Novinky

Heureka upravuje model služby „Ověřeno zákazníky“

Skupina Heureka oznámila změny u své klíčové služby „Ověřeno zákazníky“, který vstoupí v platnost v září 2025 pro Česko a Slovensko. Zavedení nového, odstupňovaného modelu je strategickým rozhodnutím, jehož cílem je zajistit dlouhodobou udržitelnost této funkce.

František Doupal
Zdroj: Heureka Group
  • 13. 8. 2025
  • 0 min
Heureka upravuje model služby „Ověřeno zákazníky“

Heureka změnami reaguje na širší trendy na e-commerce trhu, kde rostoucí provozní náklady vedou mnoho platforem k úpravě svých cenových struktur.

Aktualizovaný model zahrnuje bezplatný tarif „Start“ pro sběr až 15 recenzí měsíčně a tarif „Profi“ za měsíční poplatek 499 Kč, který je prodejci plně vrácen formou bonusového kreditu na PPC reklamu. Tato změna se primárně dotýká prodejců s nízkými ročními útratami za reklamní nástroje platformy. Pro aktivní partnery a ty, kteří se účastní Heureka Marketplace, zůstává služba i nadále bezplatná a jejich stávající výhody se nemění.

Autentická zpětná vazba od zákazníků je základním kamenem platformy a proto budou historické recenze zachovány pro všechny prodejce bez ohledu na zvolený tarif. Příjmy z nového modelu budou reinvestovány do vylepšení produktu, jako jsou například sofistikovanější dotazníkové formuláře, s cílem dál zvyšovat hodnotu služby pro všechny partnerské obchody.