Alza.cz

Daniela Chovancová tiskovou mluvčí Alzy

31. 7. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
Novou PR manažerkou a tiskovou mluvčí Alza.cz se od srpna stává Daniela Chovancová. Na pozici střídá Patricii Šedivou, která ze společnosti odešla letos v dubnu. Čtěte více

Zásilkovna doručuje do AlzaBoxů

6. 5. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
Alza.cz Zásilkovně nově poskytne volné sloty tak, aby její zákazníci měli větší možnost vyzvednout své zásilky. Počet propůjčených schránek se bude zvyšovat, v průběhu dvou týdnů se plánuje rozšíření na více než sto AlzaBoxů napříč celou Českou republikou. Čtěte více

Alza vloni dosáhla obratu téměř 30 miliard korun

29. 1. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza)
Alza podle předběžných výsledků dosáhla v roce 2019 obratu 29,3 miliardy korun bez DPH (1,14 miliardy eur). Rekordní rok přinesl 12,3 milionu objednávek, přes 37 milionů prodaných kusů zboží a báze unikátních zákazníků překročila hranici čtyř milionů. Čtěte více

Alza.cz rozvíjí program pro firemní zákazníky

22. 11. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
E-shop Alza.cz prohlubuje spolupráci s firemními zákazníky a veřejným sektorem. Vedle širokého sortimentu nabízí např. asistenci vlastního obchodníka, řešení na míru, rychlé dodání a flexibilní možnosti financování. Novinkou mezi doplňkovými službami je instalace softwaru na místě i na dálku. Čtěte více

Alza.cz rozšířila expozici chytré domácnosti a pochlubila se prodejními výsledky

26. 7. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
Alza.cz ve svém showroomu rozšířila prostor věnovaný technologiím chytré domácnosti. Ten nyní zabírá více než dvojnásobnou plochu (62 m²) a zákazníkům nabízí ovládání celé domácnosti prostřednictvím bezdrátového řešení. Nově expozice předvede 200 chytrých produktů od 77 firem. Čtěte více

Ředitelem obsahu e-shopu Alza.cz je Michal Krčmář

20. 6. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
Management Alza.cz posílil Michal Krčmář, který v Alze působí jako content director a má na starosti strategické i operativní vedení celého contentového oddělení a zastřešuje veškerý webový obsah, překlady a SEO aktivity pro největší e-shop v ČR a všechny jeho jazykové mutace v zahraničí. Čtěte více

Alza spouští prodej solárních elektráren pro domácnosti

30. 4. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
Největší český online prodejce Alza.cz podporuje trvale udržitelný rozvoj a u příležitosti světového Dne země spouští v e-shopu prodej solárních elektráren na klíč. Majitelům rodinných domůod dnešního dne nabízí celkem šest balíčků od externích partnerů startujících na 84 999 Kč. Čtěte více

Alza spustila B2B nabídku pro školy a stát

17. 4. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza)
Alza.cz ve svém novém B2B programu veřejným institucím nabízí výhodné podmínky nákupu, vlastního obchodníka, odloženou splatnost i produkty k vyzkoušení předem. Pro partnerské školy firma navíc připravuje i exkurze, díky nimž studenti exkluzivně nahlédnou do skladu i provozu poboček. Ještě letos se program rozšíří i na Slovensko. Čtěte více
Zleva Jan Sadílek a Jaroslav Kotápiš

Alza.cz má nové marketingové ředitele

11. 2. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
Vedení společnosti Alza.cz jmenovalo novými řediteli marketingu Jana Sadílka a Jaroslava Kotápiše. Oba společnými silami vedli v zastoupení marketing po dobu dvou let a úspěšně tým stabilizovali. Čtěte více

Alza.cz v roce 2018 dosáhla obratu 25 miliard korun

31. 1. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
Podle předběžných výsledků dosáhla společnost Alza.cz v roce 2018 obratu ve výši 25 miliard korun bez DPH (972 milionů eur). Meziroční nárůst činí zhruba 19,3 %. Rekordní rok přinesl 10,3 milionu objednávek (meziroční nárůst o 30 %), báze unikátních zákazníků vzrostla na 3,7 milionu. Čtěte více

Stránky

Celkem 33 záznamů