Nová podoba odložených plateb: Skip Pay zavádí balíčky služeb, zvyšuje limity i úroveň zabezpečení

26. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Nízká loajalita zákazníků, aktuální odliv zhruba šesti procent obratů od českých zákazníků do zahraničí, ale také rostoucí tlak na bezpečnost a nechuť platit předem za zboží v zabalené krabici. Česká e-commerce se probírá do „nové reality“, v níž by mohla výrazně větší roli hrát i tzv. odložená platba.

Domácnosti jsou při nakupování o 56 % opatrnější než loni a jejich hospodaření o 41 % víc ovlivňují vnější faktory. A Skip Pay na to reaguje – přestavěl aktuální produkty a zvýšil limity pro základní odloženou platbu z 5 000 na 10 000 korun. Lidé si tak nebudou muset nechat utéct dobrou nabídku jen proto, že už se Skip Pay nakoupili jinde.

Nové balíčky poslouží pro jednorázový nákup i pro placení všech výdajů

Původní účty „Na zkoušku“ a „Plus“ se nově změní na balíčky „MINI“ a „MAXI“. Ty lépe vystihnou podstatu nových produktů.

„Dvě třetiny Čechů mají dva nebo více bankovních účtů a nové si zakládat nechtějí. A my jim vlastně ani nechceme konkurovat, protože naše logika je jiná. Češi nepotřebují další účty, ty už jsou vymyšlené a fungují skvěle. Co ale hledají, jsou jednoduché cesty jak jednoduše a bezpečně platit,“ uvedl Tomáš Krásný, šéf marketingu Skip Pay. „Tomu jsme se chtěli v novém nastavení našich produktů přiblížit. Nulové papírování, maximální pohodlí a bezpečnost při nákupu v Česku i kdekoli na světě, jak online, tak v kamenné prodejně.“

Nový platební balíček MINI nabídne možnost odložit platbu zboží do 10 tisíc korun až na 30 dní – testování dvojnásobného platebního limitu u původního účtu Plus se osvědčilo, takže se stává součástí nového balíčku MINI a přibyde k němu i dvojnásobná doba splatnosti. Zákazníkům i e-shopům je balíček připraven pomoci vyřešit nedůvěru při „platbě za nerozbalenou krabici“. V případě prvních nákupů podle nejnovějších měření Skip Pay umožní platební metodu využít odhadem až o třetinu více uživatelům.

Balíček MAXI má ambici stát se hlavním partnerem pro veškeré nakupování. A to jak online, tak v kamenných obchodech. Stavět bude především na dlouhodobém vztahu se zákazníkem, kterého může poznat mimo jiné i s využitím ověření přes Bank iD. Na nových limitech nabídne až 50 tisíc se splatností 50 dnů – výhledově hodlá Skip Pay zdvojnásobit limit na 100 tisíc. Díky unikátnímu skóringovému systému ale vždy jen tolik, kolik zákazník bez obtíží zvládne uhradit.

„Jsme zákazníkům především partnerem, nechceme, aby se s námi dostali do problémů. Stále proto zdokonalujeme náš skóringový systém, díky kterému dokážeme nejen na základě platební morálky klienta posoudit jeho možnosti tak, abychom mu vždy umožnili čerpat jen takový objem prostředků, který je pro něj bezpečný. I díky tomu se můžeme pochlubit tím, že 90 % zákazníků vůbec nevyužije možnost prodloužit si splatnost a platí často s velkým předstihem. Více než třetina zákazníků dokonce deklaruje, že odloženou platbu využívá hlavně kvůli bezpečnosti – ti typicky zaplatí, jakmile si zboží prověří,“ analyzoval Tomáš Krásný.

U balíčku MAXI je samozřejmostí kromě plastové i virtuální platební karta s možností vygenerovat novou pro okamžité placení přímo v aplikaci. Tříletou záruku, kterou Skip Pay automaticky a zdarma poskytuje na řadu zboží nad 1 500 korun, stejně jako bezplatné pojištění proti krádeži, ztrátě a rozbití uplatní zákazník na pár kliknutí díky ukládání digitálních i papírových účtenek přímo do aplikace.

Na 100tisícový limit, hrazený ve třech po sobě jdoucích splátkách, se dostane oblíbená metoda „Nákup na Třetinu“. Ta se pochlubí také další novinkou – první splátku bude nově možné uhradit s pomocí platebního balíčku MAXI.

