E-mailing

Kolik je třeba e-mailů k úspěšnému prodeji?
Novinky

Kolik je třeba e-mailů k úspěšnému prodeji?

Protipandemická opatření od základů změnila způsob práce obchodníků a komunikaci se zákazníky. To, co si obě strany dříve předávaly na osobních schůzkách, se nyní ještě více přesouvá do online světa.

Přečíst celý článek
Mailkit: Dvě třetiny příjemců otevírají e-maily na osobních počítačích, třetina na mobilech
Novinky

Mailkit: Dvě třetiny příjemců otevírají e-maily na osobních počítačích, třetina na mobilech

Společnost Mailkit připravila infografiku věnující se trendům v e-mail marketingu za několik posledních let. Z dat například vyplývá, že více než čtvrtina e-mailů je otevřena do dvou hodin od doručení. Přes tři čtvrtiny zpráv je poté zobrazeno do 24 hodin od doručení.

Přečíst celý článek
Vylepšete svůj e-mailový marketing automatizovanými kampaněmi
Novinky

Vylepšete svůj e-mailový marketing automatizovanými kampaněmi

Šetří čas, peníze i nervy. Řeč je o automatizacích, které dnes neodlučitelně patří k modernímu e-mailingu. Kromě tří již zmíněných faktorů jsou automatické kampaně oproti klasickým rozesílkám výhodnější i díky větší doručitelnosti či vyšší míře proklikovosti. Dokáží rovněž citlivěji reagovat na chování zákazníka.

Přečíst celý článek
Účtování aneb co přinesly tři roky s GDPR pro e-mailový marketing?
Novinky

Účtování aneb co přinesly tři roky s GDPR pro e-mailový marketing?

Den, po kterém již nebude nic jako dřív – tak byl mnohdy z pohledu e-mailingu vnímán 25. květen 2018. Na scéně se objevilo GDPR, jež zásadně promluvilo do možností fungování (nejen) tohoto marketingového nástroje.

Přečíst celý článek
Nejlepší cesta k zákazníkům vede přes e-mail aneb výhody e-mail marketingu
Novinky

Nejlepší cesta k zákazníkům vede přes e-mail aneb výhody e-mail marketingu

Cena, efektivita, ziskovost. Tak by se daly krátce popsat hlavní důvody, proč si e-mailing dlouhodobě udržuje výsostné postavení mezi online marketingovými kanály. Mohlo by se zdát, že v konkurenci sociálních médií již e-mail marketing nemá co nabídnout, výzkumy však hovoří jinak.

Přečíst celý článek
Hlavní trendy v e-mail marketingu
Novinky

Hlavní trendy v e-mail marketingu

PAST. Počáteční písmena čtyř stěžejních faktorů, díky kterým je v posledních letech e-mail marketing funkční a úspěšný. A zdá se, že personalizace, automatizace, segmentace a testování budou nejdůležitější součástí e-mail marketingu i v nejbližší budoucnosti. Doplní je ale i redesign e-mailových kampaní a větší interaktivita.

Přečíst celý článek
Úspěšnost vašeho online marketingu závisí i na vaší reputaci
Novinky

Úspěšnost vašeho online marketingu závisí i na vaší reputaci

V době, kdy se velká část obchodu přesunula na internet, závisí úspěšnost podnikatelů na úspěšnosti jejich online marketingu. Společnosti investují do získávání nových zákazníků skrze placenou reklamu, PPC a SEO, ale z pohledu návratnosti investic a dlouhodobého růstu podnikání je zcela zásadní e-mailový marketing.

Přečíst celý článek
Objem rozesílaných e-mailů narostl o desítky procent. Co dělat, pokud je musíte posílat také?
Novinky

Objem rozesílaných e-mailů narostl o desítky procent. Co dělat, pokud je musíte posílat také?

Společnost Mailkit, která stojí za stejnojmenným nástrojem pro marketingovou automatizaci, pozorně sleduje, jaký dopad má aktuální situace týkající se koronavirové nákazy na to, jakým způsobem firmy po celém světě rozesílají e-mailingové kampaně. Co odborníci vysledovali a co vám radí?

Přečíst celý článek
Jaká je budoucnost e-mailů? Ovlivňují ji nové bezpečnostní standardy
Novinky

Jaká je budoucnost e-mailů? Ovlivňují ji nové bezpečnostní standardy

Očekává se, že nové protokoly a standardy napomohou tomu, aby prosté otevření e-mailu nebylo tak riskantní operací, jako je tomu dnes.

Přečíst celý článek
Češi dávají e-mailům osm sekund
Novinky

Češi dávají e-mailům osm sekund

Téměř třetinu e-mailů zavřou Češi v prvních osmi sekundách. Delší dobu strávíme čtením zpráv v mobilním telefonu než na monitoru počítače, ovšem z hlediska konverzí stále vedou počítače. Nejpopulárnější jsou české e-mailové klienty například od Seznamu a s rostoucím využitím Gmailu a Apple zařízení budou častěji nasazovány interaktivní e-maily.

Přečíst celý článek