Skip Pay se na Slovensku integroval do platebních bran GoPay a Comgate

15. 9. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Skip Pay, fintech ČSOB, na Slovensku potvrzuje, že chytré financování má i za hranicemi Česka své místo. Vedle úspěšné integrace do platebních bran GoPay a Comgate rozšířil fintech své služby také do kamenných poboček cestovní agentury Invia a navázal spolupráci s novými e-shopy. Slovenští zákazníci si také oblíbili nákup na Třetinu.

Skip Pay, který na Slovensko vstoupil v březnu, oznamuje po prvním dokončeném kvartálu úspěchy svého nákupu na Třetinu. Tato platební metoda umožňuje zákazníkům nakoupit zboží do 4 000 eur a zaplatit třetinu hned, třetinu po 30 a třetinu po 60 dnech, přičemž toto rozložení je zcela zdarma a bez navýšení. Průměrná objednávka nákupu na Třetinu na Slovensku dosáhla 1 500 eur, tedy dvacetkrát více než průměrná objednávka na Slovensku dle ECDB, která loni dosáhla jen 70 eur – a to i bez větší marketingové podpory.

„Z dat po prvních třech měsících vidíme, že jsme se se Slovenskem nezmýlili. Slováci, stejně jako Češi, chtějí i větší položky nakupovat chytře – není důvod na plánovanou větší investici ‚vyšťavit‘ rodinný rozpočet nebo kvůli ceně slevit z kvality, když mohou pohodlně nakoupit, co chtějí, a náklad si zdarma rozdělit, aby ho lépe zvládli,“ uvedl Richard Kotrlík, CEO Skip Pay. „Zájem zákazníků potvrzuje i exponenciální nárůst počtu objednávek. Díky tomu, že stále více Slováků objevuje výhody nákupu na Třetinu, jedné z našich odložených plateb, rosteme každý měsíc o vyšší desítky procent. I proto chceme Slovákům nabídnout víc.“

Skip Pay od konce června nabízí nákup na Třetinu i v kamenných prodejnách. Zatím jde pouze o cestovní agenturu Invia, kde má fintech velmi dobrou zkušenost s nákupem na Třetinu i z českého trhu. Slováci přestávají být draze impulzivní – když vědí, že na dovolenou stejně pojedou, raději ji vyberou s rozmyslem předem, zajistí si výhodnou nabídku a díky nákupu na Třetinu i pohodlné financování. Na konci dne tak s trochou štěstí při výběru mohou mít klidně lepší dovolenou za méně peněz.

Zároveň došlo také k integraci do dvou platebních bran – Comgate a GoPay. Roste ale i počet e-shopů, které chtějí partnerství se Skip Pay navázat přímo a využít i marketingového potenciálu služby. Se Skip Pay si tak na Slovensku vedle cestovní agentury Invia podaly ruce třeba Benlemi, Olivie.sk, DroneRepublic.sk, Travelking, Mojekolo.sk nebo Výpredajobliečok.sk.

„Na českém trhu je nákup na Třetinu v tuto chvíli nejrychleji rostoucí finanční službou a my vidíme mnoho podobností, které spolu český a slovenský trh sdílí. Je tu oproti Česku méně e-shopů, ale jejich potřeby i potřeby jejich zákazníků jsou podobné. Ve spojení s platebními branami už jsme pronikli na zhruba třetinu z nich a data nám ukazují, že by byla hloupost teď přibrzdit. Takže jedeme dál, vstříc placení online tak, jak mělo vždycky vypadat,“ řekl Richard Kotrlík.

Skip Pay v Česku vedle nákupu na Třetinu nabízí i další služby, tzv. odloženou platbu – možnost nakoupit na více než 33 000 českých e-shopech zboží do 10 000 korun, nechat si zboží doručit, v klidu si ho prověřit, zaplatit až ve chvíli, kdy je zákazník rozhodnutý si ho nechat, a platbu si odložit zcela zdarma až o 30 dní bez navýšení. Ověření zákazníci mohou využít také kartu Skip Pay s odloženou platbou, která umožňuje čerpat limit až 100 000 korun po dobu až 50 dní zcela zdarma, a především zaplatit s odloženou platbou všude na světě – třeba i v neznámém e-shopu na druhé straně světa. Vrací tak skutečnou moc při placení do rukou zákazníků a umožňuje bezpečné placení nejen online.

Podobné články

Češi jsou při nákupech impulsivnější, radost z utrácení se ale nevrací a trh deformují slevy

28. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Jak se vyvíjí běžný zákazník českých e-shopů? A co si z toho mají odnést obchodníci? Nová sonda Skip Pay ukazuje, že po letech přestáváme být při nakupování ve vleku ekonomické situace a vracíme se k impulsivnějším nákupům. Zároveň ale překvapivě klesá loajalita a také důvěra v obchodníky. A hlavně – radost z nakupování a utrácení se stále nevrací tam, kde byla před inflační vlnou. Čtěte více

Skip Pay zavádí možnost rozesplátkovat vyúčtování

22. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Skip Pay, fintech od ČSOB, rozšiřuje možnosti svých odložených plateb. Přibyla nabídka rozložit si vyúčtování na splátky po dobu 4–⁠⁠⁠⁠⁠⁠37 měsíců. Je určena především pro nečekané výdaje, které nejdou jednoduše pokrýt z běžného rozpočtu – například stěhování nebo nákladné opravy. Na rozdíl od klasických splátkových produktů na e-shopech zákazník získává větší volnost. Čtěte více

Letošní platební trendy – tlak na bezpečnost, loajalitu i pohodlí

1. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Český zákazník se za poslední dva roky změnil k nepoznání. A spolu s ním se vyvíjí i ekosystém plateb, které mu obchodníci nabízí a které vyžaduje. Placení totiž nepřestává mít klíčovou roli během celého nákupního procesu – stále jde o moment, který v zákazníkovi nechává zásadní emoce, promítající se do dalšího potenciálního nákupu. Čtěte více

Skip Pay jde na Slovensko, nabídne nákup na Třetinu

10. 3. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Skip Pay, fintech od ČSOB, rozšiřuje své služby na Slovensko. Zákazníkům přináší svůj nejoblíbenější produkt, který v loňském roce v Česku dosáhl růstu objemu plateb o 407 % – nákup na Třetinu. Služba umožňuje rozložit platbu až 4 000 eur do tří bezúročných splátek. Čtěte více