosáhly obraty e-shopů 196 miliard korun, což znamená meziroční růst 26 %. Podíl české e-commerce na maloobchodu v ČR přesáhl 16 %, což znamená skokový růst o přibližně tři procentní body. Čtěte více

Infografika: Koronavirus a nákupy on-line? 51 % Čechů nakoupilo zboží navíc

5. 1. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Rok 2020 byl ve znamení on-line nákupů. Češi rekordně utráceli a e-commerce se na celém maloobchodě podílela z 16 %. Změny v běžném životě, které přinesl koronovirus a související omezení, ale znamenaly také potřebu pořídit si nové zboží, ať již šlo o více času stráveného doma, home office, distanční výuku či sportování. Čtěte více

Vánoční on-line nákupy vrcholí, útraty atakují opakovaně hranici 7 miliard korun týdně

18. 12. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Nákupy dárků na internetu opět překonávají v porovnání s předešlými lety rekordy a v průběhu prosince dosahují on-line prodeje celoročních vrcholů. I s ohledem na koronavirovou krizi se útraty více rozprostřely, podle odhadů Asociace pro elektronickou komerci (APEK) atakují od začátku měsíce obraty rovnoměrně hranici 7 miliard korun týdně. Čtěte více