Skip Pay zavádí možnost rozesplátkovat vyúčtování

22. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Skip Pay, fintech od ČSOB, rozšiřuje možnosti svých odložených plateb. Přibyla nabídka rozložit si vyúčtování na splátky po dobu 4–⁠⁠⁠⁠⁠⁠37 měsíců. Je určena především pro nečekané výdaje, které nejdou jednoduše pokrýt z běžného rozpočtu – například stěhování nebo nákladné opravy. Na rozdíl od klasických splátkových produktů na e-shopech zákazník získává větší volnost.

Skip Pay rozšiřuje své portfolio služeb a přináší novinku, která z odložené platby dělá ještě flexibilnější nástroj pro každodenní finanční rozhodování. Nově si zákazníci mohou své již vzniklé vyúčtování rozložit do pravidelných měsíčních splátek, a to na výrazně delší časový horizont. Funkce, která na českém trhu zatím rozhodně není samozřejmostí, umožňuje snadno zvládnout i větší neplánované výdaje a dostupná je v mobilní aplikaci Skip Pay.

„Ve Skip Pay neustále rozšiřujeme paletu scénářů, ve kterých mohou být služby Skip Pay pro naše zákazníky užitečné. Už dnes zákazníkům umožňují pohodlně odložit platbu nebo ji rozdělit do několika částí bez navýšení. Nyní naše služby posouváme na novou úroveň – přidáváme možnost rozesplátkovat si celé vyúčtování až na 37 měsíců. Tato novinka otevírá dveře lidem, kteří potřebují jednorázově zvládnout větší výdaj, ať už kvůli stěhování, nečekané opravě nebo jiným neplánovaným výdajům,“ řekl Richard Kotrlík, CEO Skip Pay.

O službu je zájem – během prvního měsíce ji využily stovky klientů a objem splátek dosáhl několika milionů korun. Přesto nemíří na vytlačení klasických splátkových produktů z trhu. Je určena klientům, kteří využívají balíček MAXI s platební kartou od Skip Pay. Nevztahuje se zatím na klienty, kteří Skip Pay využili přímo jako platební metodu na e-shopu nebo v režimu nákupu na Třetinu, a platební kartu Skip Pay zřízenu zatím nemají.

Nechceme nahrazovat klasické splátkové produkty na e-shopech – naším cílem je dát lidem volnost a čas i zpětně. Nyní si totiž mohou rozložit své již vzniklé vyúčtování – bez toho, aby museli vybírat konkrétní produkt nebo řešit zdlouhavé schvalování u obchodníka. Nově tak přidáváme možnost rozložit větší výdaje na delší dobu, v případě splátek již s úrokem. Zákazník samozřejmě může splatit vše předčasně,“ vysvětlil Kotrlík.

Skip Pay zároveň pokračuje v důsledném přístupu k odpovědnému poskytování svých služeb. Nově spuštěná funkce je zákazníkům dostupná po pečlivém zhodnocení schopnosti klienta splácet a dokáže mu poskytnout přesně takový limit, který je pro něj finančně „zdravý“. Uživatele také nečekají žádné skryté poplatky a v případě zájmu mohou svůj závazek kdykoli předčasně doplatit.

„Nadále platí, že díky našemu skóringovému mechanismu dokážeme přesně vyhodnotit, komu tuto flexibilitu nabídnout, aby se při využívání našich služeb nedostal do problémů. Naší vizí zůstává být hlavní platební metodou pro online nákupy a pomáhat lidem řídit jejich každodenní finance jednoduše, přehledně a s maximální vstřícností. S rozesplátkováním vyúčtování jsme k tomu zase o krok blíž,“ uzavřel Richard Kotrlík.

Podobné články

Pětina Čechů se stala v posledních třech letech obětí kyberútoku

11. 12. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: UniCredit Bank)
Pětina Čechů v posledních třech letech zaznamenala pokus o kyberútok na svou osobu, ukázal nejnovější průzkum UniCredit Bank. Škoda, kterou kyberútočníci napáchají, se neustále zvyšuje spolu s tím, že kyberútoky jsou čím dál častější. Loni celková škoda na klientech všech bank přesáhla miliardu korun a přesáhne ji i letos, uvádí Česká bankovní asociace. Čtěte více

Služba Click to Pay od Mastercard zjednodušuje placení na e-shopech

20. 9. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: MasterCard)
Možnost zaplatit prostřednictvím služby Click to Pay je nyní k dispozici všem držitelům karet Mastercard. Této služby lze využít u téměř 20 % českých e-shopů. Click to Pay nabízí jednoduchý a bezpečný způsob placení, který spotřebitelům umožňuje okamžitý přístup k jejich preferovaným kartám, a to na jakémkoli zařízení. Čtěte více

Spočívá budoucnost autentizace v tokenech?

5. 9. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Visa)
Společnost Visa celosvětově vydala prostřednictvím služby Visa Token Service (VTS) přes čtyři miliardy tokenů. Jde o významný úspěch, který pomáhá prohloubit zabezpečení digitálních plateb a podporuje inovace v oblasti e-commerce a rozšiřování akceptační sítě. Dosažením tokenu s číslem čtyři miliardy překonala Visa množství svých karet v oběhu. Přispělo k tomu více než zdvojnásobení počtu tokenů Visa vydaných v jednom roce. Čtěte více

Růst plateb přes mobil v českých e-shopech nepolevuje

30. 7. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Balikobot.cz)
Technologická služba Balikobot.cz, která firmám pomáhá s napojením na přepravní služby a zefektivněním expedičních procesů, provedla průzkum mezi dopravci a poskytovateli platebních bran, který zjišťoval zájem o doručování zásilek na dobírku, o platební brány a online platby kartou a mobilními telefony. Jaké trendy průzkum odhalil? Čtěte více