Allegro
Blíží se vrchol nákupní sezony. Pětina Čechů plánuje utratit přes 10 tisíc
Původně americký „nákupní svátek“ Black Friday se už pevně usadil i na českém trhu. Podle dat Allegra plánují tři čtvrtiny Čechů během Black Friday nakupovat nebo o tom alespoň uvažují. Každý pátý chce utratit více než 10 000 Kč nebo limit vůbec nemá. Většina lidí zároveň využívá listopadové slevy i k nákupu vánočních dárků.
Přečíst celý článekAllegro zpřísňuje požadavky na obchodníky, aby zrychlilo doručení a zlepšilo kvalitu nabídky
Obchodníci se sídlem mimo Evropský hospodářský prostor mohou nyní na Allegro.cz prodávat pouze v případě, že mají své produkty fyzicky dostupné ve skladech na území Evropy a zároveň mají dostatečné hodnocení kvality za plnění předešlých objednávek na Allegro. Tato změna vedla k odstranění desítek milionů nabídek od neevropských prodejců na Allegro.cz.
Přečíst celý článekMall.cz se přesouvá na Allegro
Značka Mall 31. března 2025 dokončí svůj přechod na platformu Allegro. Pro zákazníky to znamená zachování oblíbených služeb a výhod, jako jsou rychlé doručení, lokální tým zákaznické podpory a časté slevové akce, v kombinaci s výhodami Allegro a širokou nabídkou online tržiště.
Přečíst celý článekBěhem Black Friday plánuje nakupovat polovina Čechů. Prioritou je ale bezpečnost
Polovina českých zákazníků plánuje využít slevových akcí během letošního Black Friday. Zároveň ale podotýkají, že budou nakupovat uváženě a na ověřených platformách.
Přečíst celý článekJak nakupujeme před Vánoci? Češi utrácí za dárky nad rámec rozpočtu
Hlavní nákupní sezóna je v plném proudu a podle údajů Asociace pro elektronickou komerci plánují Češi letos před Vánoci utratit v průměru 5 000 až 10 000 Kč. Průzkum agentury Danae pro Allegro.cz ale naznačuje, že tato částka nemusí být finální.
Přečíst celý článekCZC jako e-shop končí, po transformaci se stane součástí platformy Allegro
V souvislosti se začleněním CZC do mezinárodní struktury Allegro Group prochází nyní e-shop postupnou transformací. Nejpozději od konce září bude obchod dostupný již jen výhradně na platformě Allegro. Nový majitel však slibuje, že ostatní dlouhodobé charakteristické rysy tohoto obchodu bude i nadále rozvíjet a podporovat.
Přečíst celý článekAllegro spouští službu pro firmy. Allegro Business nabízí benefity prodejcům i zákazníkům
Společnost Allegro v Česku spouští po vzoru svého domovského trhu službu dedikovanou výhradně firemním zákazníkům. Prostor vyhrazený firemním nákupům najdou zákazníci na business.allegro.cz, kde mají k dispozici více než milion nabídek s možností využití množstevních slev již při nákupu několika málo položek.
Přečíst celý článekAllegro v ČR spouští vlastní výdejní boxy. Z WE|DO se zároveň stává One by Allegro
Logistický operátor WE|DO by Allegro se mění na One by Allegro. Společnost tak sjednocuje název a identitu značky na všech trzích, na kterých aktuálně působí, a to s cílem přinést lepší služby nejen zákazníkům, ale také obchodníkům. Rebranding přichází souběžně s uvedením One Boxů, tedy vlastních výdejních boxů společnosti Allegro, na český trh.
Přečíst celý článekAllegro přichází na Slovensko
Po úspěšném spuštění tržiště allegro.cz přichází největší nákupní platforma evropského původu také na Slovensko. Nabízí přitom i zboží od tisíců českých obchodníků, kteří tak získávají přístup na nový trh s dosahem na téměř 5,5 milionu potenciálních zákazníků.
Přečíst celý článekČeši letos utratí za dárky téměř osm tisíc
Nadcházející vánoční období je pro mnoho českých spotřebitelů nákupním vrcholem celého roku. Jak vyplývá z průzkumu agentury Perfect Crowd pro allegro.cz, až 94 % Čechů kupuje na Vánoce alespoň jeden dárek. Drtivá většina přitom ideální dárek pro své blízké nevybírá naslepo, ale raději se zeptá.
Přečíst celý článek