Obchod

Jak úspěšná je vaše internetová prezentace?
Novinky

Jak úspěšná je vaše internetová prezentace?

Mnoho firem utrácí desítky tisíc korun za svou internetovou propagaci. Vůbec přitom ale nesledují, zda jim vlastně vydělává nějaké peníze.

Přečíst celý článek
Největší „tajemství“ prosperujících firem
Novinky

Největší „tajemství“ prosperujících firem

Dnešní tip slibuje „tajemství“, uvozovky ale uvádím schválně. Oním tajemstvím je totiž postup, který mnoho z nás přehlíží. Získáme nebo vymyslíme produkt, přijdeme za zákazníkem s nabídkou, zákazník si jej koupí a my začneme hledat další zákazníky, kterým bychom jej mohli nabídnout.

Přečíst celý článek
Na co si stěžují zákazníci u vaší konkurence?
Novinky

Na co si stěžují zákazníci u vaší konkurence?

Minulý týden jsem vám popisoval, jak zákazníci chtějí slyšet, v čem je vaše firma jiná než ostatní. Pokud svou odlišnost stále hledáte, zkuste následující rady.

Přečíst celý článek
Proč si to mám koupit právě u vás?
Novinky

Proč si to mám koupit právě u vás?

Jedna z prvních otázek, kterou ve firmách kladu při osobních konzultacích, zní: „Proč si mají zákazníci vybrat vás, a ne vaši konkurenci?“

Přečíst celý článek
Je vás vidět na internetu?
Novinky

Je vás vidět na internetu?

Víte, jak rychle na vaši firmu narazí na internetu člověk, který uvažuje o koupi vašich produktů či služeb? Nepříjemným překvapením pro mnoho firem je odpověď, že vlastně nejsou vůbec vidět.

Přečíst celý článek
Koho oslovit, aby na vaši nabídku reagoval
Novinky

Koho oslovit, aby na vaši nabídku reagoval

Pokud prodáváte své produkty firmám nebo do domácností, mnohdy si musíte odpovědět na otázku, komu je vlastně nabídnout?

Přečíst celý článek
Kolik lodí posíláte mezi zákazníky
Novinky

Kolik lodí posíláte mezi zákazníky

Pokud vám jde z marketingové hatmatilky občas hlava kolem, následující analogie jednoduše vystihuje, o co nám při prodeji vlastně jde.

Přečíst celý článek
Sledování práce zaměstnanců má své hranice
Novinky

Sledování práce zaměstnanců má své hranice

Umíte poradit firmám, co mohou na PC svých zaměstnanců sledovat a co už je „přes čáru“? Poučte se a buďte na případné otázky při nabízení softwaru pro sledování připraveni.

Přečíst celý článek
Skrytý poklad ve vaší firmě
Novinky

Skrytý poklad ve vaší firmě

V pohádce o Šípkové Růžence přišel princ k nevěstě a polovině království tak, že probudil spící princeznu. Něco podobného můžete udělat i vy.

Přečíst celý článek
3D tisk – obchodní příležitost – 5. díl
Novinky

3D tisk – obchodní příležitost – 5. díl

Poslední část našeho seriálu o 3D tisku pojednává o tom, k čemu všemu již byly 3D tiskárny využity a k jakým obchodním příležitostem se hodí. Jako první příklad využití 3D tisku nám poslouží zahraniční architektura, potažmo stavebnictví.

Přečíst celý článek