E-commerce

Češi udělí 12 000 hodnocení e-shopů denně
Novinky

Češi udělí 12 000 hodnocení e-shopů denně

Vloni zákazníci udělili v průměru 12 000 recenzí a hodnocení denně. Negativní je přitom jen každá 25. recenze. U některých e-shopů je to dokonce až každá stá recenze.

Přečíst celý článek
Na internetu již prodává většina obchodních řetězců
Novinky

Na internetu již prodává většina obchodních řetězců

Už tři čtvrtiny největších obchodních řetězců u nás nabízejí vlastní e-shop. Na rozdíl od loňského roku je již e-shop samozřejmostí například i pro prodejce sportovního vybavení nebo zboží z kategorie krása a zdraví.

Přečíst celý článek
Infografika: Sortiment e-shopů se vloni výrazně rozšířil
Novinky

Infografika: Sortiment e-shopů se vloni výrazně rozšířil

Nakupování potravin a oblečení na úkor mobilních telefonů a počítačů. Tak nějak by se dal shrnout uplynulý rok pohledem online nakupování. Ne že by se elektronika nenakupovala – stále je segment IT, mobilních telefonů a černé a bílé techniky na internetu tím nejsilnějším – dohromady tvoří, i když jen těsně, více než polovinu online trhu.

Přečíst celý článek
Alza.cz má za sebou (další) rekordní rok
Novinky

Alza.cz má za sebou (další) rekordní rok

Podle předběžných výsledků dosáhla Alza.cz v roce 2016 rekordních tržeb ve výši 17,4 miliardy korun bez DPH (21 miliard korun včetně DPH). Meziroční růst činil 22 %.

Přečíst celý článek
Jsou slevy skutečně takové, jak obchodníci slibují?
Novinky

Jsou slevy skutečně takové, jak obchodníci slibují?

V období povánočních výprodejů a lednových slevy Češi nakupují zhruba o třetinu více než v průběhu roku. Obchodníci slibují slevy až do výše osmdesáti procent, realita trhu je však často jiná. Jaká je skutečnost dle portálu Heureka.cz?

Přečíst celý článek
Novinky

Přeshraniční obchod v ČR v roce 2017 vzroste o 11 %

Průzkum společností PayPal a Ipsos odhalil, že hlavními důvody spotřebitelů po celém světě pro nakupování v zahraničí jsou lepší ceny, zájem o zboží nedostupné v jejich vlastní zemi a možnost objevit nové a zajímavé produkty. Co motivuje k nakupování v zahraničí Čechy a jak mohou naopak čeští prodejci přilákat zahraniční zákazníky?

Přečíst celý článek
Česká e-komerce rekordně rostla, 100 miliard zatím nepřekonala
Novinky

Česká e-komerce rekordně rostla, 100 miliard zatím nepřekonala

Loňská bilance české e-commerce sféry bude nejspíš ještě lepší, než se očekávalo. Celkový obrat nakonec přesáhl 98 miliard korun, a to i díky velmi úspěšnému předvánočnímu období. Meziroční růst tedy činil 21 %. Podíl e-komerce na maloobchodu v ČR pak vystoupal již na 9,5 %. Co dalšího přinesl loňský rok a co můžeme očekávat letos?

Přečíst celý článek
Rok 2016 podle Datartu: Jedničkou byly kuchyňské spotřebiče, skokanem nositelná elektronika
Novinky

Rok 2016 podle Datartu: Jedničkou byly kuchyňské spotřebiče, skokanem nositelná elektronika

V loňském roce zákazníci Datartu nejvíce kupovali malé a velké kuchyňské spotřebiče a produkty péče o tělo. O více než 100 % stoupl oproti předchozímu roku prodej nositelné elektroniky a zdvojnásobil se také počet prodaných dronů. Vánočním megahitem byly herní konzole. Zájem o chytré spotřebiče do domácnosti sice roste, ale v porovnání s jinými zeměmi mají Češi co dohánět.

Přečíst celý článek
Prodej internetových nákupních galerií rostl v prosinci o 200 %
Novinky

Prodej internetových nákupních galerií rostl v prosinci o 200 %

České internetové nákupní galerie v prosinci díky vánočním online nákupům zvýšily svoje prodeje prostřednictvím affiliate reklamy v průměru o téměř 200 % v porovnání s rokem 2015. Z e-shopů měli meziročně velmi úspěšný prosinec také prodejci kosmetiky a parfémů (růst o 129 %) a oblečení a módních doplňků (růst o 124 %).

Přečíst celý článek
Vánoce v e-shopech předčily očekávání, letos opět padaly rekordy
Novinky

Vánoce v e-shopech předčily očekávání, letos opět padaly rekordy

Vánoční nákupy spějí do cíle a už nyní je jasné, že česká e-commerce letos opět výrazně překonala všechny předchozí výsledky. Rekordní prodeje dárků po internetu přesáhly v celkovém souhrnu 31,5 miliardy korun, což znamená meziroční růst o více než 20 %. Velmi úspěšný byl již letošní listopad, v prosinci zaujal velký nárůst objednávek během posledního víkendu.

Přečíst celý článek