DPD začíná doručovat do OX Point boxů
Během roku 2024 rostla síť DPD Pickup v Česku o 60 % - rozšířila se například o další Alzaboxy a také navázala spolupráci s Českou poštou, jejíž pobočky se staly výdejnami balíků zmíněné sítě a pomohly tak posílit kapacity zejména před Vánoci a v místech, kde občané nemají jinou možnost vyzvednutí balíku.
„Partnerství s OX Point je pro nás dalším logickým krokem k rozšíření naší sítě, která bude dále růst i v následujících měsících. Chceme být našim zákazníkům pokud možno co nejblíže a s tím nám OX Pointy velmi pomáhají jak ve městech, tak menších obcích, kde často jiná výdejní místa nejsou,” řekl Miloš Malaník, ředitel DPD.
„DPD je největším novým úlovkem v síti zásilkových boxů OX Point. Jedná se o jednoznačně pozitivní zprávu pro ty, kteří využívají našich služeb. DPD je etablovaná společnost na trhu, která zvýší vytíženost našich boxů. Pro lidi to bude znamenat více doručených zásilek v kratším čase, takže důvody ke spokojenosti budou na všech stranách,“ zdůraznil Vladislav Král, provozní ředitel OX Point.
Zájem o doručování do výdejních míst a samoobslužných boxů stále roste. Na konci roku 2024 pokořilo DPD hranici 7 000 výdejních míst a boxů - za rok tedy v Česku narostla síť o více než 60 %. Podle posledních dat z největšího evropského průzkumu E-shopper Barometer 69 % pravidelných online nakupujících v Česku preferuje doručení mimo domov (na výdejní místa/do boxů/do kamenných prodejen). Do boxů si nechává doručovat 35 % lidí, na výdejní místa pak 53 %. Více než 2/3 respondentů využívá pravidelně více než jedno doručovací místo.