Top management Alzy posílili dva zkušení manažeři

4. 8. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
Marketingovým ředitelem Alza.cz se od srpna stal Marek Dvořák. Top management firmy se zároveň rozšířil o Juraje Bónu, který nastoupil na pozici ředitele pro firemní zákazníky.
Marek Dvořák

Marek Dvořák do Alzy přišel z japonského pivovarnického holdingu Asahi a přináší si více než patnáct let zkušeností z marketingu a strategického budování silných spotřebitelských značek, jako je například Pilsner Urquell, na českém trhu i v zahraničí.

Juraj Bóna do Alzy nastoupil jako ředitel segmentu „Alza pro Firmy“ po téměř dvaceti letech strávených v telekomunikacích pod vlajkou T-Mobile Czech Republic a Slovak Telekom, kde působil na různých odděleních, od financí přes obchod až po marketing. Naposledy zde pracoval jako Chief Country Officer pro ČR. Ve své nové roli povede klíčový segment firemních zákazníků napříč všemi trhy, na kterých Alza působí.

Juraj BónaOba nově jmenovaní ředitelé budou podřízení přímo představenstvu společnosti. „V představenstvu se na spolupráci s Markem a Jurajem velice těšíme. Věříme, že jejich zkušenosti z velkých nadnárodních firem budou cenným vkladem do dalšího růstu Alzy jak v zahraničí, tak na domácích trzích ČR a SR. V nových rolích jim přeji mnoho úspěchů a spokojených zákazníků,“ uvedl Petr Bena, místopředseda představenstva Alza.cz.

„Alza je velmi dobře promazaná byznysová mašina, která chrlí jeden skvělý produkt za druhým jako například Alzaboxy nebo Marketplace. I proto bude naší prioritou přivést k těmto produktům co nejvíce nových zákazníků nejen na stávajících, ale i nových trzích,“ řekl Marek Dvořák.

„Za příležitost vést segment Alza pro Firmy jsem velice rád. Věřím, že v B2B segmentu máme hodně prostoru pro další růst, a to nejen prostřednictvím skvělých nabídek a širokého portfolia produktů, ale také komfortních řešení pro automatizaci online nákupů B2B zákazníků,“ poznamenal Juraj Bóna.

Štítky: 

Podobné články

Barbora Paulovič Deckerová, viceprezidentka pro spolupráci s byznys partnery IBM Ecosystem pro region střední a východní Evropy

IBM Watson poradí zákazníkům Alzy

29. 9. 2022. (redaktor: Reseller Magazine OnLine, zdroj: IBM)
Lídr online obchodování v České republice komunikuje se zákazníky pomocí IBM Watson asistenta v IBM cloudu. Virtuálního asistenta vyvinul obchodní partner IBM, český start-up AddAI.Life. Čtěte více

Alza.cz a CZC.cz začínají nabízet sestavy s certifikací Nvidia Studio

4. 8. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Nvidia)
Společnosti Alza.cz a CZC.cz zařazují do nabídky svých PC sestav také první modely s certifikací Nvidia GeForce RTX Studio určené pro tvorbu grafiky, technologických návrhů nebo např. práci s videem, fotografiemi a dalším obsahem. Čtěte více

DPD rozšířilo svou síť o tisíc AlzaBoxů

24. 6. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
DPD díky nové spolupráci s Alzou doručuje do více než tisícovky AlzaBoxů. Zákazníci je najdou po celém Česku a mohou si zde vyzvedávat balíčky z e-shopů. Síť DPD Pickup tak naroste na více než 2 500 výdejních míst a samoobslužných boxů. Čtěte více

Alza.cz představila vlastní gamingovou značku

27. 4. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
Nová značka herního příslušenství Rapture doplňuje nabídku e-shopu Alza.cz o herní židle a stoly, myši, klávesnice, volanty či držáky na monitory. Nová rodina periférií byla představena na festivalu Comic-Noc. Firma tak vychází vstříc rostoucí poptávce hráčů po kvalitním a dostupném vybavení. Čtěte více