Komunikaci celé skupiny Heureka Group vede Martin Žabka

14. 4. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka)
Komunikační tým skupiny Heureka Group od března 2021 vede Martin Žabka, který nastoupil na nově vytvořenou pozici Group Head of Communications. Ve své nové roli je zodpovědný za mediální komunikaci, interní komunikaci, sociální sítě a za oblast firemní odpovědnosti pro skupinu devíti zemí střední a východní Evropy, ve kterých Heureka Group působí.

„Heureka Group je nejsilnějším hráčem e‑commerce v regionu CEE a během příštích let má ambici stát se největším online tržištěm v Evropě. Jedním z mých hlavních cílů bude posilovat pozici skupiny jako lídra evropského online nakupování,“ uvedl Martin Žabka a dodal: „Mám radost, že stávám součástí firmy, která má skutečný každodenní vliv na lidi a jako bonus má jedinečnou firemní kulturu.“

Jedním z dalších cílů Martina Žabky bude posílení Heureky jako klíčového partnera pro značky i e‑shopy jako poskytovatele datových analýz a statistik o nákupním chování zákazníků ze všech devíti zemí.

Martin Žabka získal více jak dvacetileté profesní zkušenosti v public relations, interní komunikaci a CSR ve společnostech O2, CETIN, Siemens, Sport Invest Group, Honeywell, nebo Novartis. Bohatou komunikační praxi doplnil i v PR agentuře AMI Communications, člena globální komunikační sítě Edelman. Vystudoval Fakultu multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a mezi jeho záliby patří cestování, filmy v klubu náročného diváka, botanika a planespotting.

Štítky: 

Podobné články

Česká e-commerce vloni meziročně ztratila šest procent

10. 1. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka)
Česká e-commerce zakončila rok 2023 s celkovým obratem 185 miliard korun. Jde tak o šestiprocentní pokles oproti předešlému roku. Celkové roční skóre vylepšil tradičně nejsilnější poslední kvartál, který se po mnoha měsících propadu dostal do 2% růstu. Trh se díky klesající inflaci i příchodu zahraničních hráčů začal oživovat, dařilo se zejména velkým e-shopům. Čtěte více

Česká e-commerce se ve třetím čtvrtletí kvůli obavám z vysokých cen a nečekaných výdajů propadla o 11 %

11. 10. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Lidé kvůli obavám z vysokých cen stále odkládají své nákupy, hledají výhodné nabídky i při nákupu levnějšího zboží a čekají na slevové akce. Opatrnost při nakupování potvrzuje i výsledek české e-commerce za uplynulý kvartál – podle Heureky se její obrat zhoršil o tři procentní body oproti předchozím třem měsícům a o 11 % oproti loňsku. Čtěte více

Heureku povede David Chmelař. Braverman se stává poradcem vedení

15. 9. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka)
Heureka Group („Heureka“) jmenovala Davida Chmelaře generálním ředitelem společnosti. Dosavadní CEO Tomáš Braverman se stává nevýkonným poradcem představenstva Heureky. Čtěte více

Česká e-commerce si vloni pohoršila o 12 %, přesto překonala rok 2020

5. 1. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK a Heureka)
Obrat e-shopů v roce 2022 skončil 12 % pod úrovní roku 2021, o miliardu však překonal útraty Čechů na internetu v roce 2020. Pro e-shopy bylo v loňském roce charakteristické rozšiřování jejich sortimentu i pokles jejich celkového počtu. Čtěte více