Mall obchodníkům nabídne skladování i expedici zboží

14. 2. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mall)
Mall si pro obchodníky připravil další novinku. Ve spolupráci s českou jedničkou ve fulfillmentu, firmou Mailstep, obchodníkům umožní kompletně outsourcovat skladování i odesílání zboží.

Společnost Mailstep zajišťuje e-shopům kompletní logistický servis. Obchodník tedy může celý proces uskladnění i přípravy objednávek přenechat Mailstepu a stará se jen o samotný provoz e-shopu. „Technologickým propojením s Mall Partner jsme obchodníkům připraveni zajistit špičkový servis a garantované SLA, tak abychom zákazníkům Mallu dopřáli nejrychlejší doručení objednávky a nejlepší možnou zákaznickou zkušenost,” popsal Libor Hudeček, CEO Mailstepu.

Mailstep aktuálně disponuje 45 tisíci m2 skladové plochy a obsluhuje logistiku více než 200 e-shopů, kterým je schopen objednávky odeslat do více než 200 zemí světa. Firma denně odesílá více než 18 000 zásilek, s čímž se pojí i ta výhoda, že tak dosáhne na velmi atraktivní ceny u dopravců. Pro obchodníky na Mall je tedy partnerství s Mailstepem vítaným bonusem, který jim usnadní práci a pomůže dosahovat lepší zákaznické zkušenosti a potenciálně i lepších obchodních výsledků.

„Cílem neustálého vylepšování našeho ekosystému služeb je, aby obchodník měl prodeje na Mallu co nejsnazší a aby zákazník dostal tu nejlepší možnou službu, která je na trhu k dispozici. Integrace s Mailstepem je skvělou zprávou, protože obchodníkům přináší možnost se o skladování a expedici zásilek nestarat, a přitom mít jistotu, že je o jejich zboží dobře postaráno a včas se dostane k zákazníkovi,“ vysvětlil výhody integrace Mallu s Mailstepem ředitel programu Mall Partner Jakub Kováč.

Spolupráce s Mailstepem je pro Mall dalším krokem na cestě k vybudování komplexního ekosystému služeb, se kterými chce největší české tržiště pomáhat obchodníkům růst, umožnit jim nabízet ten nejlepší možný zákaznický servis a třeba také urychlit zmíněnou zahraniční expanzi. Kromě této novinky mají e-shopy v programu Mall Partner k dispozici napojení na největší ERP systémy, účetní systémy i e-shopové platformy v čele se Shoptetem, díky čemuž mají obchodníci možnost veškerou agendu odbavit v jednom jednoduchém uživatelském rozhraní. 

Obchodníci na Mallu pak mají k dispozici také službu Mall Delivery, která jim umožňuje připravené objednávky snadno, kvalitně a bez papírování dopravit k českým i slovenským zákazníkům, nebo Mall Financing, díky níž snadno získají finance pro vlastní růst či třeba snadnou expanzi do zahraničí.

Podobné články

Úspěšný prodejce potřebuje propojenou komunikační síť

19. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Konecta )
Digitální technologie transformovaly způsob, jakým zákazníci interagují s prodejci. Studie odhalují, že většina klientů dnes při nákupu využije hned několik online i offline komunikačních kanálů. To zvyšuje tlak na prodejce, kteří jsou nuceni poskytovat plynulé a konzistentní služby napříč všemi platformami. V ten moment přichází na scénu strategie omnichannel. Čtěte více

Česká e-commerce zakončila první kvartál roku se 4% růstem

18. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
První čtvrtletí roku 2024 přineslo pokračující vzestup v oblasti e-commerce. Podle dat společnosti Heureka Group se po úspěšném závěru předchozího roku podařilo udržet pozitivní trend a první kvartál roku skončil s celkovým růstem tržeb o 4 % ve srovnání s předchozím rokem. Mírně se také zvýšila průměrná hodnota objednávky na 1 512 Kč. Čtěte více

Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a svoji ekonomickou situaci vnímají lépe

17. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Loajalita zákazníků v on-line prostředí je každým rokem silnější a pro e-shopy důležitá. I tak mají nadále nové kvalitní internetové obchody slibnou šanci na trhu uspět. Jak totiž ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), čtyři z deseti internetových nakupujících jen v letošním prvním čtvrtletí vybrali pro svůj nákup z jejich pohledu dosud nevyzkoušený e-shop. Čtěte více

ShopRoku 2023 zná své vítěze

16. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Už popatnácté nákupní rádce Heureka.cz vyhlásil vítěze soutěže ShopRoku. Nejoblíbenější je největší český e-shop Alza.cz, speciální cenu Heureky získalo české hračkářství Hugo chodí bos, udržitelným e-shopem roku je Elis design. Výhercem kategorie Visa Special Award pro e-shopy zapojené do Heureka Marketplace je mall.cz. Ocenění za kvalitu získal knihobot.cz. Čtěte více