DPDgroup

DPD a GLS si v Česku vzájemně otevírají sítě svých výdejních boxů
Novinky

DPD a GLS si v Česku vzájemně otevírají sítě svých výdejních boxů

Společnosti DPD a GLS se domluvily na sdílení svých sítí zhruba 2 100 výdejních boxů. Zákazníkům obou společností tak přibyde mnohem více možností, kde si své balíčky mohou vyzvedávat 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Jde o první spolupráci tohoto typu na českém trhu – dosavadní doručování do partnerských sítí probíhá vždy jednostranně.

Přečíst celý článek
DPD díky portálu myDPD for business zjednoduší proces doručování pro firemní zákazníky
Novinky

DPD díky portálu myDPD for business zjednoduší proces doručování pro firemní zákazníky

Společnost DPD spouští pro registrované firemní zákazníky nový flexibilní portál s transparentním a jednoduchým přístupem k procesu doručování balíků. Na jednom místě tak odesílatelé naleznou seznam všech sledovaných zásilek a mohou si kdykoliv ověřit, zda a kdy byly doručeny příjemci.

Přečíst celý článek
DPD začíná doručovat do OX Point boxů
Novinky

DPD začíná doručovat do OX Point boxů

DPD rozšiřuje svou síť DPD Pickup o více než 300 OX Point boxů. Pro zákazníky DPD to znamená rozšíření možností, kde si mohou své balíčky z e-shopů vyzvednout. Po této integraci mohou využít již kolem 8 000 výdejních míst Pickup a boxů po celém Česku a více než 128 000 míst v celé Evropě.

Přečíst celý článek
DPD v Česku překročilo 5 000 výdejních míst a boxů
Novinky

DPD v Česku překročilo 5 000 výdejních míst a boxů

Přepravní společnost Geopost (dříve DPDgroup), jejíž součástí je i česká DPD, zaznamenává mezi pravidelnými zákazníky e-shopů rostoucí popularitu doručování mimo domov. Podle největšího evropského průzkumu E-shopper Barometer preferuje doručení na výdejní místa nebo do boxů 44 % pravidelných online nakupujících (což je 5% nárůst oproti roku 2022).

Přečíst celý článek
Na internetu nakupuje 69 % Čechů, pravidelně nakupující objedná online více než čtyři balíky měsíčně
Novinky

Na internetu nakupuje 69 % Čechů, pravidelně nakupující objedná online více než čtyři balíky měsíčně

Společnost DPD zveřejnila nejnovější e-commerce průzkum E-shopper barometer, který každoročně analyzuje nákupní chování zákazníků napříč Evropou. Průzkum ukázal, že lidé, kteří nakupují na e-shopech pravidelně, jsou zodpovědní za 88 % všech nákupů. Na jednoho nakupujícího pak připadá 4,1 balíku za měsíc.

Přečíst celý článek
Geopost začne poskytovat přesnější informace o doručování mezinárodních zásilek
Novinky

Geopost začne poskytovat přesnější informace o doručování mezinárodních zásilek

Přepravní síť Geopost, jejíž součástí je i česká DPD, přináší službu pro mezinárodní doručování Day Definite, která poskytuje významné zpřesnění doby mezinárodního doručení i českým zákazníkům.

Přečíst celý článek
Rekordní růst a nové cíle DPDgroup
Novinky

Rekordní růst a nové cíle DPDgroup

Společnost DPD, největší soukromý přepravce v České republice, představila globální strategii „Together & beyond” a zveřejnilo celofiremní výsledky za rok 2020.

Přečíst celý článek
Češi nakoupí online v průměru až 36× krát ročně
Novinky

Češi nakoupí online v průměru až 36× krát ročně

Obliba nákupů na internetu v Česku rok od roku roste, pořád ale nedosahuje průměrných evropských čísel. Míra spokojenosti zákazníků je však vysoká a vysoké jsou i nároky na přepravce. Češi si rádi nechají poradit na sociálních sítích, od rodiny anebo přátel, nejskeptičtější naopak bývají vůči doporučením od youtuberů.

Přečíst celý článek
DPD v ČR a SR od Geis odkoupilo balíkové divize
Novinky

DPD v ČR a SR od Geis odkoupilo balíkové divize

Balíkové společnosti Geis Parcel v Česku a na Slovensku převzala od 14. ledna 2020 společnost DPD. Firmy se na transakci dohodly začátkem listopadu uplynulého roku a akvizice již schválily antimonopolní úřady. DPD tak skokově posiluje své tržní postavení.

Přečíst celý článek
Počet online nákupů přes mobilní zařízení prudce stoupá
Novinky

Počet online nákupů přes mobilní zařízení prudce stoupá

Podle každoročního průzkumu přepravní společnosti DPDgroup roste v Evropě meziročně podíl online nákupů přes mobilní zařízení. M-commerce zaznamenala mezi lety 2016 a 2018 nárůst o 10 % na celkových 54 %. Oblast m-commerce tlačí silně do popředí mileniálové, 62 % z nich nakupuje přes chytré telefony, což je o 13 % více než v roce 2016.

Přečíst celý článek