Komunikaci celé skupiny Heureka Group vede Martin Žabka

14. 4. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka)
Komunikační tým skupiny Heureka Group od března 2021 vede Martin Žabka, který nastoupil na nově vytvořenou pozici Group Head of Communications. Ve své nové roli je zodpovědný za mediální komunikaci, interní komunikaci, sociální sítě a za oblast firemní odpovědnosti pro skupinu devíti zemí střední a východní Evropy, ve kterých Heureka Group působí.

„Heureka Group je nejsilnějším hráčem e‑commerce v regionu CEE a během příštích let má ambici stát se největším online tržištěm v Evropě. Jedním z mých hlavních cílů bude posilovat pozici skupiny jako lídra evropského online nakupování,“ uvedl Martin Žabka a dodal: „Mám radost, že stávám součástí firmy, která má skutečný každodenní vliv na lidi a jako bonus má jedinečnou firemní kulturu.“

Jedním z dalších cílů Martina Žabky bude posílení Heureky jako klíčového partnera pro značky i e‑shopy jako poskytovatele datových analýz a statistik o nákupním chování zákazníků ze všech devíti zemí.

Martin Žabka získal více jak dvacetileté profesní zkušenosti v public relations, interní komunikaci a CSR ve společnostech O2, CETIN, Siemens, Sport Invest Group, Honeywell, nebo Novartis. Bohatou komunikační praxi doplnil i v PR agentuře AMI Communications, člena globální komunikační sítě Edelman. Vystudoval Fakultu multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a mezi jeho záliby patří cestování, filmy v klubu náročného diváka, botanika a planespotting.

Štítky: 

Podobné články

Kdo se může pochlubit titulem ShopRoku od Heureky?

20. 4. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka)
Celkem 200 000 hlasů rozhodlo v letošním, už dvanáctém, ročníku soutěže ShopRoku o jejím vítězi. Více než tisíc přihlášených e-shopů a šest milionů recenzí, tak zní shrnutí tří hlavních kategorií, které Heureka každoročně vyhlašuje v soutěži ShopRoku. Čtěte více

Vloni se v Česku na internetu prodalo zboží a služby za 196 miliard korun

8. 1. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Internetové obchody zažily v roce 2020 podle očekávání rekordní rok. Podle Asociace pro elektronickou komerci (APEK) a nákupního rádce Heureka.cz dosáhly obraty e-shopů 196 miliard korun, což znamená meziroční růst 26 %. Podíl české e-commerce na maloobchodu v ČR přesáhl 16 %, což znamená skokový růst o přibližně tři procentní body. Čtěte více

Infografika: Koronavirus a nákupy on-line? 51 % Čechů nakoupilo zboží navíc

5. 1. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Rok 2020 byl ve znamení on-line nákupů. Češi rekordně utráceli a e-commerce se na celém maloobchodě podílela z 16 %. Změny v běžném životě, které přinesl koronovirus a související omezení, ale znamenaly také potřebu pořídit si nové zboží, ať již šlo o více času stráveného doma, home office, distanční výuku či sportování. Čtěte více

Říjnová e-commerce rostla o 31 %

18. 11. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka)
Byť se kamenné obchody zavřely až koncem měsíce, měla vládní opatření ve spojení se začátkem vánoční sezóny na růst e-commerce velký vliv. Nákupní rádce Heureka.cz srovnal meziroční růst top kategorií na internetu během první a druhé koronavirové krize. Čtěte více