E-shopy

Embedded thumbnail for Mall.cz otestoval doručování zásilek pomocí dronů

Mall.cz otestoval doručování zásilek pomocí dronů

Přidáno: 28. 11. 2016

Mall.cz jako první český e-shop příští týden otestoval automatizované doručování zásilek. Cílem je ověřit kompletní proces od...

Embedded thumbnail for Jak nakupují Češi na internetu v roce 2015

Jak nakupují Češi na internetu v roce 2015

Přidáno: 9. 11. 2015

Na následujícím videu, která připravil portál Heureka.cz, se můžete podívat na řadu statistik pojednávajících o internetových...

Jak COVID promění e-commerce a on-line prodej

20. 10. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Gartner)
Lídři odpovědní za aplikace a IT musí chápat dopady fenoménů jako je bezkontaktní prodej, vizuální konfigurování, živý prodej B2B, konzumerizace a podniková tržiště, aby odpovídajícím způsobem nastavili digitální investiční priority. Čtěte více

E-shopy se radují: Vánoce budou internetové

19. 10. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
I za současné náročné situace e-shopy očekávají, že během vánoční sezony opět v porovnání s loňským rokem jejich obraty porostou. Podle odhadů Asociace pro elektronickou komerci (APEK) to může být o více než 20 % v porovnání s Vánoci 2019. E-commerce tak výrazně zvýší svůj podíl na celém českém maloobchodu. Čtěte více

Během pandemie byla uzavřena pětina výdejních míst

21. 9. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: GLS)
Pandemie koronaviru na dlouhé měsíce utlumila společenský i ekonomický život po celé zemi a výrazně zasáhla také kamenné prodejny, které zároveň slouží jako výdejní místa pro logistické firmy. Pětina z nich měla úplně zavřeno. I přesto provozovatelé vidí situaci poměrně optimisticky a další propady tržeb v souvislosti s možnou druhou vlnou neočekávají. Čtěte více

Češi nakoupí online v průměru až 36× krát ročně

18. 9. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPDgroup)
Obliba nákupů na internetu v Česku rok od roku roste, pořád ale nedosahuje průměrných evropských čísel. Míra spokojenosti zákazníků je však vysoká a vysoké jsou i nároky na přepravce. Češi si rádi nechají poradit na sociálních sítích, od rodiny anebo přátel, nejskeptičtější naopak bývají vůči doporučením od youtuberů. Čtěte více

Customer experience je stěžejní už i pro B2B

7. 9. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Liferay)
Zákazníci uvyklí na svět online nakupování vědí, jak vypadá příjemný nákup spotřebního zboží a stále více jich očekává stejný servis i v B2B. Vnímání zákaznické zkušenosti (customer experience – CX) se v segmentu B2B v poslední době zásadně posunulo díky očekáváním z B2C nákupů. Čtěte více

Kartou v e-shopech platí téměř polovina Čechů. Zájem o dobírku dlouhodobě klesá

18. 8. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: GLS)
Při nákupu zboží v e-shopech volí platbu kartou online již téměř každý druhý Čech (44 %). Nejčastěji kartou na internetu platí mladí lidé ve věku 18 až 26 let (58 %), obliba však rok od roku roste také u starší generace (z 27 % v roce 2019 na letošních 29 %). Dobírku naopak využívá dvakrát méně lidí než před pěti lety, kdy tento způsob platby preferovalo 34 % lidí. Čtěte více

E-shopy prožívají rekordní rok, výrazný růst očekávají i ve druhém pololetí

13. 8. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Rok 2020 je kvůli koronaviru ve všech směrech zcela jiný. To platí také pro internetové obchody, které v průběhu krize táhly český maloobchod a dosáhly razantního meziročního nárůstu prodejů. Rozdíl přesahoval výjimečných 40 % v dubnu a postupně se ustálil až na 25 % v červnu. Čtěte více

Online nákupy šetří Čechům nejen čas a peníze, ale také snižují stres

24. 7. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Češi chtějí především šetřit své úspory a vyhýbat se stresu, online nakupování je pro ně proto čím dál atraktivnější volbou. Proces je mimo jiné časově méně náročný. Nejčastěji nakupují módu a beauty produkty, v případě zboží určeného pro volnočasové aktivity se dokonce pohybují nad evropským průměrem. Čtěte více

Stránky

Celkem 307 záznamů