Investiční platforma finGOOD začala poskytovat úvěry pro e-shopy

16. 12. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: finGOOD)
Úvěrování projektů ve výši jeden až pět milionů korun pro e-shopy a další firmy z oblasti e-commerce začala v tuzemsku poskytovat investiční společnost finGOOD. Výhodou půjčky na české crowdfundingové platformě finGOOD je, že zájemci z daného segmentu mohou kapitál poskytnutý investory využít čistě podle svých potřeb.

Investiční platforma finGOOD nabízí novou službu úvěrování projektů ve výši jeden až pět milionů korun pro e-shopy s obratem mezi 10–100 miliony korun s úvěrovou dobou 6–36 měsíců. Skupinové financování vybraného projektu zajistí registrovaní investoři, kteří tímto způsobem nadstandardně zhodnocují svůj kapitál.

Hlad investorů po rozšíření investičních možností a snaha o diverzifikaci portfolia nyní dává šanci rostoucím e-commerce projektům získat financování za solidních a férových podmínek,“ upozornil Vít Hutař, CMO platformy finGOOD, a dodal: „Pro rozhodování investorů je důležité, že zájem o služby on-line projektů ze strany zákazníků dlouhodobě výrazně roste.

Nabídka úvěrů získaných prostřednictvím investiční crowdfundingové platformy finGOOD přichází v době enormního zájmu zákazníků o on-line nakupování. Potíž však je, že i etablované e-shopy si dnes v případě klasických bankovních úvěrů sáhnou maximálně na překlenovací financování na doplnění zásob. Ale projekty se zdravou perspektivou potřebují kapitál i na kvalitní personál, nové vybavení nebo softwarový vývoj.

E-commerce projektům se díky kvalitnímu inhouse hodnocení risku ze strany analytiků finGOOD a zájmu investorů otevírá šance získat krátko či střednědobé a hlavně flexibilní financování za solidních a férových podmínek. „Klademe správné otázky, a proto dokážeme dostávat správné odpovědi. To je pro udržení důvěry investorů na naší platformě klíčové,” zdůraznil CEO společnosti finGOOD Vít Endler.

První půjčka pro e-shop byla na platformě finGOOD realizována už v průběhu října, ihned po prvním oznámení záměru úvěrování projektů pro firmy ze segmentu e-commerce. „Zájem předčil očekávání, cílové dva miliony korun se od investorů vybraly již za 15 dnů. Aktivity rychle expandujícího e-shopu jim za to na oplátku přinesou solidní roční zhodnocení 8,5 % v průběhu dalších 36 měsíců,“ konstatoval Endler.

Výhodou crowdfundingového úvěru na platformě finGOOD je, že e-shopy mohou kapitál poskytnutý investory využít svobodně a čistě podle svých potřeb. Mohou tak investovat nejenom do skladových zásob, ale kapitál jim umožní nadechnout se a podpořit i marketing, vyřešit personální otázky, využít nové příležitosti a rozvíjet se.

Součástí úvěrů na finGOOD nejsou žádné skryté poplatky, firma tak vždy ví, za kolik a na jak dlouho si půjčuje. Crowdfundingová platforma po dodání a vyhodnocení všech potřebných podkladů osloví databázi svých investorů a celý projekt zviditelní v médiích a prostřednictvím online kanálů. Spojení e-commerce a P2B crowdfundingu dnes dává všem zúčastněným smysl více než kdykoli předtím.

Podobné články

Češi chtějí QR kódy. Více než polovina je vyhledává i při nakupování na internetu

5. 6. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: PayU)
Online nakupování je pro Čechy samozřejmostí a stále častěji od něj očekávají maximálně pohodlný, rychlý a transparentní způsob platby. Výsledky aktuálního průzkumu agentury Perfect Crowd pro společnost PayU* ukazují, že platby pomocí QR kódu patří mezi metody, o které mají zákazníci skutečný zájem. Celkem 63 % z nich uvedlo, že by je využívalo častěji, pokud by k tomu měli příležitost. Čtěte více

DPD díky portálu myDPD for business zjednoduší proces doručování pro firemní zákazníky

20. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Společnost DPD spouští pro registrované firemní zákazníky nový flexibilní portál s transparentním a jednoduchým přístupem k procesu doručování balíků. Na jednom místě tak odesílatelé naleznou seznam všech sledovaných zásilek a mohou si kdykoliv ověřit, zda a kdy byly doručeny příjemci. Čtěte více

Čtyři důvody, proč by e-shopy měly implementovat e-mailová schémata

16. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailkit)
V době, kdy Google, Yahoo, Microsoft nebo iCloud zpřísňují pravidla doručování, hledají marketéři e-shopů způsoby, jak zajistit, že jejich sdělení skutečně dorazí do schránky příjemce. Jedním z nejefektivnějších, ale často přehlížených řešení, jsou e-mailová schémata. Čtěte více

DPD začíná doručovat do OX Point boxů

12. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
DPD rozšiřuje svou síť DPD Pickup o více než 300 OX Point boxů. Pro zákazníky DPD to znamená rozšíření možností, kde si mohou své balíčky z e-shopů vyzvednout. Po této integraci mohou využít již kolem 8 000 výdejních míst Pickup a boxů po celém Česku a více než 128 000 míst v celé Evropě. Čtěte více