Komunikace
Čeho se firmy bojí při změně komunikační platformy a proč jsou jejich obavy zbytečné
Velmi konzervativní přístup volí české firmy při používání komunikačních platforem pro týmovou spolupráci a sdílení pracovních dokumentů. Pokud zvolí nějakou platformu, drží se jí většinou léta, a i když jim časem už nemusí zcela vyhovovat, raději si ji nechávají. Česká komunikační platforma IceWarp dotazováním svých klientů zjistila, jaké největší obavy se pojí se změnou komunikační platformy.
Přečíst celý článekPražská konference Cisco Connect se zaměřila na trendy a inovace v ICT
V prostorách pražského O2 Universa se uskutečnila konference Cisco Connect 2025, jedna z největších akcí v ČR zaměřených na ICT. Akci, jejímž hlavním tématem byla kyberbezpečnost, navštívilo více než 800 profesionálů i technologických nadšenců.
Přečíst celý článekNew Calling od Huawei přinese nový rozměr komunikace
Společnost Huawei pracuje na rozvoji a standardizaci technologie New Calling (NC), jež přináší pokročilé možnosti pro telefonní a videohovory, které díky ní mohou být kvalitnější, chytřejší a interaktivnější. Nabízí širokou škálu funkcí, včetně UHD hlasových a video hovorů, a umožní rozvoj služeb jako okamžitý inteligentní překlad, využití rozšířené reality a rozvoj interaktivních klientských nabídek.
Přečíst celý článekAnnex NET a innovaphone představily novinky z oblasti podnikové spolupráce
Společnosti Annex NET a innovaphone pozvaly své obchodní partnery na představení technologických novinek v příjemném golfovém prostředí Bistra Green v pražské Hostivaři. Účastníci se mohli seznámit se softwarovou platformou myApps, řešením innovaphone Conferencing i dalšími produkty a službami.
Přečíst celý článekUmělá inteligence ovládla mítinky ve firmách
AI je tématem číslo jedna v 96 % mítinků ve firmách. A manažeři firem se domnívají, že právě umělá inteligence posune jejich zaměstnance dál. Tomuto trendu věří podle průzkumu společnosti Capgemini celkem 70 % z nich.
Přečíst celý článekKomunikace pomocí cloudu vytváří spokojenější zákazníky i věrnější zaměstnance
Získat, a hlavně udržet zákazníka v konkurenčním prostředí představuje náročný oříšek. Kvalitní produkt či služba v současné době – více než kdy jindy – představuje sice nutnou, ale nikoliv postačující podmínku. O tom, jestli spotřebitel zůstane, nebo odejde ke konkurenci, v první řadě rozhoduje, zákaznická zkušenost. A ta se rodí z komunikace.
Přečíst celý článek„Omnichannel” jako základ úspěchu komunikace se zákazníky?
Pandemie koronaviru se stala akcelerátorem změn v oblasti zákaznické komunikace. Přestože se na jistou dobu zcela přesunula do online prostředí, ukázalo se, že pro některé cílové skupiny je nutné nadále volit tradiční formy oslovení. Většina společností proto volí tzv. omnichannel komunikaci, tedy tu nejvhodnější a individuálně cílenou podle celé řady faktorů.
Přečíst celý článekDell: webová kamera Dell Pro
Společnost Dell Technologies rozšířila své portfolio zařízení pro vzdálenou spolupráci o webovou kameru Dell Pro. Webová kamera s rozlišením 2K QHD nabízí lepší obraz než Full HD (1 080p) modely a poskytuje videopřenos v jasných a živých barvách a profesionální kvalitě za jakýchkoliv světelných podmínek.
Přečíst celý článekHP Inc. získalo výrobce (tele)komunikačního příslušenství Poly
Americký výrobce touto akvizicí posiluje své postavení v oblasti hybridních pracovních prostředí, která bude díky rychle rostoucí popularitě různých kombinovaných a vzdálených způsobů práce a home officů do budoucna růst. HP za poskytovatele řešení pro týmovou kolaboraci zaplatilo 3,3 miliardy USD.
Přečíst celý článekPřichází renesance (digitálního) faxování?
Jedním z přehlížených důsledků pokračující pandemie Covidu-19 jsou změny v oblasti faxové komunikace. Řada organizací se rozhodla přejít na řešení, která umožňují posílat a přijímat faxové zprávy i vzdáleným uživatelům, kteří například musejí z důvodu izolace pracovat z domova.
Přečíst celý článek