E-commerce

Embedded thumbnail for Představení platební metody PayPal One Touch

Představení platební metody PayPal One Touch

Přidáno: 11. 4. 2016

V krátkém videu se můžete podívat na představení rychlé platební metody PayPal One Touch.

Embedded thumbnail for Jak nakupují Češi na internetu v roce 2015

Jak nakupují Češi na internetu v roce 2015

Přidáno: 9. 11. 2015

Na následujícím videu, která připravil portál Heureka.cz, se můžete podívat na řadu statistik pojednávajících o internetových...

Češi dávají e-mailům osm sekund

30. 8. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Acomware)
Téměř třetinu e-mailů zavřou Češi v prvních osmi sekundách. Delší dobu strávíme čtením zpráv v mobilním telefonu než na monitoru počítače, ovšem z hlediska konverzí stále vedou počítače. Nejpopulárnější jsou české e-mailové klienty například od Seznamu a s rostoucím využitím Gmailu a Apple zařízení budou častěji nasazovány interaktivní e-maily. Čtěte více

Během prvního pololetí utratili Češi v e-shopech 58 miliard korun

19. 8. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka a APEK)
Češi v e-shopech nakupují rádi, každý rok o něco více. Potvrdil to obrat českých e-shopů v první polovině letošního roku, který meziročně vzrostl o 13 %. V uplynulém pololetí nechali Češi v e-shopech 58 miliard korun, tedy o 6,5 miliardy více než vloni. Čtěte více

Stížnosti na Českou poštu pokračují – podle e-shopů nerozváží balíky

12. 8. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Česká pošta při objednání služby „Balík do ruky“ slibuje dodání objednané zásilky až k adresátovi. V posledních měsících ale v některých případech uloží balíček pouze na nejbližší pobočce. Cena za dodání přitom zůstává stejná a nespokojenost zákazníků dopadá i na internetové obchody. Těm se přístup státního podniku vůbec nelíbí. Čtěte více

Mobily na prvním místě. Proč jsou aplikace pro dnešní e-commerce klíčové?

16. 7. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: RTB House)
M-commerce je nyní jedním z nejrychleji se rozvíjejících oborů a je neoddělitelně spjatá s růstem nákupů s pomocí mobilních aplikací. Mnoho společností na tento trend prozatím nereaguje a spoléhají, zejména v marketingu, na základní formáty a nástroje. Což se však již brzy může ukázat jako velká chyba. Čtěte více

E-shopy uživatelské recenze nepodceňují. Přesto je zde velký prostor pro zlepšení

1. 7. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Lesensky)
Uživatelské recenze využívá na svých e-shopech čím dál více značek. Není divu, dávno už totiž neplatí, že se Češi rozhodují především podle nejnižší ceny. Mezi nejdůležitější aspekty, podle kterých si lidé zboží vybírají, patří hodnocení ostatních zákazníků, recenze a zkušenosti s nákupem. Čtěte více

E-commerce v Evropě dosáhla v roce 2018 obratu 547 miliard eur

25. 6. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
V loňském roce evropská e-commerce poprvé přesáhla magickou hranici půl miliardy eur obratů. Zatímco v roce 2017 činily dosažené obraty 489 miliard eur, vloni to bylo již 547. A letos můžeme čekat nárůst až k 620 miliardám. Z celých 66 % se na těchto obratech podílí západní Evropa, střední Evropa pak z šesti procent. Čtěte více

Za téměř 90 % všech online nákupů stojí třetina nejčastěji nakupujících zákazníků

26. 4. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Podle každoročního průzkumu přepravní společnosti DPD je tuzemská e-commerce závislá na třetině (34 %) svých zákazníků. Tito tzv. heavy buyers uskutečnili 87 % všech nákupů na internetu. Čtěte více

O nákupu v e-shopu rozhoduje skladová dostupnost v kombinaci s cenou

24. 4. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Asociace pro elektronickou komerci (APEK) vydala studii mapující očekávání a návyky zákazníků, kteří nakupují online. Studie je založená na rozsáhlém výzkumu zákazníků a připravila ji digitální agentura Sherpas. Oproti obecnému pocitu na trhu studie přichází například s překvapivým zjištěním, že české kořeny e-shopu, nebo dostupnost kamenného obchodu v rozhodovacím procesu klienta prakticky nehrají roli. Čtěte více

Stránky

Celkem 150 záznamů