Marketing Alzy řídí Klára Blažková
Vedení marketingu největšího českého e-shopu Alza přebrala 30letá Klára Blažková v září, kdy na tomto postu vystřídala Marka Dvořáka, který se rozhodl přijmout novou pracovní výzvu. Klára do firmy nastoupila před šesti lety a doposud zde prošla několika rolemi od manažerky kampaní, přes ředitelku marketingové divize až po zastupující ředitelku celého oddělení a ředitelku marketingové strategie firmy.
Klára Blažková nyní řídí téměř stočlenný marketingový tým Alzy, a je tak zodpovědná za komplentí marketing největšího českého e-shopu.
„Klára je typickým příkladem toho, jak mohou šikovní lidé v Alze kariérně vyrůst a věk v tomto ohledu nehraje roli. Klára přesvědčila vedení firmy svým pracovním nasazením, analytickým uvažováním, manažerskými dovednostmi, odborností a rozsáhlou znalostí firmy napříč všemi odděleními. Procesně nastavovala tvorbu kampaní a finanční řízení oddělení, podílela se na rozvoji komunikace v Maďarsku a již několik let zaštiťuje spolupráci s výzkumnými agenturami. Za vedení Alzy jí přejeme, ať se jí na novém postu daří,” uvedl místopředseda představenstva Petr Bena.
„Stát v čele marketingu Alzy je pro mě čest, závazek, ale zároveň s tím i výzva. Roli přijímám s velkým respektem. Nyní se nacházíme ve fázi, kdy jsme se postupně dopracovali k větší práci s daty a z nich plynoucími insighty, velká práce nás ale čeká na positioningu značky, atributech značky a například i kreativní platformě. Chtěla bych moc poděkovat odcházejícímu Marku Dvořákovi, který nám a mně osobně pomohl nastavit základ pro to, abychom v této práci mohli jako tým pokračovat,” poznamenala Klára Blažková.