Platby

Nová podoba odložených plateb: Skip Pay zavádí balíčky služeb, zvyšuje limity i úroveň zabezpečení

26. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Nízká loajalita zákazníků, aktuální odliv zhruba šesti procent obratů od českých zákazníků do zahraničí, ale také rostoucí tlak na bezpečnost a nechuť platit předem za zboží v zabalené krabici. Česká e-commerce se probírá do „nové reality“, v níž by mohla výrazně větší roli hrát i tzv. odložená platba. Čtěte více

Rostoucí množství podvodů v e-commerce zvyšuje oblibu odložených plateb

5. 2. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Situace v české e-commerce výrazně mění vnímání funkce odložených plateb – jejich obliba meziročně vzrostla takřka o pětinu. Podle Skip Pay, jednoho z českých poskytovatelů této služby v průběhu Vánoc využívalo odloženou platbu dokonce až 47,5 % zákazníků, a to i jako pojistku bezproblémového nákupu. Pomohlo také to, že odložená platba začíná zajímat i menší e-shopy. Čtěte více

Platební trendy v roce 2024: Rychlost, plynulost, bezpečnost a možnost „platit po svém“

3. 1. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Nejenom česká e-commerce scéna prochází neustálým vývojem. Zákazníci se museli v loňském roce např. přizpůsobit vyšším životním nákladům a mají některé nové potřeby, kterým musí obchodníci jít naproti, chtějí-li uspět. Prim hraje stále cena, zákazníci jsou ale nyní náročnější i na služby, zabezpečení a inovace. Čtěte více

Šest trendů, které budou e-shopům formovat vánoční sezónu

29. 9. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Přestože nás od vánočních kampaní dělí ještě několik týdnů, na straně e-shopů už by měly být přípravy v plném proudu. A již nyní je jasné, že letošní sezona bude opět v mnoha ohledech unikátní. Kde se mohou e-shopy učit od předchozích let a jen vylepšovat stávající procesy a kde se naopak musí pustit do neprobádaných končin, kde štěstí přeje odvážným (ale i připraveným)? Čtěte více

Třetina Čechů nakoupí zboží, které viděli na sociálních sítích

23. 8. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Klarna)
Podle průzkumu Shopping Pulse společnosti Klarna, který se dotazoval na nákupní zvyklosti a preference respondentů během druhého čtvrtletí letošního roku, téměř třetina Čechů (28 %) nakupuje výrobky, které viděli na sociálních sítích. Nákup přímo z platformy přitom uskuteční 40 % dotázaných. Nejoblíbenější sociální sítí pro nakupování je v Česku Facebook. Čtěte více
Michal Hladík, head of payment transformation services v Trasku

Co můžou okamžité platby přinést klientům a obchodníkům?

15. 8. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Trask Solutions)
Okamžité platby jsou novým standardem převodu finančních prostředků v tuzemsku i ve většině zemí eurozóny. To přináší nové možnosti a modely chování nejen v osobním životě, ale i v komerční sféře. Které to jsou? Čtěte více
Foto: Twisto

Kam směřuje technologie NFC?

24. 7. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: NFC Forum)
Organizace NFC Forum představila plány rozvoje bezdrátové technologie NFC (Near Field Communication) pro nejbližší léta. Plán budoucího rozvoje NFC zahrnuje pět klíčových oblastí rozvoje i detaily ke směřování této technologie a předpokládaný vývoj produktů nebo obchodní příležitosti v příštích dvou až pěti letech. Čtěte více

Platba v hotovosti u Evropanů ztrácí na oblibě, A2A platby naopak rostou

20. 7. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: TrustPay)
Co země, to jiná platební zvyklost. Tak by se daly shrnout výsledky zprávy FIS The Global Payments Report (GPR). Ačkoli si hotovost stále drží vysokou pozici v objemu všech transakcí, každým rokem na procentních bodech ztrácí. Naproti tomu roste obliba alternativních metod. Ty ale v každém evropském státě představují specifický mix. Čtěte více

Trendy v online nakupování: Češi hledají na internetu pohodlí, Francouzi nejnižší cenu

30. 3. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Klarna)
Co jednotlivé evropské zákazníky odlišuje a co mají naopak společného? Zákazníky v evropských zemích dle průzkumu spojuje obliba doručovacích boxů, zcela odlišně pak přistupují k volbě platební metody a rozdílné jsou také důvody, proč vůbec jdou nakupovat na internet. Čtěte více

Zákazníci šetří, kde se dá – vyhýbají se poplatku za dobírku a platí zejména online

13. 9. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: GLS)
Při nákupu zboží v e-shopech volí online platbu kartou již více než polovina Čechů (56 %). Nejčastěji kartou, případně pomocí služby Apple Pay či Google Pay, platí na internetu mladí lidé ve věku 18 až 26 let (76 %). Ukazuje se, že Češi jsou při online nakupování spořivější a zvažují každý zbytečný výdaj. Čtěte více

Stránky

Celkem 47 záznamů