Alza.cz začala doručovat do zaparkovaných automobilů

30. 8. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
Alza.cz začíná jako první e-shop v Česku ve spolupráci se Škoda Auto doručovat objednávky do kufrů vozidel. Díky využití aplikace MyŠKODA s funkcí Přístup do vozu si mohou zákazníci nechat své nákupy doručit přímo do zaparkovaného vozidla.

Pilotní projekt tak nabízí další alternativu bezpečného a bezkontaktního doručení zásilek, při kterém zákazníci nemusejí čekat na kurýra doma.

Alza po důkladném testování spolu se Škoda Auto a s partnery Zásilkovna a DoDo tuto možnost doručení nyní zpřístupnila v testovacím režimu zákazníkům. Služba umožní kurýrům doručit objednané zboží v předem určený čas na zadané adrese přímo do zaparkovaného vozidla.

„Spokojenost našich zákazníků je pro nás nejvyšší prioritou. Proto jsem rád, že jsme jim jako přední inovátor na poli evropské e-commerce tuto bezpečnou bezkontaktní službu dokázali nabídnout mezi prvními partnery v Česku. Na realizaci projektu se naše týmy IT a logistiky podílely od jeho prvotní koncepce. Díky tomu je služba plně integrovaná do našeho ekosystému a pro zákazníky vlastnící technicky způsobilý automobil stejně přístupná jako běžné doručení do AlzaBoxu,“ uvedl Tomáš Havryluk, místopředseda představenstva Alza.cz.

Martin Jahn, člen představenstva pro prodej a marketing, popsal výhody nového postupu: „Díky řešení Přístup do vozu zajistí vůz Škoda svému majiteli kvalitní službu i ve chvíli, kdy je pouze zaparkovaný a za normálních okolností by svému majiteli neposkytl žádnou přidanou užitkovou hodnotu. Touto službou rozšiřujeme naši řadu řešení v oblasti mobility a zákazníkům nabízíme časovou úsporu, pohodlí a v mnoha ohledech jim usnadníme každodenní život. Umožníme jim například využít dodání zásilek ve chvíli, kdy pracují, čímž odpadá čas, který by jinak strávili čekáním na kurýra. Přístup k požadovaným údajům o vozidle má pouze kurýr zvolené doručovací služby a dodání zásilky navíc probíhá bezkontaktně, což je v dnešních dnech bezpochyby nespornou výhodou.”

Službu Doručení do mého automobilu mohou využívat registrovaní zákazníci Alza.cz, kteří vlastní automobil značky Škoda vyrobený v roce 2019 nebo později, s výjimkou vozů Enyaq iV, Kamiq a Scala, u nichž bude služba zpřístupněna později. Je potřeba mít v aplikaci MyŠkoda aktivovaný balíček Care Connect a funkci Vzdáleného Odemknutí/ Zamknutí.

Po propojení se zákaznickým účtem na Alza.cz stačí při objednávání přes web i mobilní aplikaci v košíku zaškrtnout možnost „doručit do mého automobilu“ a zvolit den, čas a přibližnou adresu, kde bude vozidlo parkovat. Konkrétní kurýr AlzaExpresu pak může v daný čas jedinkrát odemknout příslušné vozidlo pro doručení zásilky.

Doručení do vozu je možné v lokalitách obsluhovaných vlastní dopravou e-shopu dopravou AlzaExpres (v Praze a přilehlém okolí). Vozidlo musí být zaparkované na veřejně dostupném místě a nesmí být skryté před mobilním signálem (například v podzemní garáži), aby jej bylo možné odemknout. Alza takto neumožňuje doručit pouze nadměrné zboží. Zákazník by však vždy měl zvážit, jak zaplněný je kufr jeho vozidla a zda se do něj objednávka vejde.

Cena za doručení je 149 korun. V testovacím režimu mohou zákazníci po omezenou dobu první doručení vyzkoušet zdarma.

Podobné články

Úspěšný prodejce potřebuje propojenou komunikační síť

19. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Konecta )
Digitální technologie transformovaly způsob, jakým zákazníci interagují s prodejci. Studie odhalují, že většina klientů dnes při nákupu využije hned několik online i offline komunikačních kanálů. To zvyšuje tlak na prodejce, kteří jsou nuceni poskytovat plynulé a konzistentní služby napříč všemi platformami. V ten moment přichází na scénu strategie omnichannel. Čtěte více

Česká e-commerce zakončila první kvartál roku se 4% růstem

18. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
První čtvrtletí roku 2024 přineslo pokračující vzestup v oblasti e-commerce. Podle dat společnosti Heureka Group se po úspěšném závěru předchozího roku podařilo udržet pozitivní trend a první kvartál roku skončil s celkovým růstem tržeb o 4 % ve srovnání s předchozím rokem. Mírně se také zvýšila průměrná hodnota objednávky na 1 512 Kč. Čtěte více

Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a svoji ekonomickou situaci vnímají lépe

17. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Loajalita zákazníků v on-line prostředí je každým rokem silnější a pro e-shopy důležitá. I tak mají nadále nové kvalitní internetové obchody slibnou šanci na trhu uspět. Jak totiž ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), čtyři z deseti internetových nakupujících jen v letošním prvním čtvrtletí vybrali pro svůj nákup z jejich pohledu dosud nevyzkoušený e-shop. Čtěte více

ShopRoku 2023 zná své vítěze

16. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Už popatnácté nákupní rádce Heureka.cz vyhlásil vítěze soutěže ShopRoku. Nejoblíbenější je největší český e-shop Alza.cz, speciální cenu Heureky získalo české hračkářství Hugo chodí bos, udržitelným e-shopem roku je Elis design. Výhercem kategorie Visa Special Award pro e-shopy zapojené do Heureka Marketplace je mall.cz. Ocenění za kvalitu získal knihobot.cz. Čtěte více