DPD díky portálu myDPD for business zjednoduší proces doručování pro firemní zákazníky

20. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Společnost DPD spouští pro registrované firemní zákazníky nový flexibilní portál s transparentním a jednoduchým přístupem k procesu doručování balíků. Na jednom místě tak odesílatelé naleznou seznam všech sledovaných zásilek a mohou si kdykoliv ověřit, zda a kdy byly doručeny příjemci.

Prostřednictvím myDPD for business je také možné zásilky sledovat, přesměrovat na jiné místo, stahovat potvrzení o doručení nebo spravovat přehled objednávek. Odesílatelé navíc zdarma získají přesný přehled o uhlíkové stopě z akreditovaného nástroje určený pro jejich strategické rozhodování. Znají tak dopad své přepravy na životní prostředí včetně detailního výpočtu emisí skleníkových plynů.

V myDPD for business jsou odesílatelům k dispozici jednoduché a přehledné reporty s grafy obsahující důležitá data včetně nejrůznějších statistik od kvality doručení, přesměrování až po dobírky. Portál byl navržen zejména pro obchodní týmy a také zákaznický servis e-shopů.

Z našeho pohledu je stěžejní poskytovat co možná nejlepší služby našim partnerům, velmi často e-shopům, protože jedině pak i oni mohou svým zákazníkům dopřát ten nejkvalitnější servis a pozitivní zákaznickou zkušenost. Věřím, že myDPD for business k tomu výrazně přispěje a pomůže tak zákazníkům v jejich rozvoji a růstu,” vysvětlil Miloš Malaník, generální ředitel DPD.

Češi jsou specifičtí zejména velkou náročností na rychlost doručení z e-shopů a chtějí mít pokud možno co největší kontrolu a rádi také střídají místa doručení - podle nejnovějších dat z největšího evropského průzkumu E-shopper Barometer 69 % pravidelných online nakupujících v Česku preferuje doručení mimo domov (na výdejní místa/do boxů/do kamenných prodejen). Do boxů si nechává doručovat 35 % lidí, na výdejní místa pak 53 %. Více než 2/3 respondentů využívá pravidelně více než jedno doručovací místo.

Portál myDPD for business mohou zdarma využít všichni registrovaní firemní klienti DPD (typicky e-shopy), kteří využívají jejích služeb. Noví zákazníci obdrží přístup do portálu automaticky po registraci. Koncoví zákazníci (příjemci zásilek) mohou nadále využívat oblíbenou mobilní aplikaci myDPD, která je také součástí rodiny myDPD a je na myDPD for business navázána. Díky tomu vzniká datově propojený ekosystém pokrývající jak odesílatele, tak příjemce zásilek.

Podobné články

DPD začíná doručovat do OX Point boxů

12. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
DPD rozšiřuje svou síť DPD Pickup o více než 300 OX Point boxů. Pro zákazníky DPD to znamená rozšíření možností, kde si mohou své balíčky z e-shopů vyzvednout. Po této integraci mohou využít již kolem 8 000 výdejních míst Pickup a boxů po celém Česku a více než 128 000 míst v celé Evropě. Čtěte více

DPD nabízí levnější doručení do výdejních míst a boxů včetně AlzaBoxů

5. 2. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Společnost DPD reaguje na zdražování doručovacích služeb na českém trhu a díky své akci nabízí e-shopům doručení balíků do sítě více než 7 000 výdejních míst Pickup a boxů už od 46 Kč. Iniciativa by měla pomoci e-shopům udržet stávající zákazníky, přivést nové a konkurovat zahraničním hráčům. Čtěte více

Výdejní místa DPD budou nově i na pobočkách České pošty

13. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Česká pošta a DPD začaly spolupracovat na vydávání zásilek. Od 11. listopadu si mohou zákazníci DPD, typicky objednávající na e-shopech, nechat svůj balík poslat nově i na pobočky České pošty. Ty tedy budou nově sloužit i jako výdejní místa DPD Pickup. K 11. listopadu bude tato možnost zavedena na 56 poštách, do konce roku by mělo jít již o více než 850 míst. Čtěte více

Česká pobočka DPD slaví 30 let od svého vzniku

4. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Společnost DPD, součást sítě balíkové přepravy Geopost, letos slaví 30 let od svého založení v roce 1994. Za dobu svého působení DPD zaznamenala mnoho milníků a stala se lídrem v oblasti udržitelné přepravy. Společně s mateřskou společností Geopost se pak zavázala k dosažení čistých nulových emisí do roku 2040. Čtěte více