Skip Pay

Zákazníci přestávají slyšet na slevy. Radost z nákupu se jim však stále nevrací
Novinky

Zákazníci přestávají slyšet na slevy. Radost z nákupu se jim však stále nevrací

České obchodníky – zejména ty e-shopové – čeká vánoční sezona bez zásadních nejistot. Pomalu rostoucí ekonomika se však střetává s celou řadou protichůdných emocí zákazníků. Chuť utrácet meziročně klesla o pětinu a asi 57 % je při nakupování pocitově omezováno ekonomickou realitou. Zásadně se propadl zájem o nakupování ve slevách, narostla však přirozená impulsivita.

Přečíst celý článek
Skip Pay se na Slovensku integroval do platebních bran GoPay a Comgate
Novinky

Skip Pay se na Slovensku integroval do platebních bran GoPay a Comgate

Skip Pay, fintech ČSOB, na Slovensku potvrzuje, že chytré financování má i za hranicemi Česka své místo. Vedle úspěšné integrace do platebních bran GoPay a Comgate rozšířil fintech své služby také do kamenných poboček cestovní agentury Invia a navázal spolupráci s novými e-shopy. Slovenští zákazníci si také oblíbili nákup na Třetinu.

Přečíst celý článek
Češi jsou při nákupech impulsivnější, radost z utrácení se ale nevrací a trh deformují slevy
Novinky

Češi jsou při nákupech impulsivnější, radost z utrácení se ale nevrací a trh deformují slevy

Jak se vyvíjí běžný zákazník českých e-shopů? A co si z toho mají odnést obchodníci? Nová sonda Skip Pay ukazuje, že po letech přestáváme být při nakupování ve vleku ekonomické situace a vracíme se k impulsivnějším nákupům. Zároveň ale překvapivě klesá loajalita a také důvěra v obchodníky. A hlavně – radost z nakupování a utrácení se stále nevrací tam, kde byla před inflační vlnou.

Přečíst celý článek
Skip Pay zavádí možnost rozesplátkovat vyúčtování
Novinky

Skip Pay zavádí možnost rozesplátkovat vyúčtování

Skip Pay, fintech od ČSOB, rozšiřuje možnosti svých odložených plateb. Přibyla nabídka rozložit si vyúčtování na splátky po dobu 4–⁠⁠⁠⁠⁠⁠37 měsíců. Je určena především pro nečekané výdaje, které nejdou jednoduše pokrýt z běžného rozpočtu – například stěhování nebo nákladné opravy. Na rozdíl od klasických splátkových produktů na e-shopech zákazník získává větší volnost.

Přečíst celý článek
Letošní platební trendy – tlak na bezpečnost, loajalitu i pohodlí
Novinky

Letošní platební trendy – tlak na bezpečnost, loajalitu i pohodlí

Český zákazník se za poslední dva roky změnil k nepoznání. A spolu s ním se vyvíjí i ekosystém plateb, které mu obchodníci nabízí a které vyžaduje. Placení totiž nepřestává mít klíčovou roli během celého nákupního procesu – stále jde o moment, který v zákazníkovi nechává zásadní emoce, promítající se do dalšího potenciálního nákupu.

Přečíst celý článek
Skip Pay jde na Slovensko, nabídne nákup na Třetinu
Novinky

Skip Pay jde na Slovensko, nabídne nákup na Třetinu

Skip Pay, fintech od ČSOB, rozšiřuje své služby na Slovensko. Zákazníkům přináší svůj nejoblíbenější produkt, který v loňském roce v Česku dosáhl růstu objemu plateb o 407 % – nákup na Třetinu. Služba umožňuje rozložit platbu až 4 000 eur do tří bezúročných splátek.

Přečíst celý článek
Čechům se vrátila kupní síla, jsou ale mnohem více nedůvěřiví
Novinky

Čechům se vrátila kupní síla, jsou ale mnohem více nedůvěřiví

Jsme na tom o trochu lépe než na jaře. Vrací se nám chuť utrácet, zesiluje pocit, že se již nemusíme tolik uskromňovat. Roste loajalita, zároveň jsme ale vůči obchodníkům stále nedůvěřivější, kontrolujeme ceny a každou korunu otočíme hned několikrát, než ji utratíme. Řada nákupů se ruší nebo odkládá. Slevy se opět staly běžnou součástí nákupního cyklu. Co dalšího odhalil průzkum Skip Pay?

Přečíst celý článek
Fintech Skip Pay spojil síly s platební bránou GoPay
Novinky

Fintech Skip Pay spojil síly s platební bránou GoPay

Platební brána GoPay nově nabízí placení prostřednictvím odložených plateb Skip Pay. Zákazníci je nyní najdou na více než 33 000 českých e-shopech, tedy většině e-shopů v Česku. Odložená platba jim umožní rozdělit si nákup do tří bezúročných splátek nebo si celou platbu zdarma odložit až o 30 dní.

Přečíst celý článek
Nákup na Třetinu od Skip Pay přichází do kamenných obchodů
Novinky

Nákup na Třetinu od Skip Pay přichází do kamenných obchodů

Zaplatit za počítač nebo jiné zboží třetinu ceny a zbylé dvě bez jakéhokoli navýšení uhradit v následujících měsících. Princip takzvané „platby na třetiny“, velice dobře známý z online obchodů, nyní míří také do kamenných prodejen.

Přečíst celý článek
Český zákazník začíná být opět loajální, o to složitější ale je si jeho důvěru získat
Novinky

Český zákazník začíná být opět loajální, o to složitější ale je si jeho důvěru získat

Česká e-commerce se po dvou letech červených čísel opět nadechuje. Zákazníci ovšem byli nuceni přizpůsobit zdivočelé inflaci své rozpočty a nákupní zvyklosti – a řadu nových návyků si uchovají i letos, i když očekávají reálný růst mezd.

Přečíst celý článek