Top management Alzy posílili dva zkušení manažeři

4. 8. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
Marketingovým ředitelem Alza.cz se od srpna stal Marek Dvořák. Top management firmy se zároveň rozšířil o Juraje Bónu, který nastoupil na pozici ředitele pro firemní zákazníky.
Marek Dvořák

Marek Dvořák do Alzy přišel z japonského pivovarnického holdingu Asahi a přináší si více než patnáct let zkušeností z marketingu a strategického budování silných spotřebitelských značek, jako je například Pilsner Urquell, na českém trhu i v zahraničí.

Juraj Bóna do Alzy nastoupil jako ředitel segmentu „Alza pro Firmy“ po téměř dvaceti letech strávených v telekomunikacích pod vlajkou T-Mobile Czech Republic a Slovak Telekom, kde působil na různých odděleních, od financí přes obchod až po marketing. Naposledy zde pracoval jako Chief Country Officer pro ČR. Ve své nové roli povede klíčový segment firemních zákazníků napříč všemi trhy, na kterých Alza působí.

Juraj BónaOba nově jmenovaní ředitelé budou podřízení přímo představenstvu společnosti. „V představenstvu se na spolupráci s Markem a Jurajem velice těšíme. Věříme, že jejich zkušenosti z velkých nadnárodních firem budou cenným vkladem do dalšího růstu Alzy jak v zahraničí, tak na domácích trzích ČR a SR. V nových rolích jim přeji mnoho úspěchů a spokojených zákazníků,“ uvedl Petr Bena, místopředseda představenstva Alza.cz.

„Alza je velmi dobře promazaná byznysová mašina, která chrlí jeden skvělý produkt za druhým jako například Alzaboxy nebo Marketplace. I proto bude naší prioritou přivést k těmto produktům co nejvíce nových zákazníků nejen na stávajících, ale i nových trzích,“ řekl Marek Dvořák.

„Za příležitost vést segment Alza pro Firmy jsem velice rád. Věřím, že v B2B segmentu máme hodně prostoru pro další růst, a to nejen prostřednictvím skvělých nabídek a širokého portfolia produktů, ale také komfortních řešení pro automatizaci online nákupů B2B zákazníků,“ poznamenal Juraj Bóna.

Štítky: 

Podobné články

Přepravce GLS se propojil se sítí AlzaBoxů

20. 1. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: GLS)
Mezinárodní balíkový přepravce GLS začal doručovat balíky z e-shopů mimo svých balíkomatů GLS Parcel Box i do sítě AlzaBoxů. Společnost reaguje na dlouhodobě rostoucí oblibu balíkomatů, které v současnosti podle průzkumu společnosti GLS aktivně využívá již každý pátý Čech. Čtěte více

Marketing Alzy řídí Klára Blažková

12. 10. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
Vedení marketingu největšího českého e-shopu Alza přebrala 30letá Klára Blažková v září, kdy na tomto postu vystřídala Marka Dvořáka, který se rozhodl přijmout novou pracovní výzvu. Klára do firmy nastoupila před šesti lety a doposud zde prošla několika rolemi od manažerky kampaní, přes ředitelku marketingové divize až po zastupující ředitelku celého oddělení a ředitelku marketingové strategie firmy. Čtěte více
Barbora Paulovič Deckerová, viceprezidentka pro spolupráci s byznys partnery IBM Ecosystem pro region střední a východní Evropy

IBM Watson poradí zákazníkům Alzy

29. 9. 2022. (redaktor: Reseller Magazine OnLine, zdroj: IBM)
Lídr online obchodování v České republice komunikuje se zákazníky pomocí IBM Watson asistenta v IBM cloudu. Virtuálního asistenta vyvinul obchodní partner IBM, český start-up AddAI.Life. Čtěte více

Alza.cz a CZC.cz začínají nabízet sestavy s certifikací Nvidia Studio

4. 8. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Nvidia)
Společnosti Alza.cz a CZC.cz zařazují do nabídky svých PC sestav také první modely s certifikací Nvidia GeForce RTX Studio určené pro tvorbu grafiky, technologických návrhů nebo např. práci s videem, fotografiemi a dalším obsahem. Čtěte více