Allegro.cz startuje a slibuje 130 milionů nabídek šitých na míru českým zákazníkům

3. 8. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Allegro)
Online tržiště Allegro.cz, které dle svých slov českým zákazníkům nabízí desetkrát více produktů než jakýkoliv stávající tuzemský e-shop, se naplno rozbíhá. Na platformě nakoupily již tisíce českých zákazníků, kteří mají např. prostřednictvím programu Smart! k dispozici také bezplatné doručení i vrácení zboží.

První zbožím prodaným na Allegro.cz byla akční figurka z oblíbené komiksové série, české zákazníky nicméně na nové platformě nejčastěji zajímá kategorie dům a zahrada následována produkty z oblasti sportu a cestování či sortimentem pro domácí mazlíčky, který v této kategorii tvoří 30 % všech nákupů. 

Klíčové informace:

  • Allegro staví na zkušenostech a odborných znalostech MALL i CZC a posouvá tak nabídku na další úroveň. MALL a CZC se stávají jedněmi z klíčových prodejců na Allegro.cz, čímž doplňují tisíce dalších ověřených českých i zahraničních značek, které společně zajišťují bezkonkurenční šíři nabídky za výhodné ceny.
  • Doručení po celé České republice zajistí WE|DO, Zásilkovna, DHL nebo DPD.
  • Předplatitelé věrnostního programu Smart! mohou využít neomezené doručení i vrácení zboží zdarma u všech objednávek s minimální hodnotou 299 Kč.

Zákazníci z České republiky mohou nyní na allegro.cz vybírat od zboží denní spotřeby až po specializované produkty. V nabídce najdou vše od elektroniky, přes produkty z kategorie dům a zahrada, sport, cestování, auto-moto, módu a obuv, zdraví a krásu, dětský sortiment nebo knihy a média až po umění a sběratelské zboží. Společnost zároveň připravila pro zákazníky řadu výhod zahrnujících bezplatné doručení a vrácení zboží, program pro ochranu kupujících či další speciální nabídky a akce.

České zákazníky na nové platformě prozatím nejvíce zajímá kategorie Dům a zahrada. Kromě kutilství však allegro.cz potvrzuje i další specifika českých spotřebitelů – každou třetí položkou zakoupenou v kategorii sport a cestování je totiž jízdní kolo či cyklistické doplňky, v sekci supermarket pak jednoznačně dominuje sortiment pro domácí mazlíčky, který tvoří v této kategorii 30 % všech nákupů.

Největší e-commerce platforma v Česku

Model tržiště, který allegro.cz provozuje, nabízí zákazníkům přístup k nabídkám tisíců individuálních prodejců na jednom místě, z nichž každý splňuje jednotné standardy služeb garantované poskytovatelem platformy. Allegro tak dohlíží na kvalitu celého nákupního procesu, bezpečnost každé uskutečněné transakce a zároveň poskytuje řadu doplňkových služeb, které posouvají nákupní zkušenost ještě o něco výš.

První marketingová kampaň Allegra napříč Českem začala 31. července a má zákazníkům ukázat, jak snadné je na platformě najít vše, co zrovna potřebují. Počínaje nejširším výběrem produktů, nejlepšími cenami a spolehlivým doručením zajišťovaným ověřenými českými i zahraničními dodavateli: WE|DO, Zásilkovna, DHL a DPD, kteří společně nabízejí tisíce výdejních míst i kurýrní služby umožňující doručení zásilek až domů. Allegro tak nabízí nákupní zážitek plně přizpůsobený potřebám českých zákazníků.

Společnost si pro české spotřebitele připravila také program na bázi předplatného, který zajišťuje neomezené bezplatné doručování a vracení zboží, a to za měsíční poplatek 59 Kč, případně zvýhodněný roční poplatek 299 Kč. Pro jeho využití si stačí vybrat produkt s odznakem Smart!, kterým nyní disponuje více než 50 milionů nabídek. Výhody programu lze využít nejen při doručení na výdejní místa, ale také při doručení domů, které je dostupné u všech objednávek od jednoho prodejce s minimální hodnotou 299 Kč v případě výdejních boxů i výdejních míst a 499 Kč pro doručení domů.

Podobné články

České e-commerce se daří, průměrná měsíční útrata na zákazníka v e-shopech opět rostla

16. 9. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Jak ukázal pravidelný měsíční výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK) mezi spotřebiteli, chuť Čechů nakupovat na internetu stále roste. Průměrná měsíční útrata jednoho on-line nakupujícího dosáhla téměř 5 000 korun, což je o necelých 300 více než v roce 2024. Nejvíce přitom utráceli spotřebitelé v kategorii 25 – 34 let. Čtěte více

Skip Pay se na Slovensku integroval do platebních bran GoPay a Comgate

15. 9. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Skip Pay, fintech ČSOB, na Slovensku potvrzuje, že chytré financování má i za hranicemi Česka své místo. Vedle úspěšné integrace do platebních bran GoPay a Comgate rozšířil fintech své služby také do kamenných poboček cestovní agentury Invia a navázal spolupráci s novými e-shopy. Slovenští zákazníci si také oblíbili nákup na Třetinu. Čtěte více

Mobilní aplikace mění pravidla hry - Češi přesouvají nákupy do telefonu

15. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Datart)
Zkušenosti s online nákupem elektroniky a IT techniky dnes deklaruje zhruba 66 % Čechů. Mění se však způsob, jakým lidé k online nákupům přistupují. Zatímco dříve dominoval počítač, dnes více než polovina objednávek probíhá přes mobilní telefony, často přímo v aplikacích konkrétních prodejců. Nadále si však důležitost drží i kamenné prodejny. Čtěte více

Heureka upravuje model služby „Ověřeno zákazníky“

13. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Skupina Heureka oznámila změny u své klíčové služby „Ověřeno zákazníky“, který vstoupí v platnost v září 2025 pro Česko a Slovensko. Zavedení nového, odstupňovaného modelu je strategickým rozhodnutím, jehož cílem je zajistit dlouhodobou udržitelnost této funkce. Čtěte více