Digitalizace

Tři klíčové funkce digitálního obchodu podle Gartneru
Analýzy

Tři klíčové funkce digitálního obchodu podle Gartneru

Digitální byznys bude důležitý na každém kroku nákupní cesty zákazníků. Podle analytiků společnosti Gartner je proto nezbytné, aby digitální obchod či prodejna byznysu nabídly tři klíčové funkce, kterými jsou zákaznické náležitosti, zákaznický zážitek a vztah se zákazníkem.

Přečíst celý článek
Evropští zaměstnanci jsou na digitální technologie připraveni
Novinky

Evropští zaměstnanci jsou na digitální technologie připraveni

Evropští zaměstnanci se k dopadu digitálních technologií staví kladně, zatímco firmy se potýkají s problémy při prosazování digitálních obchodních modelů. Podle výzkumu společnosti Accenture na každého zaměstnance, který je přesvědčený o negativním vlivu digitálních technologií, připadají čtyři, kteří se domnívají, že digitální technologie jejich pracovní život zlepší.

Přečíst celý článek
V následujících pěti letech digitální revoluce smete čtyři z deseti dominantních firem
Novinky

V následujících pěti letech digitální revoluce smete čtyři z deseti dominantních firem

Pouze čtvrtina firem se aktivně připravuje na změny, které s sebou přinese digitální revoluce. Nástup digitální revoluce může přitom zatřást trhy napříč všemi průmyslovými odvětvími a pomoci na výsluní menším firmám na úkor zavedených značek.

Přečíst celý článek
Operátoři získávají stále důležitější roli
Novinky

Operátoři získávají stále důležitější roli

Růst poptávky po inteligentních zařízeních staví telekomunikační operátory do klíčové pozice v digitálním ekosystému. V průzkumu společnosti Accenture zaměřeném na chování zákazníků patřili telekomunikační operátoři mezi tři typy firem, u kterých by si zákazníci koupili inteligentní zařízení. V průzkumu dokonce skončili hned za specializovanými výrobci a výrobci mobilních telefonů a počítačů.

Přečíst celý článek
Digitální věk a moderní technologie nahrávají spotřebitelům
Novinky

Digitální věk a moderní technologie nahrávají spotřebitelům

Studie společnosti MasterCard ukazuje, jak výzkum a inovace v technologiích dělají z digitálního věku dobu, která je výhodná jak pro spotřebitele, tak pro obchodníky i města po celém světě, a pozitivně ovlivňují hospodářský růst a finanční začleňování všech vrstev obyvatel.

Přečíst celý článek
Vedoucí pracovníci nejsou připraveni na digitální budoucnost
Novinky

Vedoucí pracovníci nejsou připraveni na digitální budoucnost

Studie společnosti EMC zkoumala rostoucí vliv digitalizace na životy běžných občanů i firem. Mezi nejzajímavější výsledky průzkumu patří informace, že ačkoli takřka všichni dotazovaní vedoucí pracovníci firem jsou přesvědčeni, že nové technologie natrvalo změní pravidla podnikání, jen málo podniků je skutečně přijalo za své.

Přečíst celý článek