DPD nabízí levnější doručení do výdejních míst a boxů včetně AlzaBoxů

5. 2. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Společnost DPD reaguje na zdražování doručovacích služeb na českém trhu a díky své akci nabízí e-shopům doručení balíků do sítě více než 7 000 výdejních míst Pickup a boxů už od 46 Kč. Iniciativa by měla pomoci e-shopům udržet stávající zákazníky, přivést nové a konkurovat zahraničním hráčům.

Akce DPD trvá od 1. února do 30. dubna 2025 a zapojit se mohou jak nové e-shopy, které DPD dosud nevyužívaly, tak i ty stávající. Pokud e-shopy nabídky využijí, budou mít možnost cenu za smluvních podmínek využívat i po tomto termínu. Přihlásit se lze přes webové stránky DPD nebo v případě již registrovaných e-shopů i přes vlastního obchodního zástupce.

Jako jeden z největších balíkových přepravců chceme nabídnout e-shopům podmínky, které jim umožní reagovat na aktuální situaci na trhu. Doufáme, že vzhledem k oblibě doručení mimo domov budou z takto výhodné ceny za balík těžit jak samotné e-shopy, tak jejich zákazníci,“ řekl Miloš Malaník, ředitel DPD a dodává „Věřím, že tento krok velmi uvítá řada českých e-shopů, které v poslední době čelí silné konkurenci ze zahraničí, například z Číny.

Oceňujeme iniciativu DPD a jsme rádi, že můžeme přispět ke zlepšení dostupnosti cenově výhodného doručení v Česku. Díky naší spolupráci se podařilo rozšířit tuto nabídku i na více než 2 300 AlzaBoxů, což e-shopům i zákazníkům přináší ještě větší flexibilitu a pohodlí,” vysvětlil místopředseda představenstva Alzy Jakub Krejčíř.

Zájem o doručování do výdejních míst a samoobslužných boxů stále roste. Na konci roku 2024 pokořilo DPD hranici 7000 výdejních míst a boxů - za rok tedy v Česku narostla síť o více než 60 %. Podle posledních dat z největšího evropského průzkumu E-shopper Barometer 69 % pravidelných online nakupujících v Česku preferuje doručení mimo domov (na výdejní místa/do boxů/do kamenných prodejen).

Do boxů si nechává doručovat 35 % lidí, na výdejní místa pak 53 %. Více než 2/3 respondentů využívá pravidelně více než jedno doručovací místo.

Podobné články

Češi chtějí QR kódy. Více než polovina je vyhledává i při nakupování na internetu

5. 6. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: PayU)
Online nakupování je pro Čechy samozřejmostí a stále častěji od něj očekávají maximálně pohodlný, rychlý a transparentní způsob platby. Výsledky aktuálního průzkumu agentury Perfect Crowd pro společnost PayU* ukazují, že platby pomocí QR kódu patří mezi metody, o které mají zákazníci skutečný zájem. Celkem 63 % z nich uvedlo, že by je využívalo častěji, pokud by k tomu měli příležitost. Čtěte více

DPD díky portálu myDPD for business zjednoduší proces doručování pro firemní zákazníky

20. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Společnost DPD spouští pro registrované firemní zákazníky nový flexibilní portál s transparentním a jednoduchým přístupem k procesu doručování balíků. Na jednom místě tak odesílatelé naleznou seznam všech sledovaných zásilek a mohou si kdykoliv ověřit, zda a kdy byly doručeny příjemci. Čtěte více

Čtyři důvody, proč by e-shopy měly implementovat e-mailová schémata

16. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailkit)
V době, kdy Google, Yahoo, Microsoft nebo iCloud zpřísňují pravidla doručování, hledají marketéři e-shopů způsoby, jak zajistit, že jejich sdělení skutečně dorazí do schránky příjemce. Jedním z nejefektivnějších, ale často přehlížených řešení, jsou e-mailová schémata. Čtěte více

DPD začíná doručovat do OX Point boxů

12. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
DPD rozšiřuje svou síť DPD Pickup o více než 300 OX Point boxů. Pro zákazníky DPD to znamená rozšíření možností, kde si mohou své balíčky z e-shopů vyzvednout. Po této integraci mohou využít již kolem 8 000 výdejních míst Pickup a boxů po celém Česku a více než 128 000 míst v celé Evropě. Čtěte více