Mall.cz se přesouvá na Allegro

11. 2. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Allegro)
Značka Mall 31. března 2025 dokončí svůj přechod na platformu Allegro. Pro zákazníky to znamená zachování oblíbených služeb a výhod, jako jsou rychlé doručení, lokální tým zákaznické podpory a časté slevové akce, v kombinaci s výhodami Allegro a širokou nabídkou online tržiště.

Od 31. března 2025 budou zákazníci nakupovat v obchodě Mall na platformě Allegro, což je vyhrazená sekce online tržiště, nabízející zákazníkům zboží z nabídky Mall. Důvodem změny je konsolidace všech technologických platforem ve skupině Allegro a jejich přechod na společný software. Obchod Mall již po úspěšném spuštění slouží stávajícím i novým zákazníkům a nyní nabízí kompletní sortiment Mallu jako prodejce, tak jak ho zákazníci znají z Mall.cz.

Nové a známé výhody

Tento obchod nabízí zákazníkům výhody platformy Allegro, například program Allegro Protect, který automaticky chrání všechny objednávky a zajišťuje vrácení peněz až do výše 100 000 Kč, označení Garance nejnižší ceny zajišťující nejlepší nabídku prostřednictvím srovnání cen na vybraných českých e-shopech, slevové akce Allegro Days nebo široké možnosti doručení včetně vlastních samoobslužných výdejních boxů – One Boxů.

Program Allegro Smart!, který zákazníkům zajišťuje neomezené bezplatné doručení a vrácení zboží za pevný roční nebo měsíční poplatek, a který zákazníci znají z Mall.cz, je dostupný i na Allegro. Smart! je možné také bezplatně vyzkoušet během pravidelných kampaní Smart week. Chybět nebude ani široká nabídka B2B produktů na Allegro Business.

„Čeští a slovenští zákazníci Mall velmi dobře znají, jde o místní e-shop s dlouhou historií. Dokončujeme přechod na novou platformu, kde zachováváme to, co mají zákazníci rádi, a přidáváme výhody platformy Allegro,“ řekl Giuseppe Panarese, viceprezident pro mezinárodní byznys ve společnosti Allegro. 

Praktické informace pro zákazníky

Výrobky z nabídky Mall budou i nadále zasílány z lokálních skladů v Česku a proces vrácení zůstává stejný. Zákazníci budou mít i nadále přístup k historii svých objednávek z Mall.cz. V případě objednávek z Mall.cz uskutečněných do 31. 3. budou veškeré reklamace a vrácení zboží vyřízeny obvyklým způsobem. Zakoupené dárkové poukazy je možné uplatnit na Mall.cz do 31. 3. 2025 nebo je vyměnit za Allegro vouchery.

Veškerá nabídka ze sortimentu Mallu je již nyní k dispozici v Mall obchodě na Allegro, nabídky od partnerů, které byly dříve dostupné na Mall.cz., se přidávají k výběru tržiště Allegro. Pro firemní zákazníky je Mall obchod s kompletní nabídkou k dispozici v sekci vyhrazené B2B nákupům s názvem Allegro Business, která nabízí další slevy a výhody pro firmy.

Podobné články

DPD a GLS si v Česku vzájemně otevírají sítě svých výdejních boxů

22. 10. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Společnosti DPD a GLS se domluvily na sdílení svých sítí zhruba 2 100 výdejních boxů. Zákazníkům obou společností tak přibyde mnohem více možností, kde si své balíčky mohou vyzvedávat 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Jde o první spolupráci tohoto typu na českém trhu – dosavadní doručování do partnerských sítí probíhá vždy jednostranně. Čtěte více

Zásilkovna už má v Česku 6 000 Z-BOXů. Ten jubilejní spustila ve Vsetíně

15. 10. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Packeta)
Zásilkovna, logistická technologická firma ze skupiny Packeta, dosáhla významného milníku. V České republice provozuje už 6 000 výdejních boxů a má tak zdaleka nejširší a nejhustší síť v zemi. Jubilejní Z-BOX začal fungovat ve Vsetíně. Od instalace prvního boxu uplynulo pět let a tato metoda doručování se stala nejrozšířenějším způsobem vyzvedávání zásilek. Čtěte více

Reagovat na zákaznický e-mail trvá e-shopům v průměru přes 21 hodin

14. 10. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Zebra systems)
Podle zjištění společnosti GFI Software čekají zákazníci na odpověď na svůj e-mailový dotaz směřovaný na e-shop v průměru 21,5 hodiny. Kromě pomalé reakce na zákaznické dotazy navíc řeší většina dnešních e-shopů nedostatečnou kvalitu odpovědí a nesprávně nastavené priority, čímž přicházejí o nemalé peníze. Čtěte více

Jak umělá inteligence změní nakupování a celou e-commerce?

25. 9. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: ASPEN.PR )
Ve světě online nakupování se rodí proměna, kterou lze přirovnat k posunu od psacích strojů k počítači. Umělá inteligence (AI) má potenciál změnit samotnou podstatu, jak lidé nakupují, jak značky soutěží a jak budou fungovat e-shopy budoucnosti. Čtěte více