Komunikace

Řešení OneConnect od GFI posílí zabezpečení e-mailové komunikace
Novinky

Řešení OneConnect od GFI posílí zabezpečení e-mailové komunikace

Společnost GFI představila betaverzi své cloudové platformy pro zajištění bezpečnosti a kontinuity podnikové elektronické pošty OneConnect Beta. Řešení umožní chránit podnikovou infrastrukturu před spamy, viry, malwarovými hrozbami a výpadky e-mailového provozu.

Přečíst celý článek
Microsoft rozšířil možnosti týmové spolupráce v Office 365
Novinky

Microsoft rozšířil možnosti týmové spolupráce v Office 365

Nové pracovní prostředí Microsoft Teams je založeno na chatové komunikaci a dále zlepšuje možnosti spolupráce v Microsoft Office 365.

Přečíst celý článek
OKsystem představil platformu pro zabezpečenou komunikaci
Novinky

OKsystem představil platformu pro zabezpečenou komunikaci

Na trh s aplikacemi pro bezpečnou komunikaci byla uvedena česká služba Babelnet, která zajistí šifrovanou komunikaci mezi počítači s Windows nebo macOS a mobilními zařízeními se systémy iOS, Android a BlackBerry, nezávisle na zařízení, místu a způsobu připojení.

Přečíst celý článek
Cisco Meeting Server propojí Skype for Business s dalšími platformami pro videokonference
Novinky

Cisco Meeting Server propojí Skype for Business s dalšími platformami pro videokonference

Společnost Cisco představila řešení Meeting Server, které dokáže propojit firemní nástroje pro videokonference všech velkých výrobců. Novinka umožňuje vytvořit jednu virtuální místnost, kam se mohou připojit uživatelé nástrojů Cisco, Skype for Business, Polycom, Avaya a dalších.

Přečíst celý článek
Pavol Golha z GFI: Potřeby IT oddělení pokryjeme komplexním řešením
Rozhovory

Pavol Golha z GFI: Potřeby IT oddělení pokryjeme komplexním řešením

Společnost GFI nabízí široké portfolio produktů sahající od e-mailové a faxové komunikace, přes zálohování a archivování až po počítačovou bezpečnost. O tom, proč byste se měli o řešení společnosti GFI zajímat a nabídnout je svým zákazníkům, jsme si měli možnost popovídat s Pavolem Golhou, obchodním ředitelem GFI pro globální obchod.

Přečíst celý článek
Polovina zaměstnanců si posílá práci domů přes soukromý e-mail
Novinky

Polovina zaměstnanců si posílá práci domů přes soukromý e-mail

Podle průzkumu Microsoftu oproti loňsku výrazně vzrostl počet zaměstnanců malých a středních firem, kteří k zajištění vzdáleného přístupu k datům používají bezpečné firemní nástroje. Současně však vzrostl i počet lidí, kteří si práci domů posílají přes soukromý e-mail.

Přečíst celý článek
SMSEagle představil novou verzi SMS brány NXS-9750-3G
Novinky

SMSEagle představil novou verzi SMS brány NXS-9750-3G

Novinka pro automatické rozesílání a příjem SMS zpráv nabízí ve srovnání s předchozí generací vyšší výkon a dvakrát větší propustnost. Svými vlastnostmi zařízení cílí na náročné uživatele, administrátory sítí nebo webové vývojáře.

Přečíst celý článek
Panasonic představil systém pro firemní komunikaci UC Pro
Novinky

Panasonic představil systém pro firemní komunikaci UC Pro

Společnost Panasonic uvedla na trh systém jednotné komunikace UC Pro, který ve spojení s digitální ústřednou řady KX-NS vytváří kompletní komunikační řešení pro střední a velké firmy.

Přečíst celý článek
Nová podniková řešení Dell pro oblasti telekomunikací, webových technologií a služeb
Novinky

Nová podniková řešení Dell pro oblasti telekomunikací, webových technologií a služeb

Dell představil produktovou řadu Datacenter Scalable Solutions (DSS) určenou pro oblasti webových technologií, telekomunikací, hostingových společností, rafinérského průmyslu a výzkumných organizací. Řešení spoléhají na nový provozní model založený na rychlých, škálovatelných a opakovatelných procesech.

Přečíst celý článek
Neogenia Voice dokáže získat zpětnou vazbu od stovek telefonních čísel naráz
Novinky

Neogenia Voice dokáže získat zpětnou vazbu od stovek telefonních čísel naráz

Společnost Neogenia představila novou službu pro uskutečnění automatických hlasových hovorů. Neogenia Voice slouží pro zasílání hromadných hlasových zpráv až na stovky telefonních čísel naráz včetně okamžitého sběru zpětné vazby s možností obsluhy přes administrační rozhraní nebo klientské API.

Přečíst celý článek