E-shopy

Embedded thumbnail for Mall.cz otestoval doručování zásilek pomocí dronů

Mall.cz otestoval doručování zásilek pomocí dronů

Přidáno: 28. 11. 2016

Mall.cz jako první český e-shop příští týden otestoval automatizované doručování zásilek. Cílem je ověřit kompletní proces od...

Embedded thumbnail for Jak nakupují Češi na internetu v roce 2015

Jak nakupují Češi na internetu v roce 2015

Přidáno: 9. 11. 2015

Na následujícím videu, která připravil portál Heureka.cz, se můžete podívat na řadu statistik pojednávajících o internetových...

Na internetu nakupuje 69 % Čechů, pravidelně nakupující objedná online více než čtyři balíky měsíčně

13. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Společnost DPD zveřejnila nejnovější e-commerce průzkum E-shopper barometer, který každoročně analyzuje nákupní chování zákazníků napříč Evropou. Průzkum ukázal, že lidé, kteří nakupují na e-shopech pravidelně, jsou zodpovědní za 88 % všech nákupů. Na jednoho nakupujícího pak připadá 4,1 balíku za měsíc. Čtěte více

Bezpečnostní rizika při online nákupech v éře (zahraničních) e-commerce gigantů

8. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Zoe.ai)
Do české e-commerce dorazilo hned několik online prodejců gigantických rozměrů, a přestože jejich vstup na tuzemský trh může znamenat pro českého zákazníka nový, třeba i širší výběr velice dostupného zboží, v mnohých vzbuzuje také obavy ohledně bezpečnosti osobních údajů. Čtěte více

Česká e-commerce v lednu 2024? Na e-shopech nakoupilo 83 % on-line zákazníků

16. 2. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Alespoň jednu objednávku zboží v lednu podle organizace APEK uskutečnilo 83 % on-line nakupujících. Tedy těch, kteří v e-shopech objednají balíček alespoň jednou ročně. Nejvíce zákazníků nakupujících zboží přitom bylo ve věku 35 až 44 let (nejméně jednou objednalo zboží 92 % spotřebitelů z této věkové kategorie). Čtěte více

Češi nakupují víc, ale tuzemská e-commerce se dál trápí. Jak mohou obchodníci získat zákazníky zpět?

8. 2. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Vánoční sezona i následné výprodeje jsou za námi, zázrak však nepřišel. Dle očekávání skončila v roce 2023 česká e-commerce opět v propadu. A leden zatím nenaznačuje, že by došlo k nějaké výrazné změně. Češi přitom neutráceli méně, ba naopak, i po započtení inflace útrata mírně vzrostla. Kam se poděly peníze Čechů a co s tím mohou dělat obchodníci? Čtěte více

Rostoucí množství podvodů v e-commerce zvyšuje oblibu odložených plateb

5. 2. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Situace v české e-commerce výrazně mění vnímání funkce odložených plateb – jejich obliba meziročně vzrostla takřka o pětinu. Podle Skip Pay, jednoho z českých poskytovatelů této služby v průběhu Vánoc využívalo odloženou platbu dokonce až 47,5 % zákazníků, a to i jako pojistku bezproblémového nákupu. Pomohlo také to, že odložená platba začíná zajímat i menší e-shopy. Čtěte více

Trendy v e-commerce: Jen tři procenta organizací neplánují využívat umělou inteligenci

15. 1. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Salesforce)
Z analýzy vánočních nákupů společnosti Salesforce Commerce Cloud vyplývá, že slevy a umělá inteligence byly hlavním vodítkem k získání zákazníků, protože ti si vybírají podle ceny a personalizace nabídky. Během předvánoční nákupní sezóny 2023 se vyskytla nejvyšší průměrná míra slev od roku 2020 a došlo ke značnému nárůstu nákupů ovlivněných umělou inteligencí. Čtěte více

Česká e-commerce vloni meziročně ztratila šest procent

10. 1. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka)
Česká e-commerce zakončila rok 2023 s celkovým obratem 185 miliard korun. Jde tak o šestiprocentní pokles oproti předešlému roku. Celkové roční skóre vylepšil tradičně nejsilnější poslední kvartál, který se po mnoha měsících propadu dostal do 2% růstu. Trh se díky klesající inflaci i příchodu zahraničních hráčů začal oživovat, dařilo se zejména velkým e-shopům. Čtěte více

Platební trendy v roce 2024: Rychlost, plynulost, bezpečnost a možnost „platit po svém“

3. 1. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Nejenom česká e-commerce scéna prochází neustálým vývojem. Zákazníci se museli v loňském roce např. přizpůsobit vyšším životním nákladům a mají některé nové potřeby, kterým musí obchodníci jít naproti, chtějí-li uspět. Prim hraje stále cena, zákazníci jsou ale nyní náročnější i na služby, zabezpečení a inovace. Čtěte více

Stránky

Celkem 449 záznamů