Allegro urychluje mezinárodní doručení. Pomůže mu WE|DO

13. 9. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Allegro)
Společnost Allegro spouští novou službu Allegro International Delivery, která je postavena na kombinaci řešení více logistických partnerů pro první a poslední míli. Hlavním operátorem odpovědným za poslední míli v Česku se stala společnost WE|DO.

Služba funguje pod jednotným systémem Allegro, který je vybudován tak, aby integroval informace od více logistických poskytovatelů. Za svoz zásilek od prodejců v Polsku bude odpovědná společnost InPost. Koncovým zákazníkům v Česku bude zásilky jako hlavní operátor „na poslední míli“ doručovat společnost WE|DO. Nová služba je koncipována tak, aby umožňovala bezproblémovou výměnu informací mezi všemi zúčastněnými stranami a zároveň poskytovala kupujícím aktuální informace o stavu doručení jejich zásilek. Allegro International Delivery je od začátku vystavěna s důrazem na co nejvyšší nákladovou efektivitu, přičemž nejprve byla spuštěna pro dodávky z Polska do Česka a v budoucnu by se měla rozšířit i do dalších zemí.

Neustále usilujeme o zlepšování rychlosti, spolehlivosti i nákladové efektivity doručovacích služeb, které využívá více než 20 000 obchodníků prodávajících na našem českém tržišti allegro.cz. Tento nový model je skvělou zprávou pro zákazníky i prodejce, zajišťuje totiž rychlou a cenově výhodnou přeshraniční dopravu,“ okomentoval Jakub Kłoczewiak, chief operating officer Allegra.

WE|DO je hlavním operátorem pro tzv. poslední míli, přičemž ústředním překladištěm pro přeshraniční přepravu balíků je centrální depo v Ostředku. V první fázi projektu budou balíky doručovány na téměř 3 500 odběrných míst dostupných v síti WE|DO i prostřednictvím door-to-door kurýrní služby, tedy přímo do rukou koncových zákazníků. Zapojení WE|DO do služby Allegro International Delivery znamená další rozšíření jeho kompetencí nad rámec nynějšího doručování vnitrostátních zásilek pro allegro.cz (od českých obchodníků) či podpory programu Allegro Smart!. Ten svým předplatitelům z řad zákazníků nabízí bezplatné doručování a vracení zásilek, přičemž i u této služby WE|DO zajišťuje door-to-door doručení.

Užší spolupráce s Allegro při jeho vstupu do České republiky a rozšiřování jeho doručovacích služeb má na činnost WE|DO silný dopad. Dává nám nové příležitosti k rozvoji našeho podnikání, což hezky dokládá i naše nedávno spuštěná náborová kampaň, jejímž cílem je v následujících měsících základnu dopravců rozšířit o dalších 500 řidičů,“ popsala Denisa Uhrová, HR business partner WE|DO.

Platforma allegro.cz byla spuštěna v květnu letošního roku. Nyní nabízí produkty od více než 20 tisíc prodejců, kteří přinášejí českým zákazníkům přes 150 milionů nabídek. V České republice tak jde o zdaleka největší výběr zboží nabízeného pod jednou střechou.

Allegro International Delivery rozšiřuje stávající možnosti doručení, platforma totiž již nyní nabízí dodání zboží téměř kamkoli v Evropské unii prostřednictvím dopravců DPD a DHL. Kromě toho si obchodníci mohou vybrat doručení do českých výdejních míst nebo balíkomatů vlastněných logistickou společností Zásilkovna, která přepravu zajišťuje ve spolupráci s Poczta Polska.

Podobné články

Z-BOXy od Zásilkovny jsou nově v obchodech Žabka, dostupné i o svátcích

26. 6. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Packeta)
Nakoupit si pečivo a rovnou vyzvednout balíček? Ano. Zásilkovna a Žabka propojují své služby a přinášejí zákazníkům pohodlí 21. století – výdejní Z-BOX uvnitř prodejny. A to i ve svátky nebo pozdě večer. Čtěte více

DPD díky portálu myDPD for business zjednoduší proces doručování pro firemní zákazníky

20. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Společnost DPD spouští pro registrované firemní zákazníky nový flexibilní portál s transparentním a jednoduchým přístupem k procesu doručování balíků. Na jednom místě tak odesílatelé naleznou seznam všech sledovaných zásilek a mohou si kdykoliv ověřit, zda a kdy byly doručeny příjemci. Čtěte více

DPD začíná doručovat do OX Point boxů

12. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
DPD rozšiřuje svou síť DPD Pickup o více než 300 OX Point boxů. Pro zákazníky DPD to znamená rozšíření možností, kde si mohou své balíčky z e-shopů vyzvednout. Po této integraci mohou využít již kolem 8 000 výdejních míst Pickup a boxů po celém Česku a více než 128 000 míst v celé Evropě. Čtěte více

Velký test e-shopů: Jak si vedly české online obchody pohledem odborníků z e-commerce?

11. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Shopsys, Skladon, Retino)
Třetí ročník rozsáhlého testování české e-commerce scény se nově uskutečnil pod názvem Velký test e-shopů. Společnosti Shopsys, Skladon a Retino v něm opět v průběhu vánoční špičky hodnotily standardy českých e-shopů, které zásadně ovlivňují zákaznickou zkušenost – uživatelskou přívětivost nákupního košíku, úroveň logistiky a kvalitu vratkových procesů. Čtěte více