Heureka.cz

ShopRoku 2019: Lidl-shop, Spokojenýpes.cz a další
Novinky

ShopRoku 2019: Lidl-shop, Spokojenýpes.cz a další

Heureka.cz už pojedenácté vyhlásila výsledky soutěže ShopRoku. Nejkvalitnějším e-shopem na českém trhu (Absolutní vítěz Ceny kvality) se stal e-shop Spokojenýpes.cz, který po třech letech vystřídal na první příčce tuzemského giganta s parfémy e-shop Notino.cz. V Ceně popularity udělili letos zákazníci 180 000 hlasů, „zlatý hattrick“ získal e-shop ONLINESHOP.cz. Jak si vedly další obchody?

Přečíst celý článek
Heureka vyhlásila nejoblíbenější produkty českého internetu roku 2019
Novinky

Heureka vyhlásila nejoblíbenější produkty českého internetu roku 2019

Anketa o nejoblíbenější produkt na českém internetu, soutěž Produkt Roku 2019, zná své vítěze. Kategorii mobilních telefonů ovládl Xiaomi Redmi Note 7, mezi notebooky kraluje Apple MacBok Air 2017. Kategorii erotických pomůcek poprvé ovládla hračka pro muže.

Přečíst celý článek
Během prvního pololetí utratili Češi v e-shopech 58 miliard korun
Novinky

Během prvního pololetí utratili Češi v e-shopech 58 miliard korun

Češi v e-shopech nakupují rádi, každý rok o něco více. Potvrdil to obrat českých e-shopů v první polovině letošního roku, který meziročně vzrostl o 13 %. V uplynulém pololetí nechali Češi v e-shopech 58 miliard korun, tedy o 6,5 miliardy více než vloni.

Přečíst celý článek
ShopRoku 2018: Bodovaly stálice i úplní nováčci. A jak si vedli zástupci IT?
Novinky

ShopRoku 2018: Bodovaly stálice i úplní nováčci. A jak si vedli zástupci IT?

Už podesáté vyhlásil nákupní rádce Heureka.cz nejpopulárnější a nejkvalitnější e-shopy na českém trhu. Kromě již osvědčených e-shopů bodovalo o i několik nováčků, z nichž někteří vás možná překvapí.

Přečíst celý článek
Infografika: České e-commerce se daří, Češi v e-shopech utratili 135 miliard korun
Novinky

Infografika: České e-commerce se daří, Češi v e-shopech utratili 135 miliard korun

Další úspěšný rok za sebou mají české e-shopy. Jejich obrat za rok 2018 dosáhl 135 miliard korun, jak vyplývá z analýzy nákupního rádce Heureka.cz a Asociace pro elektronickou komerci. Meziročně tedy Češi utráceli o 17 % více. Celkově největší objem peněz utratili zákazníci na internetu za známé značky elektroniky, konkrétně za Samsung, Apple a Xiaomi.

Přečíst celý článek
Za první pololetí Češi v e-shopech utratili 51,5 miliardy korun
Novinky

Za první pololetí Češi v e-shopech utratili 51,5 miliardy korun

V uplynulém pololetí nakoupili Češi online zboží za 51,5 miliardy korun. Utráceli tak opět více než za stejné období vloni, a to o 11 %. Meziroční nárůst zbrzdilo letní počasí, které přišlo do Česka prakticky už v dubnu.

Přečíst celý článek
Známe nejlepší české e-shopy roku 2017
Novinky

Známe nejlepší české e-shopy roku 2017

Nejkvalitnějším e-shopem na českém trhu byl v uplynulém roce e-shop s parfémy Notino.cz – už podruhé za sebou se stal absolutním vítězem Ceny kvality soutěže ShopRoku. Nejvíce hlasů od internetových uživatelů dostal e-shop ONLINESHOP.cz a cenu Heureky získal e-shop Mixit.

Přečíst celý článek
Infografika: Česká e-commerce loni utržila 115 miliard korun
Novinky

Infografika: Česká e-commerce loni utržila 115 miliard korun

Tuzemská e-commerce vloni zaznamenala další rekordní růst. Češi na internetu utratili meziročně o 18 % více a celkem na účty českých e-shopů poslali 115 miliard korun.

Přečíst celý článek
Dny dopravy zdarma: Zákazníci v zapojených e-shopech utratili přes půl miliardy korun
Novinky

Dny dopravy zdarma: Zákazníci v zapojených e-shopech utratili přes půl miliardy korun

Šestý prodloužený ročník akce Dny dopravy zdarma náležitě odstartoval vánoční sezónu. Zákazníci v e-shopech zapojených do akce utratili přes půl miliardy (592,8 milionu) korun a uskutečnili 427 400 objednávek. Nejvíce se objednávaly knihy, parfémy, doplňky stravy, stolní hry nebo třeba stavebnice Lego.

Přečíst celý článek
Češi udělí 12 000 hodnocení e-shopů denně
Novinky

Češi udělí 12 000 hodnocení e-shopů denně

Vloni zákazníci udělili v průměru 12 000 recenzí a hodnocení denně. Negativní je přitom jen každá 25. recenze. U některých e-shopů je to dokonce až každá stá recenze.

Přečíst celý článek