Investiční platforma finGOOD začala poskytovat úvěry pro e-shopy

16. 12. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: finGOOD)
Úvěrování projektů ve výši jeden až pět milionů korun pro e-shopy a další firmy z oblasti e-commerce začala v tuzemsku poskytovat investiční společnost finGOOD. Výhodou půjčky na české crowdfundingové platformě finGOOD je, že zájemci z daného segmentu mohou kapitál poskytnutý investory využít čistě podle svých potřeb.

Investiční platforma finGOOD nabízí novou službu úvěrování projektů ve výši jeden až pět milionů korun pro e-shopy s obratem mezi 10–100 miliony korun s úvěrovou dobou 6–36 měsíců. Skupinové financování vybraného projektu zajistí registrovaní investoři, kteří tímto způsobem nadstandardně zhodnocují svůj kapitál.

Hlad investorů po rozšíření investičních možností a snaha o diverzifikaci portfolia nyní dává šanci rostoucím e-commerce projektům získat financování za solidních a férových podmínek,“ upozornil Vít Hutař, CMO platformy finGOOD, a dodal: „Pro rozhodování investorů je důležité, že zájem o služby on-line projektů ze strany zákazníků dlouhodobě výrazně roste.

Nabídka úvěrů získaných prostřednictvím investiční crowdfundingové platformy finGOOD přichází v době enormního zájmu zákazníků o on-line nakupování. Potíž však je, že i etablované e-shopy si dnes v případě klasických bankovních úvěrů sáhnou maximálně na překlenovací financování na doplnění zásob. Ale projekty se zdravou perspektivou potřebují kapitál i na kvalitní personál, nové vybavení nebo softwarový vývoj.

E-commerce projektům se díky kvalitnímu inhouse hodnocení risku ze strany analytiků finGOOD a zájmu investorů otevírá šance získat krátko či střednědobé a hlavně flexibilní financování za solidních a férových podmínek. „Klademe správné otázky, a proto dokážeme dostávat správné odpovědi. To je pro udržení důvěry investorů na naší platformě klíčové,” zdůraznil CEO společnosti finGOOD Vít Endler.

První půjčka pro e-shop byla na platformě finGOOD realizována už v průběhu října, ihned po prvním oznámení záměru úvěrování projektů pro firmy ze segmentu e-commerce. „Zájem předčil očekávání, cílové dva miliony korun se od investorů vybraly již za 15 dnů. Aktivity rychle expandujícího e-shopu jim za to na oplátku přinesou solidní roční zhodnocení 8,5 % v průběhu dalších 36 měsíců,“ konstatoval Endler.

Výhodou crowdfundingového úvěru na platformě finGOOD je, že e-shopy mohou kapitál poskytnutý investory využít svobodně a čistě podle svých potřeb. Mohou tak investovat nejenom do skladových zásob, ale kapitál jim umožní nadechnout se a podpořit i marketing, vyřešit personální otázky, využít nové příležitosti a rozvíjet se.

Součástí úvěrů na finGOOD nejsou žádné skryté poplatky, firma tak vždy ví, za kolik a na jak dlouho si půjčuje. Crowdfundingová platforma po dodání a vyhodnocení všech potřebných podkladů osloví databázi svých investorů a celý projekt zviditelní v médiích a prostřednictvím online kanálů. Spojení e-commerce a P2B crowdfundingu dnes dává všem zúčastněným smysl více než kdykoli předtím.

Podobné články

Mobilní aplikace mění pravidla hry - Češi přesouvají nákupy do telefonu

15. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Datart)
Zkušenosti s online nákupem elektroniky a IT techniky dnes deklaruje zhruba 66 % Čechů. Mění se však způsob, jakým lidé k online nákupům přistupují. Zatímco dříve dominoval počítač, dnes více než polovina objednávek probíhá přes mobilní telefony, často přímo v aplikacích konkrétních prodejců. Nadále si však důležitost drží i kamenné prodejny. Čtěte více

Heureka upravuje model služby „Ověřeno zákazníky“

13. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Skupina Heureka oznámila změny u své klíčové služby „Ověřeno zákazníky“, který vstoupí v platnost v září 2025 pro Česko a Slovensko. Zavedení nového, odstupňovaného modelu je strategickým rozhodnutím, jehož cílem je zajistit dlouhodobou udržitelnost této funkce. Čtěte více

České e-shopy využívají internetová tržiště ve velkém, tržby zde ale často nepřesáhnou ani 10 %

6. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Seyfor)
Více než polovina českých a slovenských e-shopů prodává své zboží přes některý marketplace, který působí na lokálním trhu. A další se na to chystají. Jenže zkušenosti těch, kteří tuto cestu už vyzkoušeli, jsou velmi rozpačité. Čtěte více

Česká e-commerce ve druhém čtvrtletí vzrostla o 8 %, nejsilnějším měsícem byl červen

30. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Po slabším dubnu zažila tuzemská e-commerce scéna v květnu oživení, které vyvrcholilo silným červnovým růstem. Ten byl poháněn především nákupy spojenými s příchodem letní sezóny a dovolených. Stabilní zůstává průměrná výše objednávky i vysoká míra spokojenosti zákazníků. Čtěte více