Allegro urychluje mezinárodní doručení. Pomůže mu WE|DO

13. 9. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Allegro)
Společnost Allegro spouští novou službu Allegro International Delivery, která je postavena na kombinaci řešení více logistických partnerů pro první a poslední míli. Hlavním operátorem odpovědným za poslední míli v Česku se stala společnost WE|DO.

Služba funguje pod jednotným systémem Allegro, který je vybudován tak, aby integroval informace od více logistických poskytovatelů. Za svoz zásilek od prodejců v Polsku bude odpovědná společnost InPost. Koncovým zákazníkům v Česku bude zásilky jako hlavní operátor „na poslední míli“ doručovat společnost WE|DO. Nová služba je koncipována tak, aby umožňovala bezproblémovou výměnu informací mezi všemi zúčastněnými stranami a zároveň poskytovala kupujícím aktuální informace o stavu doručení jejich zásilek. Allegro International Delivery je od začátku vystavěna s důrazem na co nejvyšší nákladovou efektivitu, přičemž nejprve byla spuštěna pro dodávky z Polska do Česka a v budoucnu by se měla rozšířit i do dalších zemí.

Neustále usilujeme o zlepšování rychlosti, spolehlivosti i nákladové efektivity doručovacích služeb, které využívá více než 20 000 obchodníků prodávajících na našem českém tržišti allegro.cz. Tento nový model je skvělou zprávou pro zákazníky i prodejce, zajišťuje totiž rychlou a cenově výhodnou přeshraniční dopravu,“ okomentoval Jakub Kłoczewiak, chief operating officer Allegra.

WE|DO je hlavním operátorem pro tzv. poslední míli, přičemž ústředním překladištěm pro přeshraniční přepravu balíků je centrální depo v Ostředku. V první fázi projektu budou balíky doručovány na téměř 3 500 odběrných míst dostupných v síti WE|DO i prostřednictvím door-to-door kurýrní služby, tedy přímo do rukou koncových zákazníků. Zapojení WE|DO do služby Allegro International Delivery znamená další rozšíření jeho kompetencí nad rámec nynějšího doručování vnitrostátních zásilek pro allegro.cz (od českých obchodníků) či podpory programu Allegro Smart!. Ten svým předplatitelům z řad zákazníků nabízí bezplatné doručování a vracení zásilek, přičemž i u této služby WE|DO zajišťuje door-to-door doručení.

Užší spolupráce s Allegro při jeho vstupu do České republiky a rozšiřování jeho doručovacích služeb má na činnost WE|DO silný dopad. Dává nám nové příležitosti k rozvoji našeho podnikání, což hezky dokládá i naše nedávno spuštěná náborová kampaň, jejímž cílem je v následujících měsících základnu dopravců rozšířit o dalších 500 řidičů,“ popsala Denisa Uhrová, HR business partner WE|DO.

Platforma allegro.cz byla spuštěna v květnu letošního roku. Nyní nabízí produkty od více než 20 tisíc prodejců, kteří přinášejí českým zákazníkům přes 150 milionů nabídek. V České republice tak jde o zdaleka největší výběr zboží nabízeného pod jednou střechou.

Allegro International Delivery rozšiřuje stávající možnosti doručení, platforma totiž již nyní nabízí dodání zboží téměř kamkoli v Evropské unii prostřednictvím dopravců DPD a DHL. Kromě toho si obchodníci mohou vybrat doručení do českých výdejních míst nebo balíkomatů vlastněných logistickou společností Zásilkovna, která přepravu zajišťuje ve spolupráci s Poczta Polska.

Podobné články

DPD díky portálu myDPD for business zjednoduší proces doručování pro firemní zákazníky

20. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Společnost DPD spouští pro registrované firemní zákazníky nový flexibilní portál s transparentním a jednoduchým přístupem k procesu doručování balíků. Na jednom místě tak odesílatelé naleznou seznam všech sledovaných zásilek a mohou si kdykoliv ověřit, zda a kdy byly doručeny příjemci. Čtěte více

DPD začíná doručovat do OX Point boxů

12. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
DPD rozšiřuje svou síť DPD Pickup o více než 300 OX Point boxů. Pro zákazníky DPD to znamená rozšíření možností, kde si mohou své balíčky z e-shopů vyzvednout. Po této integraci mohou využít již kolem 8 000 výdejních míst Pickup a boxů po celém Česku a více než 128 000 míst v celé Evropě. Čtěte více

Velký test e-shopů: Jak si vedly české online obchody pohledem odborníků z e-commerce?

11. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Shopsys, Skladon, Retino)
Třetí ročník rozsáhlého testování české e-commerce scény se nově uskutečnil pod názvem Velký test e-shopů. Společnosti Shopsys, Skladon a Retino v něm opět v průběhu vánoční špičky hodnotily standardy českých e-shopů, které zásadně ovlivňují zákaznickou zkušenost – uživatelskou přívětivost nákupního košíku, úroveň logistiky a kvalitu vratkových procesů. Čtěte více

Výdejní boxy jsou i přes své slabiny nejvyužívanější. Jaké další služby by zákazníci ocenili?

17. 2. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DODO)
Lednová data ohledně nakupování jasně ukazují, že online nákupy jsou již skutečně nedílnou součástí života. Mezi metodami doručení čím dál jasněji dominují doručovací boxy, které využily dvě třetiny nakupujících. Data ovšem ukazují i jejich slabiny a také volání zákazníků po možnosti doručování zásilek domů v předem vybraném dni a konkrétních časových slotech. Čtěte více