Digitalizace
Digitální transformace přináší dvojnásobný růst a cloud jako katalyzátor inovací
Firmy, které důsledně podporují zavádění technologií jako jsou umělá inteligence, blockchain, a rozšířená realita, i organizačních transformací, zaznamenávají v průměru dvojnásobný růst výnosů proti těm, které inovace zanedbávají. Technologie, rozvoj cloudových služeb, řízení technologických investic napříč společností a důsledné školení zaměstnanců v této oblasti přináší totiž aktuální konkurenční výhody.
Přečíst celý článekFirmám, které se přizpůsobují technologickým inovacím, rostou výnosy dvakrát rychleji
Rozsáhlý průzkum Systémy budoucnosti (Future Systems), který provedla společnost Accenture, odhalil masivní dopad investic do technologií a jejich zavádění na výkon společností, a ukazuje, jak přemýšlí společnosti, které jsou lídry ve svých odvětvích.
Přečíst celý článekDXC Technology rozšiřuje „cloudové“ partnerství s Microsoftem
Zájem o přechod k infrastruktuře na platformě Microsoft Azure ve firmách roste. Díky prohloubení spolupráce s firmou Microsoft mohla společnost DXC Technology připravit novou Microsoft Azure Digital Transformation Practice, jejíž využití zajistí plynulejší, efektivnější a agilnější migraci z on-premise na Microsoft Azure.
Přečíst celý článekPočet digitalizovaných netechnických firem roste, za světem ale stále zaostáváme
V roce 2010 celosvětově do implementace digitálních technologií investovaly čtyři procenta netechnologických společností, vloni již šlo o více než 22 %. V ČR se dle odhadů podíl netechnologických firem ochotných digitalizovat pohybuje kolem 15 %, což je téměř dvakrát více než před pěti lety.
Přečíst celý článekFirmy chtějí nasazovat technologie a inovovat, ale nevědí, jak na to
Přínosy, které s sebou nese digitalizace a automatizace, mohou být ohromné. Firmy však velmi často neví, z jakého konce s adopcí technologií a optimalizací procesů začít. Dle expertů z ABSL je klíčem vzdělávání zaměstnanců, české firmy ovšem v tomto ohledu zaspaly za zbytkem světa.
Přečíst celý článekDigitalizace je pro podniky prioritou, chybí však lidé s patřičnými znalostmi
Podle ředitelů nákupu dojde letos ve firmách k dalšímu zrychlování digitalizace nákupních procesů. Cílem je snaha posunout obor od administrativy směrem ke strategické obchodní roli. Tento posun s sebou nese organizování dodavatelské sítě, řízení inovací a růstu, sladění obchodních operací s etickými a sociálními hodnotami, stejně jako řízení rizik.
Přečíst celý článekJak se české malé a střední firmy zapojují do byznysu digitální Evropy
Součástí bílé knihy Small Business Growth in Europe (Růst malých firem v Evropě) je analýza vzorové sady dat zahrnující údaje o 157 636 malých firmách, které s pomocí společnosti PayPal přijímají digitální platby v 28 zemích Evropské unie. Z výsledků analýzy například vyplývá, že nezáleží na tom, kde firmy sídlí - digitální ekonomika, exportní příležitosti a řešení pro online platby jim zajišťují stejné tempo růstu.
Přečíst celý článekDigitální transformace 2.0 – jak technologie nové generace formují výrobní sektor
Digitální transformace stojí v posledních letech za zásadními změnami v průmyslovém odvětví. Výrobci jdou digitalizaci vstříc implementací technologií, jako cloud computing či používáním notebooků 2v1, které umožňují dosažení vyšší míry mobility, produktivity a zabezpečení.
Přečíst celý článekInfografika: Digitální transformace celosvětově výrazně zaostává
Přestože tempo změn nepolevuje, z nejnovějšího indexu digitální transformace (DTI) sestaveného společností Dell Technologies vyplývá, že v mnoha firmách jsou programy digitální transformace stále teprve v počátcích. Dokladem toho jsou odpovědi 78 % firemních lídrů, kteří připouští, že digitální transformace by v jejich organizaci měla mít širší záběr (v České republice 66 %).
Přečíst celý článekÉra „post-digitálního“ světa přináší možnost vytvářet zákaznické zkušenosti na míru
Nastává doba „post-digitální“, kdy úspěch firem bude záviset na jejich schopnosti zvládnout řadu nových technologií, které umožňují nabízet zákazníkům, zaměstnancům a obchodním partnerům personalizované zkušenosti a přizpůsobenou realitu.
Přečíst celý článek