Podpořit loajalitu zákazníků vůči českým e-shopům cashbackem

Vloni podle průzkumu Skip Pay o sedm procent klesla zákaznická loajalita vůči ověřeným obchodníkům. To je na českém trhu neobvyklé – čeští zákazníci jsou obecně věrní. A právě v jejich věrnosti vůči českým obchodníkům je hodlá podpořit i Skip Pay. Připravuje proto cashback portál, díky kterému při nákupu u stovek partnerů budou moci zákazníci získat z každého nákupu část útraty zpátky – bude jim stržena z vyúčtování. „Chceme dát zákazníkům o důvod víc si najít ‚ty své‘ obchodníky, u kterých získají k nákupu něco navíc a díky tomu u nich budou nakupovat pravidelně, což je win-win,“ uzavřel Krásný.

Nové balíčky Skip Pay

Balíček MINI
Bojovník proti dlouho přežitému nesmyslu – platbě za zalepenou krabici

  • Nový zákazník jednoduše využije v procesu samotného placení – Skip Pay.
  • Umožní nakoupit zboží až za 10 tisíc korun s následnou splatností do 30 dnů.
  • Možno využít ve více než 13 000 českých e-shopech, při zařazení do některé z velkých platebních bran tento počet skokově vzroste.
  • Ideální pro bezpečné placení drobných nákupů online.

Balíček MAXI
Partner pro bezpečný a snadný nákup čehokoli a kdekoliv

  • Ověření identity prostřednictvím Bank iD.
  • Až 50 000 Kč na nákupy i nečekané výdaje.
  • Platba až 50 dní po nákupu, s dostatkem času na vyzkoušení zboží.
  • Za férový poplatek prodloužení splatnosti o dalších 30 dní.
  • Prodloužená záruka zdarma na tři roky u řady produktů nad 1 500 Kč.
  • Pojištění proti rozbití a krádeži zdarma u řady produktů nad 1 500 Kč.
  • Bezpečné placení, protože karta není propojená s bankovním účtem.
  • Výběry z bankomatů ČSOB a z bankomatů v zahraničí zdarma.
  • Platba libovolný třetím stranám, možnost nastavit si trvalý příkaz atd.
  • Archivace účtenek, vrácení zboží i nahlášení pojistné události – vše v jedné aplikaci.

Nákup na Třetinu

Ideální pomocník pro velké nárazové nákupy

  • Ověření identity prostřednictvím Bank iD.
  • Nákup až za 100 000 Kč.
  • Rozložení útraty na tři splátky zdarma – jedna hned, druhá za měsíc a třetí za dva.
  • Nově možnost zaplatit první splátku s balíčkem MAXI.
  • Možnost využít v platební bráně Comgate

Podobné články

Úspěšný prodejce potřebuje propojenou komunikační síť

19. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Konecta )
Digitální technologie transformovaly způsob, jakým zákazníci interagují s prodejci. Studie odhalují, že většina klientů dnes při nákupu využije hned několik online i offline komunikačních kanálů. To zvyšuje tlak na prodejce, kteří jsou nuceni poskytovat plynulé a konzistentní služby napříč všemi platformami. V ten moment přichází na scénu strategie omnichannel. Čtěte více

Česká e-commerce zakončila první kvartál roku se 4% růstem

18. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
První čtvrtletí roku 2024 přineslo pokračující vzestup v oblasti e-commerce. Podle dat společnosti Heureka Group se po úspěšném závěru předchozího roku podařilo udržet pozitivní trend a první kvartál roku skončil s celkovým růstem tržeb o 4 % ve srovnání s předchozím rokem. Mírně se také zvýšila průměrná hodnota objednávky na 1 512 Kč. Čtěte více

Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a svoji ekonomickou situaci vnímají lépe

17. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Loajalita zákazníků v on-line prostředí je každým rokem silnější a pro e-shopy důležitá. I tak mají nadále nové kvalitní internetové obchody slibnou šanci na trhu uspět. Jak totiž ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), čtyři z deseti internetových nakupujících jen v letošním prvním čtvrtletí vybrali pro svůj nákup z jejich pohledu dosud nevyzkoušený e-shop. Čtěte více

ShopRoku 2023 zná své vítěze

16. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Už popatnácté nákupní rádce Heureka.cz vyhlásil vítěze soutěže ShopRoku. Nejoblíbenější je největší český e-shop Alza.cz, speciální cenu Heureky získalo české hračkářství Hugo chodí bos, udržitelným e-shopem roku je Elis design. Výhercem kategorie Visa Special Award pro e-shopy zapojené do Heureka Marketplace je mall.cz. Ocenění za kvalitu získal knihobot.cz. Čtěte více